Misschien welquote:Op maandag 17 mei 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bondage dat al wel gaat doen
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
en deze had ik nog voor jullie
[ afbeelding ]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is het geen extra database maar wordt er realtime een plaatje gemaakt door gegevens op te vragen in de main database
Een soort lange vakantie van Fokquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms moet je jezelf even wat rust gunnen
![]()
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTSquote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.
Niet alleen dts hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTS
Ow. Dat is iets groter dan ik dacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen redenquote:
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer overquote:Op maandag 17 mei 2021 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen reden
Nouja, DTS is wel een van de beter lopende topicreeksen van FOK!.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |