Hoe moet ik nu verder leven met al dat gemopper dat ik teveel bolkquote:Op maandag 17 mei 2021 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan die DTS bokaal op je vensterbank waar heel je straat met afgunst naar kan kijken.
@devzero misschien?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.
Altijd positief....quote:
Eindelijk, kan je weer naar buiten kijken gaat een wereld voor je openquote:
Ik weet een goede psychiater voor je als depressief wordt. Ze schrijft uitstekende verdovende middelen voor en haar koffie is buitengewoon goed en je ziekenfonds dekt alles (ook de koffie). win-win toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu verder leven met al dat gemopper dat ik teveel bolk
Dat kunnen de mods doen als ze dienst hebben hier.quote:
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verderquote:
Je mist iets pas als je het niet meer hebt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verder
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods doen als ze dienst hebben hier.
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen mopperen altijd over DTS nu gaat de stekker er uit willen ze verder
Nounounou, niet zo dramatisch.... We blijven natuurlijk gewoon doorposten.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan maar op zoek naar ander sub forum
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Bedankt bondage voor je bijdrage![]()
adres??quote:Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet een goede psychiater voor je als depressief wordt. Ze schrijft uitstekende verdovende middelen voor en haar koffie is buitengewoon goed en je ziekenfonds dekt alles (ook de koffie). win-win toch?
hmmmm wie zou je nu bedoelenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellen
Tot het einde?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nounounou, niet zo dramatisch.... We blijven natuurlijk gewoon doorposten.
Ja is wel handig voor de betrouwbaarheidquote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vast ip adres is niet nodig? Ik weet niet hoe het scriptje werkt.
Leuk werkje voor mannen die op hun werk hier zittenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mods kunnen nog niet tot 10 tellen
We kunnen hier toch gewoon blijven kletsen, alleen zonder punten.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Voor het indezeren en posten van stats niet maar wel voor het hosten van het plaatje met de scores.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vast ip adres is niet nodig? Ik weet niet hoe het scriptje werkt.
Corona is toch afgelopenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.
Denk dat je meer blijft zitten op je zolderkamertje danquote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Nu komen we allemaal eindelijk eens van onze zolders af.
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen hier toch gewoon blijven kletsen, alleen zonder punten.
Een of ander godquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Maak nu geen slapende honden wakkerquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
Wie was er nu een geweldige ICT-er die alles kon???
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere serverquote:Op maandag 17 mei 2021 12:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor het indezeren en posten van stats niet maar wel voor het hosten van het plaatje met de scores.
Dan verhuizen naar de sc hierquote:Op maandag 17 mei 2021 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan inderdaad maar of dat ook mogelijk is?
Dagbagger?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
![]()
Wil jij al die ellende op je schouders halen?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere server
Tsja, Misschien kunnen we ook even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst bij het vuur.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plaatje zou ja natuurlijk ook om de zoveel tijd kunnen uploaden naar een andere server
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht isquote:
Werkt niet. Het is het misgunnen van punten waardoor er zoveel gepost wordtquote:
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spelquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil jij al die ellende op je schouders halen?
Ja als DTS weg gaat wel een goed ideequote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht is
Daarom geen man overboordquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spel
Bondage zegt net dat daar geen ruimte voor isquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Even kijken of er mogelijkheden zijn op/met de servers van FOK zelf. Dat zit ook het dichtst op het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |