Corona is toch afgelopenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.
Denk dat je meer blijft zitten op je zolderkamertje danquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen hier toch gewoon blijven kletsen, alleen zonder punten.
Een of ander godquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Maak nu geen slapende honden wakkerquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere serverquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor het indezeren en posten van stats niet maar wel voor het hosten van het plaatje met de scores.
Dan verhuizen naar de sc hierquote:Op maandag 17 mei 2021 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?
Dagbagger?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan maar op zoek naar ander sub forum
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage![]()
Wil jij al die ellende op je schouders halen?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere server
Tsja, Misschien kunnen we ook even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst bij het vuur.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere server
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht isquote:
Werkt niet. Het is het misgunnen van punten waardoor er zoveel gepost wordtquote:
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spelquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil jij al die ellende op je schouders halen?
Ja als DTS weg gaat wel een goed ideequote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht is
Daarom geen man overboordquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spel
Bondage zegt net dat daar geen ruimte voor isquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst op het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |