SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even roddelen over Sobibor & Sachsenhausen?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Met die collega van de klachten:p
Er gaan levens voorbij dat ik dat niet doe.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile[quote]
[b]Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Wel de preut en anus van een vreemde likken die je in de kroeg opduikt maar double dippen gaat toch echt te ver hoor
Silver/Orangequote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even roddelen over Sobibor & Sachsenhausen?
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
black eclipsequote:Op maandag 17 mei 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Silver/Orange
Cobalt/Flame
Black/White
Black/eclipse
White/Umber
Iron/leaf
Hier gaat iets mis jaquote:Op maandag 17 mei 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.
Ik zit te gniffelenquote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
succes!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeting van een uur... zij die gaan sterven, groeten u.
Die andere 3 likers ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te gniffelen
Ik ga naar de hel.
Sowiesoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien is lachen om de Holocaust een vrouwendingetje.
Een vreemde die haar preut en anus wilde likken na het double dippen met bitterballen, bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Met een zwarte pruik op door het land toeren en zich in cafés onopgemerkt tegoed doen aan bitterballen. Dat is hoe koningin Máxima ons land leerde kennen. „Meestal alleen, soms met een vriendin. En zo mijn Nederlands oefenen!”
Zou ze wel eens wat spannends meegemaakt hebben op seksueel gebied met haar zwarte pruik op?
Ze kennen je inmiddels en weten dat je toch wel thuis bent.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Je pakket wordt bezorgd di, 18 mei 2021 - do, 20 mei 2021
Lekker ruim.
Ja, bijvoorbeeld, ze heeft die ene Amerikaan toch ook bedrogen vroeger en als je drie dochters bij elkaar keest met een lelijke man dan gebruik je echt wel graag je preut voor wat anders dan pissen ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vreemde die haar preut en anus wilde likken na het double dippen met bitterballen, bedoel je?
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie dit nu voorbij komen op een andere forum. Why.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.
Huisartsen hebben het te druk met Covid-19 om op hol geslagen moedervlekken weg te snijden.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds de zonnebanken niet open. Dat begrijp ik nou echt niet.
Moet je ook helemaal niet doen danquote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen op een mannenfiets is toch best wel kut.
enige verschil is toch het opstappen?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen op een mannenfiets is toch best wel kut.
Naja helemaal geen fiets is nog vervelender, het is maar voor een dagje. Vanavond wissel ik hem weer om voor mijn eigen.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook net iets te hoog om chill stil te staan bij een stoplicht.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige verschil is toch het opstappen?
onder welke noemer vallen die stralingsbedrijven eigenlijk?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds de zonnebanken niet open. Dat begrijp ik nou echt niet.
Ik dacht serieus dat jij altijd een joggingbroek aan had?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Loop al de hele dag pauper in een joggingsbroek omdat ik niet een rokje of jurkje aan kan nu.
Zo gaat het standaard hierquote:Op maandag 17 mei 2021 14:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom op het goede moment binnen vallen zie ik
ja, das wat anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook net iets te hoog om chill stil te staan bij een stoplicht.
Dit is een hoax.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Loop 's avonds en in het weekend wel veel in pyjamabroeken binnen in huis maar buiten draag ik niet heel vaak een joggingsbroek eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij altijd een joggingbroek aan had?
Ben bang van niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is een hoax.
Toch?![]()
Toch?!!
Jij hebt in de afgelopen 20 jaar geen vrouw met zwarte krullen getroffen die kreunde: "Ies muchos beter dan die Alex!"quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld, ze heeft die ene Amerikaan toch ook bedrogen vroeger en als je drie dochters bij elkaar keest met een lelijke man dan gebruik je echt wel graag je preut voor wat anders dan pissen ook.
publieke plaatsen dacht ikquote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder welke noemer vallen die stralingsbedrijven eigenlijk?
Ga ik lekker niet kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Jaja morgen eerste halve finale van het songfestival.
Dat wordt een spray tan regelen, contactberoep mag wel.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt een spray tan regelen, contactberoep mag wel.
maar toch leuk dat Rotterdam dit jaar ook een gaypride heeftquote:
Als je de naam Alex wijzigt in iets anders zo'n veertig-vijftig keer vrees ikquote:Op maandag 17 mei 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt in de afgelopen 20 jaar geen vrouw met zwarte krullen getroffen die kreunde: "Ies muchos beter dan die Alex!"
Oranjebal.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt een spray tan regelen, contactberoep mag wel.
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
goede lunchToastjes met smeersel voor besnorde vrouwen en een gebakken eitje
Merk je veel van het songfestival gekte daar?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Had ik jullie al verteld hoe vet rotterdam is? Reed net weer daar langs de maas over erasmusbrug en de boompjes![]()
nee helemaal niks. Behalve dat ze bv de metrobaan hebben beplakt met die songfestival kleuren. Maar misschien kom ik niet op de goede plekken?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Merk je veel van het songfestival gekte daar?
Oh ik dacht dat de hele stad wel beetje songfestival zou zijn nu. Maar mss door corona niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niks. Behalve dat ze bv de metrobaan hebben beplakt met die songfestival kleuren. Maar misschien kom ik niet op de goede plekken?
Neequote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar toch leuk dat Rotterdam dit jaar ook een gaypride heeft
hummus?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
goede lunchToastjes met smeersel voor besnorde vrouwen en een gebakken eitje
Dagelijks denk ikquote:Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Had ik jullie al verteld hoe vet rotterdam is? Reed net weer daar langs de maas over erasmusbrug en de boompjes![]()
Ja denk ik. Denk dat de kroegen enz anders ook wel groot hadden uitgepakt.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk als corona er niet was gweest dat je er meer van had gemerkt ook op straat
Danny moet dat gewoon overnemen.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel jammer dat de dagcijfers en mycroft verdwijnen.
ja zullen ze ook wel gruwelijk veel toeristen hebben gehadquote:Op maandag 17 mei 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik. Denk dat de kroegen enz anders ook wel groot hadden uitgepakt.
ja en hotels waren dacht ik allemaal al volgeboekt ookquote:Op maandag 17 mei 2021 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Wel zuur voor de horeca in Rotterdam. Die hadden natuurlijk ook al leuke feestjes bedacht voor deze week.
Songfestival is normaal een flinke bron van geld ja voor de stad.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en hotels waren dacht ik allemaal al volgeboekt ook
bizar he
Nu mogen er 3500 mensen bij ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en hotels waren dacht ik allemaal al volgeboekt ook
bizar he
Sowieso mogen alleen Nederlanders erbij zijn dit jaar. Begrijpelijk maar wel jammer.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu mogen er 3500 mensen bij ofzo?
Ik zag toevallig dat een kennis van me nu in Rotterdam was daar voor. Dus die is schijnbaar 1 van de uitverkorenen
Elke dag is een feestdag toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Eej maandag vrij.Helaas wel laatste feestdag de komende maanden volgens mij.
Ja, maar nog niet helemaal tot het eindequote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
Iemand hier Queen of the South gezien?
Ik vind de maandag over het algemeen geen feestdag.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke dag is een feestdag toch?
Is het een beetje goed?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet helemaal tot het einde
*mompelt iets over zelf de slingers ophangen*quote:Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de maandag over het algemeen geen feestdag.
Ja, eerste 2 seizoenen sowieso wel, daarna vind ik het iets minder, maar nog steeds goed te doen.quote:
dan moet je meer smeren..quote:
Lijkt het op Penoza?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 seizoenen sowieso wel, daarna vind ik het iets minder, maar nog steeds goed te doen.
Geen idee, dat heb ik niet gezien.quote:
Je bent Den Haag al helermaal vergeten he?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent Den Haag al helermaal vergeten he?
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt het van?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Nekpijn dag 5 maar gisteren was ergste dag.
Op zich niet vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij wil ook niet echt meewerken.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Nekpijn dag 5 maar gisteren was ergste dag.
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd natuurlijk.
Ten opzichte van Den Haag is bijna alles wel een verbetering.
Misschien kunnen jullie elkaar even masserenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij wil ook niet echt meewerken.
Ik hoop ook dat het morgen aardbeienijsjes met slagroom gaat regenen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat ik op mijn nieuwe werk leuke mensen uit rotterdam ook leer kennen
Nou Tilburg, Helmond....quote:Op maandag 17 mei 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja weet niet, heb soms zo af en toe. Denk verkeerde houding met slapen ofzo? Als ik naar rechts kijk voel ik niks, kijk ik naar links dan voelt het echt alsof het vast zit en doet het pijn. Maar zaterdag en gisteren trok het ook steeds door naar mijn hoofd, dat lijkt vandaag mee te vallen.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het morgen aardbeienijsjes met slagroom gaat regenen.
Ik zeg bewust bijna.quote:
Oh ja dat kan. Of misschien te lang op de toch gezeten?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, heb soms zo af en toe. Denk verkeerde houding met slapen ofzo? Als ik naar rechts kijk voel ik niks, kijk ik naar links dan voelt het echt alsof het vast zit en doet het pijn. Maar zaterdag en gisteren trok het ook steeds door naar mijn hoofd, dat lijkt vandaag mee te vallen.
Dat is ook weer zo jaquote:Op maandag 17 mei 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zeg bewust bijna.
Ik wilde vooral achterbuurten zoals Kerkrade niet tekort doen
Hmm zou niet weten waar.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat kan. Of misschien te lang op de toch gezeten?
Ik gooi het op verkeerde houding slapen maar mss in combi met tocht ofzo.quote:
Na nee hahaquote:Op maandag 17 mei 2021 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Te lang naar Kurt zitten staren??
Niks mis met Den Haagquote:Op maandag 17 mei 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk ook dat negen van de tien mensen wel eens last van hun nek hebben, sterke kop koffie in de gaffel, keer woest brullen richting de muur en de wijde wereld, hete breinaald in je dijbeen steken ter afleiding en gaan alsof het de laatste dag op deze wereld is.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gooi het op verkeerde houding slapen maar mss in combi met tocht ofzo.
Met alles is wel iets mis..quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheveningen noemden ze laatst op CNN in een top 30 van meest naargeestige plekjes op Aarde.
Is nog guurder dan El Salvador en donker Afrika jaquote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheveningen noemden ze laatst op CNN in een top 30 van meest naargeestige plekjes op Aarde.
staat boven de sahel in de lijst van meest naargeestige plekken :pquote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is nog guurder dan El Salvador en donker Afrika ja
Niks mis met El Salvador.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Favela's van Rio de Janeiro zijn wel een stuk kleurrijker.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gianni, voor al uw positiviteitquote:
De hele VS op 1 zeker??quote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gianni, voor al uw positiviteit
Zwarte Pad valt wel mee, alleen parkeren is een drama.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
al geef ik de voorkeur aan kijkduin ja.
Scheveningen is echt te druk
Vooral na werktijd?quote:
Ik ben niet meer in Kijkduin geweest sinds ze daar zijn begonnen met verbouwenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
al geef ik de voorkeur aan kijkduin ja.
Scheveningen is echt te druk
Ja, uiteraard.quote:
Ik wil deze post opslaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwarte Pad valt wel mee, alleen parkeren is een drama.
Als je echt rust wil dan kan je beter naar Monster / Ter Heijde gaan
Scherp!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Want tijdens werktijd ben ik het zonnetje van kantoor
Ja je moet geen bange poepert zijn en geen schuchtere maar met een beetje normaal gedrag overkomt je niets hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neeee super gezellig daar met het hoogste aantal moorden ter wereld.
Parkeertip voor als je echt naar Scheveningen wil: gratis in de wijk parkeren en dan vanaf de Gevangenis van Scheveningen lopen. Is een kwartiertje, heb je gelijk je beweging ook gehad.quote:
ja daar hebben ze die geniale burger met krokante kipquote:Op maandag 17 mei 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet meer in Kijkduin geweest sinds ze daar zijn begonnen met verbouwen
Hudson daar is lekker
Scheveningen vind ik niet zo, beetje te hysterisch. Wel een keer de auto bij Madurodam helemaal neergezet.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Parkeertip voor als je echt naar Scheveningen wil: gratis in de wijk parkeren en dan vanaf de Gevangenis van Scheveningen lopen. Is een kwartiertje, heb je gelijk je beweging ook gehad.
Tot een paar jaar geleden hadden ze heel lekkere hotdogs met een of ander mangoprutje, maar die is eruitquote:Op maandag 17 mei 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben ze die geniale burger met krokante kip
Ik las blauwe kaas smoothie.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
O god en een keer een hamburger met blauwe kaas gehad daar. En een Oreo-smoothie.
Simonis is echt goud. Wat neem jij daar altijd?quote:
Ik ken iemand met de achternaam Simonis en nee dat is niet de overleden Kardinaalquote:
Nou dat vond ik ook, maar ik heb een aantal pareltjes van strandtenten gevonden die goed te doen zijn. De rest is inderdaad een grote chaos.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheveningen vind ik niet zo, beetje te hysterisch. Wel een keer de auto bij Madurodam helemaal neergezet.
Uhuh. Al die gangmembers vluchten snel hun huisjes in als UitStaling door de straten van San Salvador looptquote:Op maandag 17 mei 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet geen bange poepert zijn en geen schuchtere maar met een beetje normaal gedrag overkomt je niets hoor.
Duuhuuuurquote:
"Wir haben es nicht gewusst"quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken iemand met de achternaam Simonis en nee dat is niet de overleden Kardinaal
verschilt. beetje afwisselen wat ik neem.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Simonis is echt goud. Wat neem jij daar altijd?
Hij zit ook in Kijkduin en Den Haag binnenstad dacht ik tegenwoordig?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
zie dat ze een hudson in rotterdam hebben maar geen menur kaart online?
Ja, dat geloof ik graag. Hoor wel lovende verhalen, maar ben er zelf nog nooit geweest.quote:
ja maar wil weten of ze die kipburger in rotterdam hebbenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit ook in Kijkduin en Den Haag binnenstad dacht ik tegenwoordig?
Heb je niks aan natuurlijk, maar toch.
Ik vind de zalm heel erg lekker, met die kreeftensaus (of zo )quote:Op maandag 17 mei 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
verschilt. beetje afwisselen wat ik neem.
Aanraderquote:Op maandag 17 mei 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Hoor wel lovende verhalen, maar ben er zelf nog nooit geweest.
hoe ging die ook alweer?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt al dagen dat hamsterdance- liedje in mijn hoofd.
De Korean crunchy?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wil weten of ze die kipburger in rotterdam hebben
variant van baby shark?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik heb hem
Dibidi ba didi dou dou
Di ba didi dou
Didi didldildidldidl houdihoudi dey dou
Dibidi ba didi dou dou
Di ba didi dou
Nee ik vrat altijd die hotdog.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je die al op? Die is echt gruwelijk lekker
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het is die korean burger
https://restauranthudson.nl/menukaart
Volgens mij is deze ouder dan baby sharkquote:
Dat wil je niet weten, maar hierbij toch de link:quote:Op maandag 17 mei 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ging die ook alweer?
ik ben meer van de crazy frog en het meisje met de prei
Nog niet, maar was geloof ik wel positief, ook gelijk een hele rondleiding door het bedrijf gekregenquote:
Met zulke prijzen heb je wel kans dat je tussen vaders met petjes en het IQ van een spruitje en zes kinderwagens zit en dat iedereen op zijn telefoon zit te spelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het is die korean burger
https://restauranthudson.nl/menukaart
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, maar hierbij toch de link:
Das goed tekenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet, maar was geloof ik wel positief, ook gelijk een hele rondleiding door het bedrijf gekregen
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke prijzen heb je wel kans dat je tussen vaders met petjes en het IQ van een spruitje en zes kinderwagens zit en dat iedereen op zijn telefoon zit te spelen.
Je bedoeld goedkoop?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke prijzen heb je wel kans dat je tussen vaders met petjes en het IQ van een spruitje en zes kinderwagens zit en dat iedereen op zijn telefoon zit te spelen.
In de loop van de week, geen specifieke datum afgesprokenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das goed tekenWanneer hoor je meer?
Ja, je hebt zo'n speelhoekje achterin, moet je daar dus niet gaan zitten. Verder nooit gedoe gehad eigenlijk. Maar ik ga ook niet naar het strand met 30 graden als half Nederland daar zit.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb bij die zaak op strand in kijkduin altijd heerlijk gezeten maar is ook wel een mooie plek
Was et verder leuk?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de loop van de week, geen specifieke datum afgesproken
Eerder dat ja, goedkoop zou ik het niet willen noemen.quote:
Oké alleen normale mensen mogen op de vreetmeet komen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*Ah kijkt naar ger en mij*
Dat zijn wij toch?
*streept uitstraling van de lijst*quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké alleen normale mensen mogen op de vreetmeet komen.
Goedkoper dan sushi.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder dat ja, goedkoop zou ik het niet willen noemen.
Burgerzaak hier is iets goedkoper maar ik vind dat nog steeds niet goedkoop.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder dat ja, goedkoop zou ik het niet willen noemen.
Toch prima prijzen? En van ik uit kijkduin weet is het nog erg lekker ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als John en Anita het kunnen betalen zitten er eerder John en Anita dan Maurits en Guinevčre.
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, is het weer tijd voor US z'n luxepony-act?
Ja dat wel, flink groeiend bedrijf en ze zijn gaan na de zomer beginnen met de bouw van een nieuw pand in Breda.quote:
Lekker uitzicht op het strand, Katwijk ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch prima prijzen? En van ik uit kijkduin weet is het nog erg lekker ook.
Ik zie hier bij de burgerzaak echt zelden gezinnetjes zitten of naja toen ik er nog vlakbij woonde en er vaak langs liep.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als John en Anita het kunnen betalen zitten er eerder John en Anita dan Maurits en Guinevčre.
ik moet eens gaan kijken wat er in de buurt van HS zit om te eten.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de zalm heel erg lekker, met die kreeftensaus (of zo )
Nou duimen maar weerquote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, flink groeiend bedrijf en ze zijn gaan na de zomer beginnen met de bouw van een nieuw pand in Breda.
Spareribsquote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef gianni61 het volgende:
doe maar een Double B (Bacon and Blue cheese)
of toch de ribs. Poah, spare ribs heb ik al lang niet meer op
dit klinkt goed. wanneer gaan we?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Kingsize 100% beefburger (300 gram) met bacon, cheddar, rode ui, sla, tomaat, gebakken ei en onze beroemde Hudson saus.
Dit klinkt wel lekker.
Zit tegenworodig super veel. Das echt geupgradequote:Op maandag 17 mei 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet eens gaan kijken wat er in de buurt van HS zit om te eten.
Ik vermoedde al dat er onzin stond.quote:
Om heel eerlijk te zijn, vind ik die buurt (stationsbuurt) niet echt prettig. Ze hebben het wel heel mooi gemaakt, maar er hangt altijd een raar sfeertje, maar misschien ligt dat wel aan mij.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet eens gaan kijken wat er in de buurt van HS zit om te eten.
Jij denkt dat er geen verschil zit tussen de klanten van de Action en de Bijenkorf?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, is het weer tijd voor US z'n luxepony-act?
ben je anders gewend?quote:
Sushi is dan ook behoorlijk overpriced omdat het 'hip' is.quote:
Vergeleken met vroeger is het veel beter tochquote:Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, vind ik die buurt (stationsbuurt) niet echt prettig. Ze hebben het wel heel mooi gemaakt, maar er hangt altijd een raar sfeertje, maar misschien ligt dat wel aan mij.
Zit die ook in deze sc?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ga neem ik mijn vriend mee.Duh.
goed om te weten.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit tegenworodig super veel. Das echt geupgrade
Zelden.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit die ook in deze sc?
anders kan mijn autisme dat niet aan..
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ga neem ik mijn vriend mee.Duh.
Ik was vroeger wel redelijk fan van Hooverphonic, maar vond deze ook niet zo sterk.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoorde net op de radio de Belgische inzending voor het ESF. Lijkt me geen winnend lied, maar ik vond het wel lekker klinken..
Absoluut, het is echt mooi vernieuwd, maar ik kwam er ook eigenlijk bijna nooitquote:Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeleken met vroeger is het veel beter toch
En als je die ander laat reserveren op een tijdstip 1.5 later, Kun je gewoon 3 uur zitten..quote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Enige jammere nu. Je kan reserveren bij hudson maar krijgt maar 1.5 uur
Het is een Amerikaans restaurant toch? Voor Amerikaanse begrippen is dat extreem langquote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Er zit als je hs uitkomt aan de linker kant zelfs een vegan sushi zaakquote:
Als ze een beetje doorwerken in de keuken is dat voor mij geen issuequote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je doen met al die tijd die je nu overhoudt? Een retourritje naar Dalfsen?quote:
Ik moest daar vroeger vaak op bus 18 wachten. God god god wat een drama. je kon niet daar staan zonder door constant lastig gevallen te wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut, het is echt mooi vernieuwd, maar ik kwam er ook eigenlijk bijna nooit
Ja dat durf ik dan niet te doenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je die ander laat reserveren op een tijdstip 1.5 later, Kun je gewoon 3 uur zitten..
Vind het echt kortquote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Amerikaans restaurant toch? Voor Amerikaanse begrippen is dat extreem lang
Is het voor lunch of diner? Zo'n Turkse bakker is wel magisch lekker en die heb je daar overalquote:
Ik moest met de bus dwars door de Schilderswijk (overstappen daar, dramaaaa) en dan met een tram naar HS. Ik heb het ook echt maar 3 maanden volgehouden en toen ben ik naar een andere school gegaan. Lag ook aan andere dingen, maar goed.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moest daar vroeger vaak op bus 18 wachten. God god god wat een drama. je kon niet daar staan zonder door constant lastig gevallen te worden
Waar woonde je dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest met de bus dwars door de Schilderswijk (overstappen daar, dramaaaa) en dan met een tram naar HS. Ik heb het ook echt maar 3 maanden volgehouden en toen ben ik naar een andere school gegaan. Lag ook aan andere dingen, maar goed.
ik bel je wel als ik daar ben dan kan je me alle lekkere tentjes laten zienquote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zit als je hs uitkomt aan de linker kant zelfs een vegan sushi zaakAl heb ik daar nog nooit gegeten. En een thai. Als je rechtdoor gaat heb je een turkse ijszaak, best groot op de hoek daar en daarnaast ook iets met kip en burgers. Heb daar nog nooit eten gehaald
Ik zie altijd dit als ik met de trein door Dalfsen kom:quote:Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die tijd die je nu overhoudt? Een retourritje naar Dalfsen?
nieuwe hoofdkantoor komt daar dus het zal wel lunch en snacks worden als ik daar komquote:Op maandag 17 mei 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het voor lunch of diner? Zo'n Turkse bakker is wel magisch lekker en die heb je daar overal
Bij de Uithof, moest met bus 25 en dan op tram bla bla bla (weet ik niet eens meer), maar altijd overstappen bij de Haagse Markt. Teringdruk, ging altijd een beetje dood daar.quote:
Nee die is met verlof, dus ripquote:Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die tijd die je nu overhoudt? Een retourritje naar Dalfsen?
Mooi!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie altijd dit als ik met de trein door Dalfsen kom:
[ afbeelding ]
Vet mooi.
Oh, ik dacht de 19e pas.quote:
Uithof is ook wel einde van de wereldquote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de Uithof, moest met bus 25 en dan op tram bla bla bla (weet ik niet eens meer), maar altijd overstappen bij de Haagse Markt. Teringdruk, ging altijd een beetje dood daar.
Later verhuist naar Haagse Hout en nu woon ik daar sinds dit jaar niet meer.
Waar woonde jij in Den Haag?
Huh? Wat gaan ze met de Groene Toren doen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nieuwe hoofdkantoor komt daar dus het zal wel lunch en snacks worden als ik daar kom
O dat is vet. Daar had ik wel een keer langs kunnen rijden.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie altijd dit als ik met de trein door Dalfsen kom:
[ afbeelding ]
Vet mooi.
Als je daar langer dan een uur zit is het al langquote:
Ja klopt, had haar vanmorgen nog gebeld over iets maar denk niet dat er nog afspraken ingepland kunnen wordenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uithof is ook wel einde van de wereld
ja vlabij HS .Als je voorbij strijkijzer dat kruispunt oversteekt daar zo
oh dacht je hebt het over hudson hierquote:Op maandag 17 mei 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar langer dan een uur zit is het al lang. Maar komt ook wel door het businessmodel. Hier wordt er vooral verdiend aan de drankjes, en als je langer aan tafel zit bestel je meer drankjes. Daar is het het zeker met frisdrank gebruikelijk dat je free refills hebt. Hier betaal je 2,50 voor een glaasje cola en dan drink je er een paar, daar betaal je 2,50 en dat kun je dan onbeperkt laten bijvullen. Plus het personeel is daar veel afhankelijker van fooien, en meer mensen is meer fooien.
Ik zag alleen maar weilanden daarquote:Op maandag 17 mei 2021 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is vet. Daar had ik wel een keer langs kunnen rijden.
Ik dacht al, gratis refills??quote:Op maandag 17 mei 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht je hebt het over hudson hier
Van wat ik op de tekeningen heb gezien wordt het wel mooi toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, I know, het was bijna 30 minuten met de RRR, voordat je een keer in de stad was.
Kijkduin was dan wel weer lekker dichtbij, maar sinds die verbouwing vind ik het daar niet echt meer leuk.
Ligt die fucking weg nog eens open, navigatiesysteem was uitgevallen en ik had hem niet weer aangezet 'want ik weet de weg wel'. Jezus.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar weilanden daarNiet echt de toeristische route.
geen idee, dat is aan de verhuurder.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh? Wat gaan ze met de Groene Toren doen dan?
Weet je eigenlijk waarom ze even niet beschikbaar is? Ik snap overigens wel dat je dat niet vraagt, zo heel toegankelijk is ze niet. (maar soms ook weer wel, heel vreemd)quote:Op maandag 17 mei 2021 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt, had haar vanmorgen nog gebeld over iets maar denk niet dat er nog afspraken ingepland kunnen worden
zomer is geannuleerd. probeer het volgend jaar nog maar een keerquote:
gaat ze lachenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh haha volgende week ook 13 graden en regen.
Ja, ik moet gewoon wat geduld hebben, maar ik ben er sinds die woontoren af is ook niet meer geweest en toen hadden ze nog niets aan die oude boulevard gedaanquote:Op maandag 17 mei 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik op de tekeningen heb gezien wordt het wel mooi toch?
Nee heb er niet naar gevraagd, gaat mij ook niet aan. Ik heb haar veel succes gewenst.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk waarom ze even niet beschikbaar is? Ik snap overigens wel dat je dat niet vraagt, zo heel toegankelijk is ze niet. (maar soms ook weer wel, heel vreemd)
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt die fucking weg nog eens open, navigatiesysteem was uitgevallen en ik had hem niet weer aangezet 'want ik weet de weg wel'. Jezus.
Ja dat is toch een Amerikaanse keten, misschien dat ze hier hetzelfde model willen aanhouden qua zittijdquote:Op maandag 17 mei 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht je hebt het over hudson hier
Je zal maar eigenaar zijn van zo'n enorm pandquote:
Nou, we horen het vanzelf wel wanneer ze weer beschikbaar is.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb er niet naar gevraagd, gaat mij ook niet aan. Ik heb haar veel succes gewenst.
In januari nog niet, maar begin april dus wel. Dus ik heb een stukje lopen spookrijden want het stond heel raar aangegevenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh... ligt die weg nog steeds open.. wtfDat was echt sinds vorig jaar of zo
Wat is dit voor sociaal gedragquote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat ik op mijn nieuwe werk leuke mensen uit rotterdam ook leer kennen
Ik heb ook shirtjes besteld en snap eigenlijk niet waarom.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ga ik nog maar weer nieuwe kleding kopen vrijdag?
Oh! Ik dacht dat ze al veel eerder begonnen warenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In januari nog niet, maar begin april dus wel. Dus ik heb een stukje lopen spookrijden want het stond heel raar aangegeven
22 verdiepingen en dan maar hopen dat je iemand kan vinden er voor. geruchten gaan dat kpn interesse heeftquote:Op maandag 17 mei 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar eigenaar zijn van zo'n enorm pand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |