SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even roddelen over Sobibor & Sachsenhausen?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Met die collega van de klachten:p
Er gaan levens voorbij dat ik dat niet doe.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile[quote]
[b]Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Wel de preut en anus van een vreemde likken die je in de kroeg opduikt maar double dippen gaat toch echt te ver hoor
Silver/Orangequote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even roddelen over Sobibor & Sachsenhausen?
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
black eclipsequote:Op maandag 17 mei 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Silver/Orange
Cobalt/Flame
Black/White
Black/eclipse
White/Umber
Iron/leaf
Hier gaat iets mis jaquote:Op maandag 17 mei 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.
Ik zit te gniffelenquote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
succes!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeting van een uur... zij die gaan sterven, groeten u.
Die andere 3 likers ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te gniffelen
Ik ga naar de hel.
Sowiesoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien is lachen om de Holocaust een vrouwendingetje.
Een vreemde die haar preut en anus wilde likken na het double dippen met bitterballen, bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Met een zwarte pruik op door het land toeren en zich in cafés onopgemerkt tegoed doen aan bitterballen. Dat is hoe koningin Máxima ons land leerde kennen. „Meestal alleen, soms met een vriendin. En zo mijn Nederlands oefenen!”
Zou ze wel eens wat spannends meegemaakt hebben op seksueel gebied met haar zwarte pruik op?
Ze kennen je inmiddels en weten dat je toch wel thuis bent.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Je pakket wordt bezorgd di, 18 mei 2021 - do, 20 mei 2021
Lekker ruim.
Ja, bijvoorbeeld, ze heeft die ene Amerikaan toch ook bedrogen vroeger en als je drie dochters bij elkaar keest met een lelijke man dan gebruik je echt wel graag je preut voor wat anders dan pissen ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vreemde die haar preut en anus wilde likken na het double dippen met bitterballen, bedoel je?
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie dit nu voorbij komen op een andere forum. Why.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we verkeerd? Alle mensen zonder baan zitten op een terras en wij maar buffelen.
Huisartsen hebben het te druk met Covid-19 om op hol geslagen moedervlekken weg te snijden.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds de zonnebanken niet open. Dat begrijp ik nou echt niet.
Moet je ook helemaal niet doen danquote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen op een mannenfiets is toch best wel kut.
enige verschil is toch het opstappen?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen op een mannenfiets is toch best wel kut.
Naja helemaal geen fiets is nog vervelender, het is maar voor een dagje. Vanavond wissel ik hem weer om voor mijn eigen.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook net iets te hoog om chill stil te staan bij een stoplicht.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige verschil is toch het opstappen?
onder welke noemer vallen die stralingsbedrijven eigenlijk?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds de zonnebanken niet open. Dat begrijp ik nou echt niet.
Ik dacht serieus dat jij altijd een joggingbroek aan had?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Loop al de hele dag pauper in een joggingsbroek omdat ik niet een rokje of jurkje aan kan nu.
Zo gaat het standaard hierquote:Op maandag 17 mei 2021 14:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom op het goede moment binnen vallen zie ik
ja, das wat anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook net iets te hoog om chill stil te staan bij een stoplicht.
Dit is een hoax.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Loop 's avonds en in het weekend wel veel in pyjamabroeken binnen in huis maar buiten draag ik niet heel vaak een joggingsbroek eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij altijd een joggingbroek aan had?
Ben bang van niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is een hoax.
Toch?![]()
Toch?!!
Jij hebt in de afgelopen 20 jaar geen vrouw met zwarte krullen getroffen die kreunde: "Ies muchos beter dan die Alex!"quote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld, ze heeft die ene Amerikaan toch ook bedrogen vroeger en als je drie dochters bij elkaar keest met een lelijke man dan gebruik je echt wel graag je preut voor wat anders dan pissen ook.
publieke plaatsen dacht ikquote:Op maandag 17 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder welke noemer vallen die stralingsbedrijven eigenlijk?
Ga ik lekker niet kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Jaja morgen eerste halve finale van het songfestival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |