abonnement Unibet Coolblue
pi_199474228
Al eens nagedacht over het feit dat knappe vrouwen vooral haat krijgen van de eigen sexe?
pi_199474279
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:
Al eens nagedacht over het feit dat knappe vrouwen vooral haat krijgen van de eigen sexe?
Speelt dit minder bij mannen onderling?
pi_199474317
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:53 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Speelt dit minder bij mannen onderling?
Ik denk het wel. Hoor je dan zo vaak dat mannen elkaar niet uit kunnen staan omdat ze door hun knapte alles gedaan krijgen? Behalve dat chad geneuzel dan, maar hoe serieus kan je dat nemen? :') :')
pi_199474370
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:
Al eens nagedacht over het feit dat knappe vrouwen vooral haat krijgen van de eigen sexe?
Bron voor dit 'feit'? Klinkt meer als een romcom cliché.

Ik denk dat de meeste vrouwenhaat naar vrouwen geïnternaliseerde misogynie is, maar dat is een gokje van mijn kant. Vandaar dat zoveel vrouwen lijden aan het 'not like the other girls' syndroom.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Hoor je dan zo vaak dat mannen elkaar niet uit kunnen staan omdat ze door hun knapte alles gedaan krijgen? Behalve dat chad geneuzel dan, maar hoe serieus kan je dat nemen? :') :')
Ik hoor dat dus ook nooit over vrouwen, omdat er in mijn bubbel niet echt van die romcomclichés leven.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199476008
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik krijg helemaal geen haat :)
Alleen maar Liefde toch? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199476533
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Maar zelfs áls het zo is dat er wordt gedaan alsof casual seks alleen waarde heeft, dan is dat nog steeds voor de mensen die dag zeggen (en menen) de waarheid. Wie zegt dat zij over het hoofd zien hoe makkelijk men een monogame relatie kunnen krijgen met iemand waarmee diegene dat graag wil?
Hoe kan het dan dat zij de boodschap uitdragen dat casual seks alleen waarde heeft op zo’n manier dat een ander dat ook moet geloven, maar ze het alsnog niet over het hoofd zien dat iemand iets anders waardevoller kan vinden?

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef Stepperoller het volgende:
Nou niet elke man dus in ieder geval, want dat is logistiek nogal lastig. Of iedere vrouw moet parttime onderdeel zijn van meerdere harems.

Maar dan is dat binden met meerdere personen weer wederkerig en onderaan de streep gelijk tussen mannen en vrouwen.

Nou ja een eerste date kunnen krijgen met iemand staat natuurlijk niet gelijk aan ook bevredigende (!) casual seks met diegene kunnen hebben. Dat gaat alleen op voor degenen die zelf het andere geslacht zodanig geseksualiseerd hebben dat ze bereid zijn tot een nummertje met een ieder die er enigszins goed uitziet, of er nu een klik is of niet.

Maar inderdaad, er wordt door de bozen dan volledig geredeneerd vanuit het eigen beperkte perspectief. Ze gaan er ook volledig aan voorbij hoe groot deel van de mensheid (ongeacht m/v) niet per se blij wordt van casual seks met een ieder die er goed uit ziet van het geslacht waar ze op vallen.

Het punt is dat er andere mensen worden afgerekend op het (kunnen) hebben van casual seks, omdat diegenen 'het veel makkelijker' hebben. Terwijl het voor degenen die daarop afgerekend worden helemaal niet per se makkelijker is om te krijgen wat zij begeren, aangezien dat regelmatig niet die casual seks is.

Maar dat verwijt is sowieso al onnozel al zou casual seks zijn wel hetgeen is dat wordt begeerd door degenen die het zoveel makkelijker hebben.
Mee eens. Want mensen gaan ook voor elkaar bepalen wat volgens hen de ander dan begeert. En als diegene protesteert dat dit niet het geval is worden ze niet eens geloofd. Maar alleen verwijten heeft weinig zin idd.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef Dizorn het volgende:
Als incel is het denk ik logischer om boos te worden op de vrouw(en) waardoor ze afgewezen worden, dan op de 'knappe mannen' die ervoor zorgen dat ze 'bezet' zijn. Sowieso kunnen de incels ook afgewezen worden door single vrouwen, daar heb je die 'knappe man' niet per se voor nodig.

Daarnaast is een date/seks kunnen regelen natuurlijk ook echt wel iets anders dan een relatie. Tenminste, voor mezelf sprekend heb ik wel meer eisen aan een relatie dan dat de vrouw in kwestie seks met me wil, terwijl voor seks dat op zich wel de enige noodzakelijkheid is :+

Daarnaast is het cliché van de slot en de sleutel in dit topic gelukkig nog niet gevallen, maar ik geloof wel dat die gedachte bij mensen nog wel leeft. Als man ben je cool als je meerdere vrouwen regelt, als vrouw ben je slecht. De incel ziet zichzelf dan ook graag als die alpha-man die meerdere vrouwen regelt, als hij de kans zou krijgen. In de tussentijd wordt hij door alles en iedereen afgewezen, maar dat is de schuld van de vrouw die hem afwijst en andere smoesjes natuurlijk.

En t.a.v. de vertaalde vraag van vreemdgangers: dat heb ik nooit begrepen. Maargoed, ik begrijp ook niet waarom je boos zou worden op man óf vrouw in dit hele verhaal, liefde en/of seks kan je nou eenmaal niet afdwingen (nouja, kan technisch gezien wel...)
Dat afwijzen en die knappe mannen hebben natuurlijk wel iets met elkaar te maken. Stel jij kon kiezen uit een mariakaakje of niets, en je had trek, dan zou je misschien voor het mariakaakje gaan. Maar stel jij kon kiezen uit niets, een mariakaakje of een uitgebreide lunch. Dan zou je waarschijnlijk voor dat laatste kiezen. Maar als ik het goed begrijp, dan zouden die mannen het vrouwen dus even erg kwalijk nemen als ze hen afwezen omdat ze bijv, aseksueel zijn?
Eisen kun je ook als iets positiefs zien, maar ook als negatief. Die dubbele moraal is kan wel de oorzaak bij de mensen die er nog in geloven, misschien zijn dat die incels wel ja

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik krijg helemaal geen haat :)
Oke, fijn voor je

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom krijgen fuckboys geen haat maar de tientallen vrouwen die trappen in zijn praatjes wel, zoiets?

Mwah laat iedereen lekker zelf weten wat die doet. Ben er zelf geen fan van maar mensen echt haten op basis van seksuele moraal is sowieso vaak gefundeerd op afgunst o.i.d.

Als ik dan toch een reden moet bedenken zal het de ongelooflijke naïviteit bij die wijven zijn.
Maar het punt is dus dat men elkaar vaak niet zelf laat weten wat diegene doet door het gedrag te bekritiseren. Ja, naief zijn ze zeker idd. Maar als ze niet naief zijn dan zijn het ineens weer golddiggers.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:58 schreef itchycoo het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe een vermeende knappe man besluit om niet met een vrouw naar bed te gaan, omdat hij dat onrechtvaardig en niet sociaal vindt tegenover vermeend minder knappe mannen.
Ik zie het ook al helemaal voor me hoe een persoon op een feestje besluit om niet de hele taart op te eten, omdat hij dat onrechtvaardig en niet sociaal vindt tegenover andere gasten
Het gaat niet om EEN vrouw volgens deze theorie he, maar minstens 10 tegelijk of zo.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:57 schreef Cockwhale het volgende:
Omdat die fuckboys niet achteraf klagen dat ze "genaaid" zijn :D
Omdat het initiatief van de fuckboys zelf uitgaat. Klagen over friendzone is hetzelfde als klagen over genaaid zijn. Gaat om het wekken van de schijn van iets, verliefdheid of aantrekkingskracht, terwijl dat manipulatie is.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Het is vaak pure afgunst, ts. Niks meer dan dat.
Afgunst op wat? Je kunt dat toch niet los van elkaar zien... iemands positie in de markt en diens geslacht en gevoel bij casual sex. Het is het hele pakket. Dus dan zouden ze als liefhebbers van casual seks ook jaloers zijn op veel mensen die casual seks kunnen krijgen maar er niet eens van houden. En als zij diegene dan waren hielden ze er ook niet van en boeide het ze niet meer dat ze het wel konden krijgen. Dus tja. Bedoel je dan dat ze jaloers zijn op het percentage (vul zelf maar in) nymfomanes ? Tja kan best zijn dat sommige homo zijn maar niet het merendeel van de mannen lijkt mij.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:
Al eens nagedacht over het feit dat knappe vrouwen vooral haat krijgen van de eigen sexe?
Dat ook wel ja, Maar dan geldt net zo goed dat het raar is dat zij haat krijgen omdat ze mooi zijn, maar dat de kwestie van “hoe wenselijk is het om gerduceerd te worden tot je uiterlijk” die haat niet doet verminderen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:57 schreef Stepperoller het volgende:
Bron voor dit 'feit'? Klinkt meer als een romcom cliché.

Ik denk dat de meeste vrouwenhaat naar vrouwen geïnternaliseerde misogynie is, maar dat is een gokje van mijn kant. Vandaar dat zoveel vrouwen lijden aan het 'not like the other girls' syndroom.

Ik hoor dat dus ook nooit over vrouwen, omdat er in mijn bubbel niet echt van die romcomclichés leven.
Ja geinternaliseerde misogynie, dat is weer een ander probleem. Ik begrijp ergens ook wel als vrouwen niet zitten te wachten op oversensitieve feministen die hun positie door hun extremisme en eis tot quota en positieve discriminatie juist verslechteren, maar anderzijds is het not like the other girls syndroom idd een verraderlijke manifestatie van de complete internalisering van de “hierarchie van gender”.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-05-2021 21:46:07 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199476576
Zal misschien te maken hebben met verschillen in de maatschappelijke genderrolidentiteit. Zo zijn er dingen waarbij vrouwen meer benadeeld zijn tov mannen, maar andersom komt ook voor. Een man behoort fysiek en mentaal sterk te zijn; wat dat betreft denk ik dat vrouwen minder druk van de omgeving ervaren. Laat ik het zo zeggen: vrouwen krijgen kritiek over wat ze doen, mannen krijgen kritiek over wie ze zijn. Als je als man een stoere bink met een grote bek bent, dan staat je wat dat betreft weinig in de weg om relaxed leven te leiden. Maar je moet dan wel kunnen bewijzen dat je dat waard bent. Als je als man te angstig, te gevoelig of te weinig mannelijk bent, dan ben je de lul.

Anyway ... dit is gelukkig generaliseren.
pi_199476637

In dit kader vind ik deze video wel grappig. Leuke dame trouwens die er de humor wel van kan inzien.
pi_199477379
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:42 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zal misschien te maken hebben met verschillen in de maatschappelijke genderrolidentiteit. Zo zijn er dingen waarbij vrouwen meer benadeeld zijn tov mannen, maar andersom komt ook voor. Een man behoort fysiek en mentaal sterk te zijn; wat dat betreft denk ik dat vrouwen minder druk van de omgeving ervaren. Laat ik het zo zeggen: vrouwen krijgen kritiek over wat ze doen, mannen krijgen kritiek over wie ze zijn. Als je als man een stoere bink met een grote bek bent, dan staat je wat dat betreft weinig in de weg om relaxed leven te leiden. Maar je moet dan wel kunnen bewijzen dat je dat waard bent. Als je als man te angstig, te gevoelig of te weinig mannelijk bent, dan ben je de lul.

Anyway ... dit is gelukkig generaliseren.
Ik denk dat we tegenwoordig wel zo ver zijn dat het per individu verschilt wat voor eisen er aan diegene worden gestelt ja, en er is nu ook een druk op vrouwen om een sterke vrouw te zijn, maar het zou best kunnen dat er nog veel is overgebleven van traditionele rolpatronen bij sommigen. Dat merk ik aan mezelf wel. Maar wat is het verschil tussen kritiek op wat je doet en wie je bent? Wat mensen doen is toch ook deel van wie ze zijn? Vrouwen die te angstig en gevoelig zij die dat niet willen compenseren met seks zijn ook de “lul”/vagina

quote:
6s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

In dit kader vind ik deze video wel grappig. Leuke dame trouwens die er de humor wel van kan inzien.
Zij heeft gewoon wel zelfspot, moet wel kunnen. De lijn tussen grap en kwetsend kan soms dun zijn, maar bij veel de grap ervan kunnen inzien is ook belangrijk
Zelf voel ik me daadwerkelijk minderwaardig omdat ik vrouw ben, omdat ik merk dat alles wat “traditioneel vrouwelijk” is aan mij wordt bekritiseerd en mijn vrouwelijke vriendinnen maar niet mijn vrienden enz. Ik kan daar heel erg boos van worden maar ik probeer het te negeren omdat ik weet dat de mensen die misogyn zijn nooit van dit denkbeeld af zullen stappen en het wellicht ook onbewust is. Daarom probeer ik er maar om te lachen, maar vaak is het nog wel als een boerin met kiespijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-05-2021 23:15:08 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 17 mei 2021 @ 22:26:01 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199477479
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:
Al eens nagedacht over het feit dat knappe vrouwen vooral haat krijgen van de eigen sexe?
Vooral omdat de afgunstige mannen hun ‘haat’ op vrouwen projecteren.
Dat is denk ik juist wat de ts bedoeld.

Bij mannen (afgunstige dan) is het de norm om hun afgunst op vrouwen te projecteren. Bij vrouwen (afgunstig) is het veel normaler om en die man en die vrouw af te wijzen of zelfs naar over te zijn. Sterker nog, om beter in de smaak te vallen richten vrouwen (afgunstig) zich gemiddeld genomen meer op andere vrouwen. Mede omdat mannen (afgunstig) daar hun focus op hebben.

Sorry voor de tussen haakjes, dat is bedoel om subgroepen aan te wijzen ipv een algemene waarheid.
Ik bedoel ermee dat het voor die vrouwen die anders willen gunstiger is om die andere vrouwen af te vallen omdat de mannen die er problemen mee hebben zich meer richten op het slecht vinden van die vrouwen dan op de mannen die dat net zo goed doen.
Dwaasheid in mijn ogen, want de man die zich op die manier op vrouwen richt wilde ze juist oh zo graag en de kans dat hij niet hun waarde volgt als hij de kans krijgt is levensgroot.

De fuckboy is duidelijk, die wil gewoon ongebonden lol en maakt daar geen geheim van. De afgunste man zegt wel dat die vrouwen minderwaardig zijn, maar zal het eerste de beste kutje pakken die zich aanbied.
De vrouw die anders wil, enkel relatie, zou er beter aan doen of de fuckboy te zien die werkelijk serieus wil zijn met haar, of de man die zelf geen trek heeft in allerlei casual seks, maar ook niet naar is over de vrouw die dat wel doet (anders dan hoeft hij niet).

De man die zijn mond vol heeft over die nare sletten zal Ria van op de hoek met 20 kilo overgewicht en een kortpittig kapsel neuken als Ria dat toelaat. De man die een fuckboy was, maar nu in overtuiging voor haar kiest zal dat niet zomaar doen. De man die zelf overtuigd is van anders voor zichzelf ook niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199478172
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vooral omdat de afgunstige mannen hun ‘haat’ op vrouwen projecteren.
Dat is denk ik juist wat de ts bedoeld.

Bij mannen (afgunstige dan) is het de norm om hun afgunst op vrouwen te projecteren. Bij vrouwen (afgunstig) is het veel normaler om en die man en die vrouw af te wijzen of zelfs naar over te zijn. Sterker nog, om beter in de smaak te vallen richten vrouwen (afgunstig) zich gemiddeld genomen meer op andere vrouwen. Mede omdat mannen (afgunstig) daar hun focus op hebben.

Sorry voor de tussen haakjes, dat is bedoel om subgroepen aan te wijzen ipv een algemene waarheid.
Ik bedoel ermee dat het voor die vrouwen die anders willen gunstiger is om die andere vrouwen af te vallen omdat de mannen die er problemen mee hebben zich meer richten op het slecht vinden van die vrouwen dan op de mannen die dat net zo goed doen.
Dwaasheid in mijn ogen, want de man die zich op die manier op vrouwen richt wilde ze juist oh zo graag en de kans dat hij niet hun waarde volgt als hij de kans krijgt is levensgroot.

De fuckboy is duidelijk, die wil gewoon ongebonden lol en maakt daar geen geheim van. De afgunste man zegt wel dat die vrouwen minderwaardig zijn, maar zal het eerste de beste kutje pakken die zich aanbied.
De vrouw die anders wil, enkel relatie, zou er beter aan doen of de fuckboy te zien die werkelijk serieus wil zijn met haar, of de man die zelf geen trek heeft in allerlei casual seks, maar ook niet naar is over de vrouw die dat wel doet (anders dan hoeft hij niet).

De man die zijn mond vol heeft over die nare sletten zal Ria van op de hoek met 20 kilo overgewicht en een kortpittig kapsel neuken als Ria dat toelaat. De man die een fuckboy was, maar nu in overtuiging voor haar kiest zal dat niet zomaar doen. De man die zelf overtuigd is van anders voor zichzelf ook niet.
Ja precies. Dat mannen inderdaad dezelfden haten die ze “begeren”. Het is inderdaad raar als vrouwen zich dan in negatieve zin concentreren op die knappe vrouwen omdat mannen het doen , het komt erg onzeker over zo van “neem mij dan maar als tweede keus zodat we samen boos kunnen zijn degene die jou afwees”, ik merk daar ook niet zoveel van op dit forum? Maar dat komt natuurlijk ook omdat de meesten geen foto hebben.
Tja liefde/seks lijkt in mijn ogen gewoon meer op een soort strijd waarbij men vooral bij elkaar is vanwege afhankelijkheid terwijl het tegelijkertijd haat en nijd is. Maar zo hoeft het natuurlijk niet te zijn want die fuckboy kan misschien en die Ria irritant en tweede keus vinden en ook wel oprecht van haar houden... life’s imperfect
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199478391
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Hoor je dan zo vaak dat mannen elkaar niet uit kunnen staan omdat ze door hun knapte alles gedaan krijgen? Behalve dat chad geneuzel dan, maar hoe serieus kan je dat nemen? :') :')
Mijn ervaring is dat er ook bij mannen onderling geouwehoer is oblver wie de betere is. Praat ik wel over vroeger, nu kan ik me er minder druk om maken
pi_199478489
Omdat vrouwen in de samenleving gezien worden als gatekeepers van seks. Als de vrouw iemand zonder enige moeite binnenlaat, is dat haar verantwoordelijkheid. Daarnaast zijn er nog steeds veel vrouwen die bullshitten over het feit dat het innerlijk het belangrijkste zou zijn en klagen dat ze vaak door mannen (lees: fuckboys) genaaid zijn.

Het is een beetje als iemand die in een obvious scammailtje uit Nigeria trapt, die vol zit met fouten en 'too good to be true' onwaarheden. Degene die daar intrapt wordt in grote mate zelf als verantwoordelijk gezien. For being stupid.
pi_199479825
Dit terugkerende onderwerp/patroon zal vast een symptoom zijn van iets fundamentelers.

Ik vraag me soms af of vrouwen en mannen een interne tegenstelling in zich hebben tussen hun biologische drijfveren en hun rationele drijfveren. In de huidige tijdsgeest is een relatie niet noodzakelijk voor velen maar de drang om dit te doen en kinderen te krijgen zit wel genetisch ingebakken. Misschien verklaart deze tegenstrijdigheid veel van de manipulatie die beide seksen ervaren.

Het valt mij iig op dat veel mensen niet goed lijken te weten wat ze echt willen, qua levensinvulling en welke rol het andere geslacht daarin speelt.

Ook zomaar een hypothese.
What's the name of the game?
pi_199479841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 06:49 schreef -marz- het volgende:
Dit terugkerende onderwerp/patroon zal vast een symptoom zijn van iets fundamentelers.

Ik vraag me soms af of vrouwen en mannen een interne tegenstelling in zich hebben tussen hun biologische drijfveren en hun rationele drijfveren. In de huidige tijdsgeest is een relatie niet noodzakelijk voor velen maar de drang om dit te doen en kinderen te krijgen zit wel genetisch ingebakken. Misschien verklaart deze tegenstrijdigheid veel van de manipulatie die beide seksen ervaren.

Het valt mij iig op dat veel mensen niet goed lijken te weten wat ze echt willen, qua levensinvulling en welke rol het andere geslacht daarin speelt.

Ook zomaar een hypothese.
Of de drang om kinderen te krijgen genetisch ingebakken is is eigenlijk nog maar de vraag. Het is in ieder geval ingebakken dat de drang naar seks genetisch is ingebakken. Soorten krijgen kinderen door seks. Een kinderwens lijkt voornamelijk gevoed door een maatschappelijke verwachting.
pi_199479849
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Hoor je dan zo vaak dat mannen elkaar niet uit kunnen staan omdat ze door hun knapte alles gedaan krijgen? Behalve dat chad geneuzel dan, maar hoe serieus kan je dat nemen? :') :')
Dus eigenlijk zeg je: Hoe vaak hoor je dat van mannen, behalve van de mannen die dat vaak zeggen?
pi_199479916
Gewoon stukje oerinstinct, een vrouw kan maar van 1 man zwanger worden.
Als ze met veel mannen bezig is, is dat onaantrekkelijk.

Daarbij wil niemand een afgelikte boterham.

Mannen kunnen zaad door blijven geven tot hun 80ste als 't ware.
Mannen blijven daardoor vaak, onbewust en instinctief, begeerlijk.

Ik zal niet beweren dat als je er bewust over nadenkt dat het allemaal even logisch is, maar we hebben het over voor in geprogrammeerde instincten.

Doe je weinig tegen.

Behalve dus bewust dat proberen tegen te gaan.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:30:01 #43
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199480891
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Afgunst op wat? Je kunt dat toch niet los van elkaar zien... iemands positie in de markt en diens geslacht en gevoel bij casual sex. Het is het hele pakket. Dus dan zouden ze als liefhebbers van casual seks ook jaloers zijn op veel mensen die casual seks kunnen krijgen maar er niet eens van houden. En als zij diegene dan waren hielden ze er ook niet van en boeide het ze niet meer dat ze het wel konden krijgen. Dus tja. Bedoel je dan dat ze jaloers zijn op het percentage (vul zelf maar in) nymfomanes ? Tja kan best zijn dat sommige homo zijn maar niet het merendeel van de mannen lijkt mij.

Meestal krijgen ze een shitload van haat over zich heen van lelijke mensen die knappe mensen niks gunnen. Knappe mensen zullen wel vaker casual seks hebben dan de griezelclub. Of ze zich daar goed bij voelen is vraag twee natuurlijk. Of mijn stelling is een aanname, dat kan ook.
soooo, da's mooi!
pi_199507785
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:18 schreef Rock92 het volgende:
Mijn ervaring is dat er ook bij mannen onderling geouwehoer is oblver wie de betere is. Praat ik wel over vroeger, nu kan ik me er minder druk om maken
Wat voor geouwehoer dan? Zo van “hij is verwend hij mag nergens over klagen”?

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:25 schreef Cockwhale het volgende:
Omdat vrouwen in de samenleving gezien worden als gatekeepers van seks. Als de vrouw iemand zonder enige moeite binnenlaat, is dat haar verantwoordelijkheid. Daarnaast zijn er nog steeds veel vrouwen die bullshitten over het feit dat het innerlijk het belangrijkste zou zijn en klagen dat ze vaak door mannen (lees: fuckboys) genaaid zijn.

Het is een beetje als iemand die in een obvious scammailtje uit Nigeria trapt, die vol zit met fouten en 'too good to be true' onwaarheden. Degene die daar intrapt wordt in grote mate zelf als verantwoordelijk gezien. For being stupid.
Ja, als vrouw ga je natuurlijk niet je plezier grotje direct open stellen voor de man die bij de eerste of tweede date zegt “ik ben zo verliefd op je”. Dan kijk je wel uit en dan wacht je daarmee, een paar maanden ofzo, totdat je weet dat hij het serieus meent.
.....Maar dan is hij al weg.
Hoe kan ik het uitleggen welke rol innerlijk speelt zodat je het snapt? Niet, want he wilt het niet snappen, maar ik doe het toch:
Voorkeurs benadering : selecteren op innerlijk
Persoon kiezen op basis hiervan. Diegene wordt op basis daarvan aantrekkelijk gevonden.
Haalt diegene de minimum tolereerbare aantrekkelijkheids grens qua uiterlijk?
JA, verliefd.
NEE, valt helaas toch af
In real life eerste indruk: belangrijkste is kleding, kapsel, gezichtsuitdrukking, houding, wat diegene zegt, dat maakt diegene echt aantrekkelijk, maar het maakt pas verliefd als aan de uiterlijk randvoorwaarde wordt voldaan.
Genetisch uiterlijk is voor mij als service. Het doet niets voor de echte aantrekkelijkheid van het product, maar als het ernstig daaraan ontbreekt dan heb je geen zin meer om het te kopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 06:49 schreef -marz- het volgende:
Dit terugkerende onderwerp/patroon zal vast een symptoom zijn van iets fundamentelers.

Ik vraag me soms af of vrouwen en mannen een interne tegenstelling in zich hebben tussen hun biologische drijfveren en hun rationele drijfveren. In de huidige tijdsgeest is een relatie niet noodzakelijk voor velen maar de drang om dit te doen en kinderen te krijgen zit wel genetisch ingebakken. Misschien verklaart deze tegenstrijdigheid veel van de manipulatie die beide seksen ervaren.

Het valt mij iig op dat veel mensen niet goed lijken te weten wat ze echt willen, qua levensinvulling en welke rol het andere geslacht daarin speelt.

Ook zomaar een hypothese.
Interessant. Hoezo denk je dat het de manipulatie verklaart?
Ik denk zelf dat dit onderdeel is van de algehele doe-cultuur. Je wordt aangemoedigd om eerst te doen en er daarna pas over na te denken. Soms is experimenteren positief, je komt zo snel tot nieuwe inzichten en dan weet je wat wel werkt en wat niet. Maar vaak weten mensen dan idd ook niet wat hun vraag uberhaupt is

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 06:57 schreef Intint het volgende:
Of de drang om kinderen te krijgen genetisch ingebakken is is eigenlijk nog maar de vraag. Het is in ieder geval ingebakken dat de drang naar seks genetisch is ingebakken. Soorten krijgen kinderen door seks. Een kinderwens lijkt voornamelijk gevoed door een maatschappelijke verwachting.
Waarom is seks wel ingebakken als instinct en kinderen krijgen niet? Omdat het in jouw straatje past? Meten met 2 maten. Je hebt zowel aseksuele als gewenst kinderlozen + een combinatie daarvan zoals ik

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon stukje oerinstinct, een vrouw kan maar van 1 man zwanger worden.
Als ze met veel mannen bezig is, is dat onaantrekkelijk.

Daarbij wil niemand een afgelikte boterham.

Mannen kunnen zaad door blijven geven tot hun 80ste als 't ware.
Mannen blijven daardoor vaak, onbewust en instinctief, begeerlijk.

Ik zal niet beweren dat als je er bewust over nadenkt dat het allemaal even logisch is, maar we hebben het over voor in geprogrammeerde instincten.

Doe je weinig tegen.

Behalve dus bewust dat proberen tegen te gaan.
Ik hoef niet zwanger te worden.
Vrouwen willen volgens jou dus wel een afgelikte boterham.
Als mannen het meest aantrekkelijk zijn vanwege hun zaad en de kans op voortplanting, kunnen we seks dan beperken tot de dag waarop dat het meest waarschijnlijk is en ermee ophouden als er voldoende resultaat is geboekt?
Waarom zou je expres tegen je eigen gevoel in willen gaan als de traditie je gevoel toejuicht? Dat hoeft in het geval dat je dit scenario daadwerkelijk aantrekkelijk vindt dus niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
Meestal krijgen ze een shitload van haat over zich heen van lelijke mensen die knappe mensen niks gunnen. Knappe mensen zullen wel vaker casual seks hebben dan de griezelclub. Of ze zich daar goed bij voelen is vraag twee natuurlijk. Of mijn stelling is een aanname, dat kan ook.
Nou, ik mag hopen dat mensen die vaak seks hebben zich daar wel goed of in ieder geval neutraal bij voelen!
Ik snap die lelijke mensen ook wel. Ten minste als ze niks anders hebben om het mee te compenseren wat die knappe mensen niet hebben. Dat voelt oneerlijk. Maar haten op mooie mensen brengt niemand iets. Steek als lid van de grieZelclub dan energie in het verzorgen van jezelf en eventueel geld in plastische chirurgie als het je zo hoog zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-05-2021 17:32:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199508102
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat voor geouwehoer dan? Zo van “hij is verwend hij mag nergens over klagen”?
[..]

Ja, als vrouw ga je natuurlijk niet je plezier grotje direct open stellen voor de man die bij de eerste of tweede date zegt “ik ben zo verliefd op je”. Dan kijk je wel uit en dan wacht je daarmee, een paar maanden ofzo, totdat je weet dat hij het serieus meent.
.....Maar dan is hij al weg.
Hoe kan ik het uitleggen welke rol innerlijk speelt zodat je het snapt? Niet, want he wilt het niet snappen, maar ik doe het toch:
Voorkeurs benadering : selecteren op innerlijk
Persoon kiezen op basis hiervan. Diegene wordt op basis daarvan aantrekkelijk gevonden.
Haalt diegene de minimum tolereerbare aantrekkelijkheids grens qua uiterlijk?
JA, verliefd.
NEE, valt helaas toch af
In real life eerste indruk: belangrijkste is kleding, kapsel, gezichtsuitdrukking, houding, wat diegene zegt, dat maakt diegene echt aantrekkelijk, maar het maakt pas verliefd als aan de uiterlijk randvoorwaarde wordt voldaan.
Genetisch uiterlijk is voor mij als service. Het doet niets voor de echte aantrekkelijkheid van het product, maar als het ernstig daaraan ontbreekt dan heb je geen zin meer om het te kopen.
[..]

Interessant. Hoezo denk je dat het de manipulatie verklaart?
Ik denk zelf dat dit onderdeel is van de algehele doe-cultuur. Je wordt aangemoedigd om eerst te doen en er daarna pas over na te denken. Soms is experimenteren positief, je komt zo snel tot nieuwe inzichten en dan weet je wat wel werkt en wat niet. Maar vaak weten mensen dan idd ook niet wat hun vraag uberhaupt is
[..]

Waarom is seks wel ingebakken als instinct en kinderen krijgen niet? Omdat het in jouw straatje past? Meten met 2 maten. Je hebt zowel aseksuele als gewenst kinderlozen + een combinatie daarvan zoals ik
[..]

Ik hoef niet zwanger te worden.
Vrouwen willen volgens jou dus wel een afgelikte boterham.
Als mannen het meest aantrekkelijk zijn vanwege hun zaad en de kans op voortplanting, kunnen we seks dan beperken tot de dag waarop dat het meest waarschijnlijk is en ermee ophouden als er voldoende resultaat is geboekt?
Waarom zou je expres tegen je eigen gevoel in willen gaan als de traditie je gevoel toejuicht? Dat hoeft in het geval dat je dit scenario daadwerkelijk aantrekkelijk vindt dus niet.
[..]

Nou, ik mag hopen dat mensen die vaak seks hebben zich daar wel goed of in ieder geval neutraal bij voelen!
Ik snap die lelijke mensen ook wel. Ten minste als ze niks anders hebben om het mee te compenseren wat die knappe mensen niet hebben. Dat voelt oneerlijk. Maar haten op mooie mensen brengt niemand iets. Steek als lid van de grieZelclub dan energie in het verzorgen van jezelf en eventueel geld in plastische chirurgie als het je zo hoog zit.
Zo ging het vroeger ook, wachten tot het goeie moment voor de meeste kans op zwangerschap.
pi_199508149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo ging het vroeger ook, wachten tot het goeie moment voor de meeste kans op zwangerschap.
Ja, nu ook nog als je zwanger wilt raken. Maar de vraag is meer: bleef het ook bij dat moment?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199508363
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, nu ook nog als je zwanger wilt raken. Maar de vraag is meer: bleef het ook bij dat moment?
Ik was er niet bij. :P

Maar dat mannen vaker gaan voor het onschuldige onaangeraakte is niet voor niets iets van alle tijden tot en met de bijbel en alles daarvoor aan toe aka zo oud als de mensheid in principe.

Of ik dat zelf zo zie en oordeel, nee.
De geschiedenis van een vrouw gaat mij in principe geen hol aan.

Wel merk ik dat ook ik liever niet hoef te horen over de een of andere ex en mijn vriendin heeft er uh, toch wel een redelijk aantal gehad. :P

Het is toch iets instinctief naar mijn mening.
pi_199509020
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Wat TS denk ik bedoelt, is dat knappe mannen gemakkelijk veel vrouwen zouden kunnen krijgen. Deze vrouwen gaan daar kennelijk op in. Dus zijn er minder vrouwen over voor de minder knappe mannen. Daarover wordt men boos op de vrouwen die zich door die knappe mannen laten inpalmen, maar niet boos op de knappe mannen die dat inpalmen in praktijk brengen.

Dat werkt volgens mij twee kanten op.

Er is niet zo heel veel verschil tussen mannen en vrouwen natuurlijk.

Mensen moeten zich vooral eens minder druk gaan maken om wat anderen doen, krijgen, enz. En alsof heel veel verschillende partners hebben zaligmakend is.
  woensdag 19 mei 2021 @ 18:58:33 #49
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199509039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat werkt volgens mij twee kanten op.

Er is niet zo heel veel verschil tussen mannen en vrouwen natuurlijk.

Mensen moeten zich vooral eens minder druk gaan maken om wat anderen doen, krijgen, enz. En alsof heel veel verschillende partners hebben zaligmakend is.
Net zoals dat mensen in de bijstand ook best wel een auto mogen hebben om naar sollicitaties te rijden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199509079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:58 schreef Id_do_her het volgende:

Net zoals dat mensen in de bijstand ook best wel een auto mogen hebben om naar sollicitaties te rijden.
Zo lang ik het maar niet hoef te betalen, vind ik alles best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')