abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 17 mei 2021 @ 09:06:16 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199463130
Vandaag is het zover. Hugo Borst heeft zijn rode shirt alweer aan en in de studio zijn alle Oranje attributen verdwenen, want de uiterst sympathieke Belgjes spelen. Ofzo. Nouja, nu Nederland weer meedoet zal die hypetrein wel een beetje voorbij zijn. België start tegen Rusland, waarmee het qua recent resultaat best een leuke pot is, halve finalist tegen kwartfinalist bij het vorige EK. Mocht je toch echt in de sferen willen komen, kun je altijd kijken bij de Belg. Maar weet wel dat hier een sterke mening van FOK! aan vasthangt. Karl Vannieuwkerke komt ongetwijfeld met een frisse kijk zonder al te veel chauvinisme op het spelletje. Na roze Remco nu de rode Duivels, allemaal zaken waardoor de Belgen op TV de ratio een beetje verliezen. Achja, kan gebeuren, hier in Nederland lopen wij ook de polonaise na een 1-0 overwinning op Noord-Macedonië.

Goed, de wedstrijd België - Rusland, dus. België heeft toch alweer een hele tijd een paar mooie spelers. KDB is toch een van de fijnste voetballers om naar te kijken en Mertens en Hazard, heerlijk. Thorgan dan, Eden is uit vorm. Florentino heeft hem demonen aangepraat ofzo, die jongen moet zo snel mogelijk weg uit Madrid. De defensie is al niet meer wat het geweest is, dus een titel zal er wel niet in zitten. Dan maar hopen dat ze in ieder geval mooi voetbal laten zien.

Wat betreft mooi voetbal wil Rusland nog wel eens verrassen. Op het afgelopen WK deden ze het best leuk. Een opnieuw tragisch Spanje uitgeschakeld na pingels en ook tegen de Kroaten hadden ze kans. Hadden we toch niet verwacht, een afgang voor het gastland leek in de maak. Daarvoor was het een aantal jaren kijken naar niets onder de saaiste coach die er bestaat: Capello. Maar in 2012 en ook 2008 lieten ze best leuk voetbal zien, al willen WIJ aan dat laatste wellicht niet herinnerd worden. Zijn er nog bijzondere spelers? Golovin, Mirantschuk, Dzyuba, Cheryshev misschien. Toch niet om over naar huis te schrijven, maar Rusland kan met dit materiaal misschien nog wel iets van creativiteit tonen. Wat mij betreft wel het eerste potje waar nog thuis voor te blijven valt. Maar het kan ook vies tegenvallen.

Decor van deze pot is de GAZPROM Arena, maar aangezien dat zeker geen sponsor is, is het het Krestovskistadion. Gezellig een vol stadion met dronken Russen. Corona bestaat daar toch niet. Dat wordt een dolle boel.





[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199470074
Het zou geen probleem mogen zijn tegen de Russen. Maar de bal is rond en er kan vanalles gebeuren.

Ik hoop op een 3-0 zege voor België Met goals van Lukaku, Mertens en De Bruyne
pi_199722032
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou geen probleem mogen zijn tegen de Russen. Maar de bal is rond en er kan vanalles gebeuren.

Ik hoop op een 3-0 zege voor België Met goals van Lukaku, Mertens en De Bruyne
Presenteert Karl ook weer een EK-show op Een?
  donderdag 3 juni 2021 @ 14:34:17 #4
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_199730519
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Presenteert Karl ook weer een EK-show op Een?
ja
https://www.vrt.be/nl/ove(...)vanop-de-eerste-rij/
pi_199792634
Nog 4 dagen en de Belgjes spelen tegen Rusland, op papier is het een land dat goed te doen is. Rusland staat 38ste op de wereldranking.

Als ik een opstelling mag maken, dan zou ie er zo gaan uitzien:

Spits: R. Lukaku

Aanvallend: Y. Carrasco en D. Mertens

Middenveld: T. Hazard, L. Dendoncker, Y. Tielemans, T. Meunier

Verdediging: J. Vertonghen, J. Denayer, T. Alderweireld

Doelman: T. Courtois (90 min.)

Er mogen 5 wissels gebeuren, ik zou die benutten zodat de andere jongens ook speelminuten maken en wedstrijdritme krijgen. Alles hangt zo'n beetje van de stand af na de eerste helft.

De wissels

Verdediging: J. Denayer er uit en T. Vermaelen er in
Middenveld: L. Dendoncker en T. Meunier er uit en K. De Bruyne en T. Castagne er in
Aanvallend: D. Mertens er uit en J. Doku er in

E. Hazard is nog niet in topvorm en blessuregevoelig. Ik zou hem in de wedstrijd tegen Rusland op de bank laten zitten. Als je de 5de wissel wil gaan gebruiken, dan kan Y. Carrasco er uit en E. Hazard er in voor een minuut of 20.
Cindy De Vuyst
  Redactie Sport dinsdag 8 juni 2021 @ 11:02:44 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199793010
De Bruyne heeft gewoon ritme. Bovendien is het echt een ja/nee geval. Als hij niet fit is moet ie niet spelen, want hoofdblessure. Als hij fit is kan hij derhalve ook gewoon spelen.

Overigens zou ik Carrasco en Hazard zelf wisselen. Carrasco is meer gewend om wingback te spelen.
Dan blijft de vraag hoe fit Witsel is. Juist als die een keer fit wordt, zou ik die wel losse minuten laten maken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199793447
Ik heb Eden Hazard en Kevin De Bruyne er bewust uitgelaten in de basis. De Bruyne is op zich speelklaar al weet ik niet hoe het is om 90 min. te voetballen als je net aan je oogkas geopereerd bent. De Bruyne mag van mij spelen, maar geen 90 min.
Eden Hazard heeft geen wedstrijdritme en is tegenwoordig zeer gevoelig voor blessures.

Op donderdag 17 juni spelen ze tegen Denemarken en daar verwacht ik flinke tegenstand. In die wedstrijd zou ik echt met een volwaardig A-elftal spelen met dus E. Hazard, K. De Bruyne, R. Lukaku, D. Mertens, Y. Tielemans maar vooral een goeie verdediging.
Van Axel Witsel weten we NIETS, het is lang geleden dat we hem nog hebben zien spelen. Die kun je niet zomaar even snel op het veld gooien. Naar mijn mening komt Witsel tegen Denemarken niet in de basis, als hij op het veld komt is het voor hooguit 20 min.

Als je Rusland en Denemarken achter de rug hebt en liefst ook overtuigend gewonnen hebt, dan heb je meer informatie en kun je de pionnen opnieuw plaatsen.
Finland is de zwaktste uit poule B. Daar kun je gaan freewheelen met spelers. Tegen Finland zou ik de 2 Hazards er uit laten. Die kun je prima opvangen met een Trossard en Chadli. Hier zou ik Witsel zeer veel speelminuten geven (op z'n minst een helft).
Lukaku kun je tegen Finland ook wel op de bank houden in het voordeel van Batshuayi. Je zou bij wijze van spreken nog Mignolet in het doel kunnen zetten.
Cindy De Vuyst
pi_199799201
Die Vertongen en Alderweireld die voetballen nu ook al n eeuwigheid he, volgens mij kunnen ze best al met vervroegd pensioen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 9 juni 2021 @ 10:12:54 #9
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_199803800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:05 schreef TLC het volgende:
Die Vertongen en Alderweireld die voetballen nu ook al n eeuwigheid he, volgens mij kunnen ze best al met vervroegd pensioen :D
Gelukkig hebben we een jonge frisse Thomas Vermaelen mee om indien nodig de verdediging van de nodige jeugdigheid te voorzien...
pi_199806812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:05 schreef TLC het volgende:
Die Vertongen en Alderweireld die voetballen nu ook al n eeuwigheid he, volgens mij kunnen ze best al met vervroegd pensioen :D
Zijn niet de jongste maar wel een stevig blok. Boyata en Denayer zijn jonger maar halen zeker hun niveau niet!
Zou daar niet teveel wijzigingen gaan doen in de defensie, 2 van de oude garde en 1 jongere!
Cindy De Vuyst
pi_199807130
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:12 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we een jonge frisse Thomas Vermaelen mee om indien nodig de verdediging van de nodige jeugdigheid te voorzien...
Ik wist niet eens dat Vermaelen nog aan voetballen deed :D :') sorry !!
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199809325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat Vermaelen nog aan voetballen deed :D :') sorry !!
Speelt bij Vissel Kobe in Japan nadat ze hem bij Barcelona niet meer wilden.

Maar het is vermoedelijk zijn laatste kampioenschap, zie er hem op het WK van 2022 niet meer bij zijn.
Cindy De Vuyst
pi_199809579
Iedereen is verplicht deze wedstrijd te kijken bij de Belg.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 19:18:34 #14
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199809660
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
Iedereen is verplicht deze wedstrijd te kijken bij de Belg.
Uiteraard
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199810046
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
Iedereen is verplicht deze wedstrijd te kijken bij de Belg.
Filip Joos _O_
pi_199811435
Kevin De Bruyne zal er niet bij zijn tegen Rusland aanstaande zaterdag. Martinez wil hem nog wat rust gunnen.

Hazard en mogelijk ook Witsel krijgen een paar speelminuten.
Witsel had ik niet verwacht aangezien niemand weet hoe zijn conditie momenteel is.


Creatief omgaan met je spelers en tactieken moet je doen in wedstrijden waarvan je weet dat, als je een fout maakt je die nog kan rechttrekken en dat kan op dit EK enkel maar tegen Finland.
Cindy De Vuyst
pi_199811604
Ik kijk puur en alleen voor de werken van Yannick Carrasco.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199818687
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk puur en alleen voor de werken van Yannick Carrasco.
https://sporza.be/nl/2021(...)oofde~1623251542401/

God spreekt. Goede jongen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199818796
Dit wordt een aantrekkelijke pot
pi_199829403
Is er al een topic België - Denemarken en België - Finland?
Cindy De Vuyst
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:04:41 #21
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_199832868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:13 schreef einzeinz het volgende:
Is er al een topic België - Denemarken en België - Finland?
Nee, nou ja, misschien dat Mexicanobakker ze al wel heeft gemaakt maar nog niet gepost. Die heeft tot nu toe alle wedstrijdtopics aangemaakt.
pi_199844881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:31 schreef einzeinz het volgende:
Nog 4 dagen en de Belgjes spelen tegen Rusland, op papier is het een land dat goed te doen is. Rusland staat 38ste op de wereldranking.

Als ik een opstelling mag maken, dan zou ie er zo gaan uitzien:

Spits: R. Lukaku

Aanvallend: Y. Carrasco en D. Mertens

Middenveld: T. Hazard, L. Dendoncker, Y. Tielemans, T. Meunier

Verdediging: J. Vertonghen, J. Denayer, T. Alderweireld

Doelman: T. Courtois (90 min.)

Er mogen 5 wissels gebeuren, ik zou die benutten zodat de andere jongens ook speelminuten maken en wedstrijdritme krijgen. Alles hangt zo'n beetje van de stand af na de eerste helft.

De wissels

Verdediging: J. Denayer er uit en T. Vermaelen er in
Middenveld: L. Dendoncker en T. Meunier er uit en K. De Bruyne en T. Castagne er in
Aanvallend: D. Mertens er uit en J. Doku er in

E. Hazard is nog niet in topvorm en blessuregevoelig. Ik zou hem in de wedstrijd tegen Rusland op de bank laten zitten. Als je de 5de wissel wil gaan gebruiken, dan kan Y. Carrasco er uit en E. Hazard er in voor een minuut of 20.
De opstelling vanavond is als volgt:



Alhoewel ik Dendoncker en Tielemans van positie zou wisselen, komt die 99% overeen.

Zou na de rust sowieso Dries Mertens van het veld halen en Jeremy Doku er op zetten. Doku heeft behoorlijke oefenduels gespeeld terwijl ik Mertens eerder een twijfelgeval vond de laatste weken.

Kevin De Bruyne is niet mee gereisd, die kun je er dus ook niet op zetten in de plaats van Dendoncker.

Verder wordt het afwachten of Denayer het goed speelt, laat soms steken vallen in de defensie. Als hij dat vanavond doet moet je Vermaelen op het veld zetten!
Cindy De Vuyst
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:49:39 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199846051
Dit kan nog best wel eens vrij problematisch worden voor Belgie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:54 schreef einzeinz het volgende:

[..]

De opstelling vanavond is als volgt:

[ afbeelding ]

Alhoewel ik Dendoncker en Tielemans van positie zou wisselen, komt die 99% overeen.

Zou na de rust sowieso Dries Mertens van het veld halen en Jeremy Doku er op zetten. Doku heeft behoorlijke oefenduels gespeeld terwijl ik Mertens eerder een twijfelgeval vond de laatste weken.

Kevin De Bruyne is niet mee gereisd, die kun je er dus ook niet op zetten in de plaats van Dendoncker.

Verder wordt het afwachten of Denayer het goed speelt, laat soms steken vallen in de defensie. Als hij dat vanavond doet moet je Vermaelen op het veld zetten!
Denayer staat daar vanwege zijn snelheid. Als je Vermaelen in zijn plaats op zou stellen kan de laatste linie niet verder opschuiven dan de rand van het eigen strafschopgebied en krijg je een heel lang veld of je moet ingezakt spelen (waar Belgie op zich de voorhoede wel voor heeft), maar dan kiest Rusland voor een punt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199846694
Daar maak ik me minder zorgen om. Ik maak me eerder zorgen om de spelers op de rechterflank.
Mertens geeft me niet kunnen overtuigen, Dendoncker is een grijze muis, Castagne zal veel te veel moeten lopen op die flank en ik weet niet of hij voldoende ervaring heeft op zo'n hoog niveau. Dan leg je alles in de handen van Alderweireld.
(Mocht ik bondscoach van de Russen zijn, dan zou ik aanraden om zoveel mogelijk via de rechterflank te spelen. De kans om de bal naar voren te krijgen is daar het grootst).

Vandaar eigenlijk dat ik Dendoncker met Tielemans zou wisselen. Als Dendoncker een bal laat gaan, kunnen T. Hazard en J. Vertonghen er nog achteraan gaan en dan met de kwaliteit van Tielemans versterk je de rechterflank. Ideale combinatie is natuurlijk een middenveld met T. Hazard, Y. Tielemans, K. De Bruyne en T. Castagne. Daar geraakt met moeite een bal door!

Ik hou m'n hart vast voor Denayer. Op de counter vind ik hem zwak en hij staat centraal. Een goeie spits knalt er hem zo in! Dan vind ik een bejaarde Thomas Vermaelen een goeie vervanging!
Cindy De Vuyst
pi_199847026
Toch bijzonder dat de Belgen gewoon geen fatsoenlijke backs hebben :')
  Redactie Sport zaterdag 12 juni 2021 @ 14:19:08 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199847158
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
Toch bijzonder dat de Belgen gewoon geen fatsoenlijke backs hebben :')
Meunier is prima. Op links matig ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 14:19:37 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199847161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Meunier is prima. Op links matig ja.
Castagne is beter op dit moment.
  Redactie Sport zaterdag 12 juni 2021 @ 14:20:29 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199847173
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Castagne is beter op dit moment.
Vind ik niet echt een back.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 14:21:15 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199847184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vind ik niet echt een back.
Uh oke.
  Redactie Sport zaterdag 12 juni 2021 @ 14:22:24 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199847201
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Uh oke.
Is meer een rechtshalf die als gelegenheidsback gebruikt wordt, toch? Beetje zoals ik Gosens ook geen back vind.

Anders kunnen we ook zeggen dat Thorgan en Carrasco prima voetballers zijn, maar dat zijn echt geen backs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 14:23:36 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199847211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is meer een rechtshalf die als gelegenheidsback gebruikt wordt, toch? Beetje zoals ik Gosens ook geen back vind.

Anders kunnen we ook zeggen dat Thorgan en Carrasco prima voetballers zijn, maar dat zijn echt geen backs.
Eerder een rechtsback die als rechtshalf wordt gebruikt, net als Meunier in feite.
pi_199847256
Belgjes stonden net op 2.03. Zelfs zonder de grote namen moet dit toch eenvoudig zijn.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 14:43:27 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199847379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is meer een rechtshalf die als gelegenheidsback gebruikt wordt, toch? Beetje zoals ik Gosens ook geen back vind.

Anders kunnen we ook zeggen dat Thorgan en Carrasco prima voetballers zijn, maar dat zijn echt geen backs.
Castagne gaat in ieder geval geen linksbuiten tegenhouden.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 14:53:14 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199847466
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Castagne gaat in ieder geval geen linksbuiten tegenhouden.
Rusland speelt ook zelden met buitens.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 14:59:04 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199847560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Rusland speelt ook zelden met buitens.
Dat is inderdaad gelukkig voor Belgie, op de verdediging zal geen enkele druk komen. Dat dwingen ze ook af met hun voorhoede. Die Russen ruiken natuurlijk vooral een punt nu De Bruyne niet meedoet en als het ze lukt om die te pakken hebben de Deentjes een Groot Probleem.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199847962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:29 schreef Bolasie het volgende:
Belgjes stonden net op 2.03. Zelfs zonder de grote namen moet dit toch eenvoudig zijn.
Meteen flink op ingezet idd. Dit is too tasty.

Of die russen hebben via KGB goede dreigementen uitgevoerd of een nieuw soort doping gevonden maar dit moet gewoon 2-0 eindigen+.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 12 juni 2021 @ 15:29:45 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199848126
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Meteen flink op ingezet idd. Dit is too tasty.

Of die russen hebben via KGB goede dreigementen uitgevoerd of een nieuw soort doping gevonden maar dit moet gewoon 2-0 eindigen+.
Belgjes scoren doorgaans wel makkelijk maar zonder De Bruyne is die ploeg ook niet heel veel bijzonders.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199848487
Schijt Belgen
pi_199849872
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
Toch bijzonder dat de Belgen gewoon geen fatsoenlijke backs hebben :')
Die heb je op zich wel met Alderweireld, Vermaelen en Vertonghen. Maar alle 3 wel van leeftijd. Maar het blok is altijd wel heel sterk geweest.
De jongere generatie zoals Denayer en Boyata zijn eerder een gevaar. Op de counter knal je die er zo in.
Cindy De Vuyst
pi_199849904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Castagne gaat in ieder geval geen linksbuiten tegenhouden.
Denk ik ook. En dan zit je daar als tegenstander tussen een zwakke Mertens’, Castagne, Dendoncker. Hoef er geen tekening bij te maken dat je via Denayer hem gewoon binnen tikt.
Cindy De Vuyst
pi_199850040
Wat verwachten de kenners van dit België? Is dit nog steeds de Gouden Generatie of is dat alweer voorbij?
De verdediging is al op zijn retour volgens mij. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199850339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:32 schreef Salina het volgende:
Wat verwachten de kenners van dit België? Is dit nog steeds de Gouden Generatie of is dat alweer voorbij?
De verdediging is al op zijn retour volgens mij. :@
De hele ploeg is op z’n retour:

Eden Hazard, Axel Witsel, Dries Mertens, Thomas Vermaelen toch allemaal wel regelmatig blessures en ook geen wedstrijdritme.

Vertonghen en Vermaelen vermoedelijk het laatste EK.
Cindy De Vuyst
pi_199850349
Kwartfinale moet wel nog mogelijk zijn. Ze staan tenslotte nog altijd nummer 1 in de wereld.

Maar na dit EK zullen ze flink dalen vermoed ik.
Cindy De Vuyst
pi_199850406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:53 schreef einzeinz het volgende:

[..]

De hele ploeg is op z’n retour:

Eden Hazard, Axel Witsel, Dries Mertens, Thomas Vermaelen toch allemaal wel regelmatig blessures en ook geen wedstrijdritme.

Vertonghen en Vermaelen vermoedelijk het laatste EK.
Ik las vanmiddag een stuk in de lokale krant hier over de verwachtingen en de Gouden Generatie. Ik dacht al van "huh?".
Hun echte kans was toch een paar jaar terug.
Al zijn Courtois, Hazard, KDB nu op hun topleeftijd. Maar niet volledig fit.

We zien wel hoe ver de Belgjes het dit keer schoppen. Altijd leuk om de meltdownberichtjes te lezen op HLN ofzo als ze niet presteren. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199850449
2 jaar geleden wel 3de geworden op het WK.
Maar toen waren de sterspelers in goeie conditie.
Cindy De Vuyst
pi_199851982
Wedstrijd wordt gecanceld. Duivels moesten 45 min. geleden al vertrokken zijn en ze zitten nog op hotel.

Hartstilstand bij speler van Denemarken.
Cindy De Vuyst
pi_199852105
Heb er zin in. Heb hapjes en drankjes al klaargezet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199852225
Zal verschoven worden naar morgen 12u ofzo???
pi_199852569
Wedstrijd gaat door. Belgen zijn 19u15 vertrokken naar het stadion nadat er goed nieuws kwam over Eriksen.
Cindy De Vuyst
pi_199852920
twitter
pi_199853576
Zelfs de NOS is klaar met de Belgies.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:17:14 #52
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199853625
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:53 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Armoedig dat Zhirkov nog mag opdraven.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:22:58 #53
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199853761
Hup Rusland. w/
pi_199854126
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Zwansen het volgende:
Hup Rusland. w/
Zeker!!!!


Is de wedstrijd wel op België 1 of 2 te zien? Die heb ik op Ziggo.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:40:54 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zeker!!!!

Is de wedstrijd wel op België 1 of 2 te zien? Die heb ik op Ziggo.
Apart sporzakanaal, te zien op ziggo.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199854199
Geen Bentiki?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:43:09 #57
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Geen Bentiki?
Die is nog op taakstraf wegens carjacking.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199854257
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zeker!!!!


Is de wedstrijd wel op België 1 of 2 te zien? Die heb ik op Ziggo.
Kanaal 51 op Ziggo (één)

Hoop dat de Russen winnen *O*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:45:28 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854259
Dat kunstmatige opgeklop bij die Belgen is al even irritant als dat plastic, zorgvuldig door een reclamebureau opgebouwde nationalisme van ze.

Ze proberen heel wanhopig een beetje Nederlandje te spelen heb ik altijd het idee.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:46:25 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199854294
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Armoedig dat Zhirkov nog mag opdraven.
Hoe oud is die man, 163?
pi_199854321
Thanks luitjes, ik zit naar het gezemel over Lukaku te luisteren. :Y
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:47:29 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199854322
Hup Belgie, Rusland je teringmoer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:48:58 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Hup Belgie, Rusland je teringmoer.
@KGB
@WladimirPutin
@NavalniPoisonSquad
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:49:12 #64
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199854369
Gaat niet veel soeps worden zonder KDB en met die brakke verdediging
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_199854392
In België is het blijkbaar hip om vrouwen voetbal te laten analyseren.
.
Dat doen de Russen vast anders :P
pi_199854393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:49 schreef Lothiriel het volgende:
Gaat niet veel soeps worden zonder KDB en met die brakke verdediging
Genoeg kwaliteit om die Russen om te leggen.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:51:02 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854395
Die aftelklok bij de Belg :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199854452
Zouden de Belgen onderling Engels spreken op het veld? :P
pi_199854454
Nou jongens, daar gaan we (bijna).
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:14 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854472
Lahozgod

@Oriente
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:14 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854473
Present voor het Russische volkslied.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:19 #72
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden de Belgen onderling Engels spreken op het veld? :P
Fransen spreken geen Engels
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199854479
Present.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:39 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854498
Even volume maximaal.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:53 #75
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199854513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:50 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Genoeg kwaliteit om die Russen om te leggen.
Dat wel maar ben er niet gerust in

Maar als ze mee willen dingen voor de winst mag het zeker geen probleem zijn idd
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:55:17 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854527
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
Even volume maximaal.
Buurvrouw (uit Oekraïne) kijkt erg raar nu ik de Russische vlag hijs.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:55:47 #77
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854551
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Buurvrouw (uit Oekraïne) kijkt erg raar nu ik de Russische vlag hijs.
Haar probleem
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199854567
Nu in de houding, anders polonium in je thee :(
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:56:17 #79
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199854568
Go Rusland, prachtig land, schitterend volkslied en lekkere goedkope slettebakjes.
pi_199854572
U kunt zappen naar Nederland 3 @Zipportal
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:56:29 #81
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199854575
fap
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:56:42 #82
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199854585
Russisch volkslied :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_199854590
Volksliedgenot.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199854591
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Present voor het Russische volkslied.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:56:56 #85
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199854592
Eentje zingt er niet mee

Die zit eind deze maand in een werkkamp
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:02 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199854593
O+
pi_199854601
Kippenvel.
pi_199854603
KALE KOPPEN AMPER TE STOPPEN
pi_199854604
Op een na mooiste volksliedgenot
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:24 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:57 schreef Fleischmeister het volgende:
Kippenvel.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:26 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854609
GODENVOLKSLIED _O_
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:30 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854611
IK KOM KLAAR
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:34 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_199854616
quote:
80s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Eentje zingt er niet mee

Die zit eind deze maand in een werkkamp
Zijn gezin en familie vanavond al.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:34 #94
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854617
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:57 schreef SamCooke het volgende:
Op een na mooiste volksliedgenot
:')
What can change the nature of a man?
pi_199854620
quote:
80s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Eentje zingt er niet mee

Die zit eind deze maand in een werkkamp
Die kale bobo ook niet.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:40 #96
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199854621
Ik mis Ivan Drago hierbij.
pi_199854624
Soiuz nerushimyj respublik svobodnykh
Splotila naveki Velikaia Rus.
Da zdravstvuet sozdannyj volej narodov
Edinyj, moguchij Sovetskij Soiuz!

*O* :B B:)B
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199854633
CMON BELGIUM CMON
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:57:58 #99
357045 Grifte
Feijenoord
pi_199854636
Schitterend volkslied
pi_199854639
Hup belgie voor nu.
pi_199854642
Zo hee
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:09 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854644
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199854646
Poetin :r
pi_199854650
Geen slavsquat doen :')
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:19 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854653
België nu al 2-0 achter.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:25 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199854655
Mannen-met-borsthaar-lied.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:25 #107
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854656
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:29 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Poetin _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:47 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854664
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Poetingod
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:48 #110
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854666
Ik heb 2-0 in mijn poule staan, dus daar gaan we dan maar voor :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199854667
Staat Timmy Simons er niet in?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:58:54 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199854669
hee dit is die scheids van Karsdorp
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 20:59:00 #113
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854675
Tevens hoop ik dat die Belgjes er zsm uitvliegen.

Ter info.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:59:40 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854687
Jaaa de scheidsrechter van mijn gifje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_199854691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef fetX het volgende:
Tevens hoop ik dat die Belgjes er zsm uitvliegen.

Ter info.
CMON BELGIUM CMON WE ARE BELGIUM WE ARE WONDERFULLLL LALLALALALALAAA
pi_199854696
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef fetX het volgende:
Tevens hoop ik dat die Belgjes er zsm uitvliegen.

Ter info.
Wtf
pi_199854699
Gone...
pi_199854707
CUM ON BELGIUM
pi_199854708
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

CMON BELGIUM CMON WE ARE BELGIUM WE ARE WONDERFULLLL LALLALALALALAAA
Oh ik nu ook

@fetX
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:27 #120
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Wtf
?????????????
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:27 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199854714
Deze act :')
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:32 #122
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199854718
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Staat Timmy Simons er niet in?
Die staat op de deur
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199854720
Idiote Russen
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:38 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854724
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Oh ik nu ook

@:fetx
:)
pi_199854725
Russen zijn racisten
pi_199854727
Kijk ze :')
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:43 #127
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854729
Belgie schiet in eigen doel na de rust. :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:00:48 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854732
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Wtf
???????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199854733
Pleurt op met je gekniel
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:00 #130
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854740
Waar slaat dit op :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:00 #131
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854741
Pffff knielen. :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199854742
Mooi dat de Russen niet knielen :)
U MAD?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:15 #133
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854752
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Waar slaat dit op :')
BLM terroristen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199854755
Rusland is ook een bananenrepubliek.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199854756
Peter Vandenbempt praat moker irritant.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:19 #136
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_199854757
Lijkt Lewis Hamilton wel
pi_199854758
Knielact :')
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:32 #138
35723 crew  GGMM
pi_199854763
Ik kijk nu ook :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199854765
Fluiten als de Belgen knielen :')

Heb er zelf ook niks mee maar dat fluiten zegt wel weer veel :)
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:44 #140
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854771
Nu hoop ik echt dat België verliest. Knuppels
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199854772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Welkom broeder
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:01:49 #142
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_199854773
Gaan knielen wat een losers
pi_199854776
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef tralalala het volgende:
Knielact :')
Hup Rusland.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:00 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:10 #145
35723 crew  GGMM
pi_199854781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Welkom broeder
Bedankt maat.

En succes :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199854783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

CMON BELGIUM CMON WE ARE BELGIUM WE ARE WONDERFULLLL LALLALALALALAAA
Zenuwachtig?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:18 #147
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854785
Ik ben tegen racisme.
pi_199854787
Tientje gezet op hartstilstand in de 67e minuut.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:41 #149
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854796
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef fetX het volgende:
Ik ben tegen racisme.
Moet jij weten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:49 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stringer Bell _O_
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:52 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854803
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tientje gezet op hartstilstand in de 67e minuut.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf geen like te zetten. Heb weer aardig wat notes verzameld :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:03:06 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854812
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tientje gezet op hartstilstand in de 67e minuut.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nee dit kan niet.
What can change the nature of a man?
pi_199854814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef tim020hoorn het volgende:
Fluiten als de Belgen knielen :')

Heb er zelf ook niks mee maar dat fluiten zegt wel weer veel :)
Welkom in Rusland. razzzzies
pi_199854815
Eerste keer dat ik een toernooi wedstrijd van de Belgen met FOK! zal bekijken
pi_199854820
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tientje gezet op hartstilstand in de 67e minuut.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM kan hier vies mad om worden, want het betrof een voormalig speler van zijn geliefde Ajax (lol)
U MAD?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:03:45 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199854827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste keer dat ik een toernooi wedstrijd van de Belgen met FOK! zal bekijken
Wie weet ook de eerste keer Europees Kampioen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:03:48 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854830
Like gezet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199854832
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef TLC het volgende:
Rusland is ook een bananenrepubliek.
België natuurlijk ook.
- Regering na regering die het einde niet haalt.
- Slechte wegen.
- Terroristen die vrij rond lopen.
- Enzovoort.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:03:59 #159
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199854834
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

@:ggmm kan hier vies mad om worden, want het betrof een voormalig speler van zijn geliefde Ajax (lol)
:')
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:04 #160
35723 crew  GGMM
pi_199854838
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tientje gezet op hartstilstand in de 67e minuut.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu het goed gaat mag dit wel weer

Toen het tijdens het reanimeren gebeurde was ik er wat minder blij mee :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:05 #161
842 Zorro
Z
pi_199854839
Ik schakelde naar NPO3.
Toen hoorde ik Jan "en de goal" Roelfs.

Snel naar DE BELG gezapt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:21 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199854848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

België natuurlijk ook.
- Regering na regering die het einde niet haalt.
- Slechte wegen.
- Terroristen die vrij rond lopen.
- Enzovoort.
-Broodautomaten
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:37 #163
35723 crew  GGMM
pi_199854851
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

@:ggmm kan hier vies mad om worden, want het betrof een voormalig speler van zijn geliefde Ajax (lol)
Waarom denk jij altijd in club-hokjes

Jij maakt op mij de indruk dat je vrij beperkt van geest bent :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199854853
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik durf geen like te zetten. Heb weer aardig wat notes verzameld :{
ohja is dat nog anno 2021, mods die mods noten :')
Beetje als Rost van Tonningen die Mussert erbij naait.
U MAD?
pi_199854854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste keer dat ik een toernooi wedstrijd van de Belgen met FOK! zal bekijken
Verwacht geen warm bad.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:51 #166
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199854860
Rusland baas
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:04:59 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854864
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja nu het goed gaat mag dit wel weer

Toen het tijdens het reanimeren gebeurde was ik er wat minder blij mee :')
Je overdreef gewoon heel erg. (Net als Eriksen)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199854869
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

-Broodautomaten
wat is daar mis mee?

Als je om 20u gedaan hebt met arbeiden... zijn de bakkers en supermarkten gesloten
pi_199854870
Wel fijn zo op NPO3.
Kan dat Belgische accent niet hebben.
pi_199854874
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef GGMM het volgende:

Waarom denk jij altijd in club-hokjes

Omdat dit bij jou sowieso meespeelt :)
U MAD?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:27 #171
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik durf geen like te zetten. Heb weer aardig wat notes verzameld :{
Allemaal terecht
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:28 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854879
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

-Broodautomaten
Lijkt me erg kut als je een caballero ongefilterd uit een automaat denkt te halen en je trekt er een half gesneden vloerbrood uit.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:33 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854881
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:36 #174
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

wat is daar mis mee?

Als je om 20u gedaan hebt met arbeiden... zijn de bakkers en supermarkten gesloten
20u gesloten... Bananenrepubliek.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:38 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199854884
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

-Broodautomaten
In Barneveld hebben ze eierautomaten.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:42 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel fijn zo op NPO3.
Kan dat Belgische accent niet hebben.
Haten op de Belg :')

@capuchon_jongen zie deze fluitketel

@fetX
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:44 #177
35723 crew  GGMM
pi_199854888
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je overdreef gewoon heel erg. (Net als Eriksen)
Oneens.

(tenzij dit een grapje is, dan moet je het even zeggen dan krijg je een like)

Hoe dan ook, België- Rusland tjonge
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:05:45 #178
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199854889
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je overdreef gewoon heel erg. (Net als Eriksen)
Nee, je gedroeg en gedraagt je gewoon als een volstrekte randdebiel

Maar wat dat betreft weinig nieuws onder de zon
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199854895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

wat is daar mis mee?

Als je om 20u gedaan hebt met arbeiden... zijn de bakkers en supermarkten gesloten
Supermarkten zijn al om 20.00u dicht?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:06:09 #180
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_199854896
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

wat is daar mis mee?

Als je om 20u gedaan hebt met arbeiden... zijn de bakkers en supermarkten gesloten
20u supermarkten gesloten? Wat is dat voor 3e wereldland?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:06:18 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199854899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In Barneveld hebben ze eierautomaten.
Jij vindt Barneveld een goed voorbeeld van een gezonde samenleving?
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:06:25 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854904
Nieuwe like gezet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:06:57 #183
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199854917
Zo ik kan live naar beide partijen kijken

Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:01 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199854918
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Jij vindt Barneveld een goed voorbeeld van een gezonde samenleving?
Ik bracht slechts een feit.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:01 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199854919
quote:
80s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nee, je gedroeg en gedraagt je gewoon als een volstrekte randdebiel

Maar wat dat betreft weinig nieuws onder de zon
zo dan
What can change the nature of a man?
pi_199854924
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

20u supermarkten gesloten? Wat is dat voor 3e wereldland?
Wij buiten tenminste onze arbeiders niet uit
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:22 #187
35723 crew  GGMM
pi_199854929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef RAVW het volgende:
Zo ik kan live naar beide partijen kijken

[ link | afbeelding ]
Hoe FOK je dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:31 #188
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef RAVW het volgende:
Zo ik kan live naar beide partijen kijken

[ link | afbeelding ]
Waar heb je FOK! dan staan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:33 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe FOK je dan
Mobiel :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:43 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Waar heb je FOK! dan staan?
Al besproken
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:45 #191
35723 crew  GGMM
pi_199854939
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Waar heb je FOK! dan staan?
Haha, ik was je mooi voor :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:07:59 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199854952
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef RAVW het volgende:
Zo ik kan live naar beide partijen kijken

[ link | afbeelding ]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:08:04 #193
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199854956
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wij buiten tenminste onze arbeiders niet uit
Terwijl ze wel tot 20u moeten werken? :?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199854958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wij buiten tenminste onze arbeiders niet uit
:')
Het is koud, het is guur....
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:08:29 #195
35723 crew  GGMM
pi_199854977
Wil je een penalty zien?

Ga dan naar NPO1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:08:56 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199854994
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef GGMM het volgende:
Wil je een penalty zien?

Ga dan naar NPO1
Waarom is dit geen spoiler?
pi_199854995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

:')
Echt een Belgencomment.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:08:58 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199854996
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef GGMM het volgende:
Wil je een penalty zien?

Ga dan naar NPO1
Thanks maat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:09:08 #199
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef GGMM het volgende:
Wil je een penalty zien?

Ga dan naar NPO1
Ben gekke henky niet! En dan zeker de penalty van België missen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:09:22 #200
35723 crew  GGMM
pi_199855007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waarom is dit geen spoiler?
Waarom wel

Penalty mis overigens!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199855012
Hup Rusland *O*
pi_199855031
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef GGMM het volgende:
Wil je een penalty zien?

Ga dan naar NPO1
Slap ingeschoten. :N
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:09:46 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199855033
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom wel

Penalty mis overigens!
Het is niet de avond van de Denen.
pi_199855034
Arme Denen
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:16 #205
35723 crew  GGMM
pi_199855046
Rusland _O-

1-0
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:20 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199855048
Lucky Belgie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:20 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855049
Lukoekoek
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:23 #208
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855050
Heb stiekem toch even gekeken. :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199855058
TORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_199855062
Kutdoelpunt
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199855063
BUITENSPEL
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:40 #212
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199855064
Knielen werkt wel. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:42 #213
35723 crew  GGMM
pi_199855066
Dit lijkt mij buitenspel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:47 #214
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855073
JAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:10:51 #215
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199855075
Dit is ehm

Bijzonder
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199855077
Lukaku. _O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
pi_199855078
30CMED
pi_199855082
Dit is gespeeld
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:04 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855085
VAR
What can change the nature of a man?
pi_199855089
Daar gaat weer iemand novichok in zijn onderbroek krijgen
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:10 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855090
Dat gaat niet doorgaan :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:11 #222
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199855092
Wat een beest die Lukaku.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:13 #223
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855094
Dat gaat niet doorgaan. Die Belgen toch ook. _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:20 #224
35723 crew  GGMM
pi_199855097
Nee geen buitenspel

verhip!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:21 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199855098
Rusland :')
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:23 #226
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855099
VAR-BEL 1-0
We have always been at war with Eastasia.
pi_199855104
Nee joh
pi_199855105
Putin is de tickets naar Siberië al aan het bestellen voor ze.
Het is koud, het is guur....
pi_199855107
Hoe is dat geen buitenspel?
No bitch to me
  FOK!fotograaf zaterdag 12 juni 2021 @ 21:11:48 #230
842 Zorro
Z
pi_199855116
Dat is natuurlijk buitenspel.
De regel dat die bal onderweg wordt aangeraakt slaat helemaal nergens op. Op het moment dat de bal naar hem toe gaat staat hij buitenspel.

Achterlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199855120
Wtf? was toch buitenspel :o

Maar goed GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL .

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
pi_199855121
Wat een joke
- verwijderd door admin -
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:08 #233
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855122
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat is natuurlijk buitenspel.
De regel dat die bal onderweg wordt aangeraakt slaat helemaal nergens op. Op het moment dat de bal naar hem toe gaat staat hij buitenspel.

Achterlijk.
Eens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:15 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199855126
Godver. Goal gemist omdat ik naar @GGMM luisterde en schakelde naar NL 1.

Heel boos.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199855127
Poetin viesmad.
pi_199855130
Meter buitenspel :')

Stront geluk :r
Belgen :r
pi_199855132
Nou stream kan wel weer uit :') Wat een aanfluiting
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:38 #238
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199855137
Een lachwekkende pingel bij de andere pot en nu buitenspel.

VARgoden
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:39 #239
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199855140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe is dat geen buitenspel?
Gaat via een Rus, dus geen buitenspel en geldig doelpunt.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:43 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855143
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat is natuurlijk buitenspel.
De regel dat die bal onderweg wordt aangeraakt slaat helemaal nergens op. Op het moment dat de bal naar hem toe gaat staat hij buitenspel.

Achterlijk.
raar
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:48 #241
35723 crew  GGMM
pi_199855148
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Godver. Goal gemist omdat ik naar @:GGMM luisterde en schakelde naar NL 1.

Heel boos.
Daar waren ze alweer 5 minuten aan het voetballen, dom varken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:12:51 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wtf? was toch buitenspel :o

Maar goed GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL .

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL
Neem er een Westmalle op!
We have always been at war with Eastasia.
pi_199855153
Dus er is geen VAR in Rusland ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199855156
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat is natuurlijk buitenspel.
De regel dat die bal onderweg wordt aangeraakt slaat helemaal nergens op. Op het moment dat de bal naar hem toe gaat staat hij buitenspel.

Achterlijk.
Raar verhaal ja. Als de verdediger hem onderschept en terug passt op de keeper is het geen buitenspel, maar nu toch wel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:13:08 #245
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855159
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gaat via een Rus, dus geen buitenspel en geldig doelpunt.
Wat een domme regel.
What can change the nature of a man?
pi_199855163
UEFA wil graag dat België het EK wint.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199855175
Begin tijdperk Belgie.
Jack does it in real time...
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:13:48 #249
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef TLC het volgende:
Dus er is geen VAR in Rusland ? :')
Poetin hangt al aan de telefoon. Punt zal zo wel naar Rusland verschoven worden.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199855186
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gaat via een Rus, dus geen buitenspel en geldig doelpunt.
Maar hij staat buitenspel op het moment van spelen en profiteert daar van maar dat geldt dus blijkbaar niet?
No bitch to me
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:14:03 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199855193
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
@:Lenny_Leonard
@:Paul
Die jongens hebben het mokertje druk om dit topic nog een beetje in goede banen te leiden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199855195
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Raar verhaal ja. Als de verdediger hem onderschept en terug passt op de keeper is het geen buitenspel, maar nu toch wel?
Ik dacht altijd dat het 'op het moment van spelen' was maar dat zal dan wel niet meer
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:14:17 #253
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855197
OEH
What can change the nature of a man?
pi_199855199
Die Rus zat er nog tussen dus geen buitenspel
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:14:30 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855201
Leuke wedstrijd!
What can change the nature of a man?
pi_199855203
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Begin tijdperk Belgie.
Betwijfel het, op het EK komen ze niet veel landen van buiten de top100 tegen.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:14:50 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855212
Ah bij Davy komt het nu ook binnen.
What can change the nature of a man?
pi_199855216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die jongens hebben het mokertje druk om dit topic nog een beetje in goede banen te leiden.
Modtest failed.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:14:59 #259
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199855218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Maar hij staat buitenspel op het moment van spelen en profiteert daar van maar dat geldt dus blijkbaar niet?
Dat zeg je goed.
Hey, ik heb de regels niet gemaakt hè.
pi_199855222
De eerste goal in de eerste helft
pi_199855224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Ah bij Davy komt het nu ook binnen.
Mensen roepen hier buitenspel :?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:15:34 #262
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Maar hij staat buitenspel op het moment van spelen en profiteert daar van maar dat geldt dus blijkbaar niet?
Bal die van een tegenstander komt is nooit buitenspel, ook niet wanneer een speler eerder voordeel haalde uit zijn aanvankelijke buitenspelpositie, waarom weet ik ook niet maar dat is op zich wel bekend.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2021 @ 21:15:37 #263
35723 crew  GGMM
pi_199855232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Ah bij Davy komt het nu ook binnen.
Best snel dit keer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:15:38 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855233
Als je de 1-0 verandert in de letter A krijg je een heel andere wedstrijd!
What can change the nature of a man?
pi_199855234
Vrouwelijke VAR.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:15:50 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mensen roepen hier buitenspel :?
;)
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:16:00 #267
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199855238
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het 'op het moment van spelen' was maar dat zal dan wel niet meer
Op het moment van spelen stond de Belg buitenspel. Maar die Rus hief dat op door de bal te raken.
pi_199855239
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Ah bij Davy komt het nu ook binnen.
Een keer wat anders dan al dat vettig eten.
pi_199855240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef Coco het volgende:

[..]

;)
?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:16:20 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855245
oost-indisch doo-ef
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:16:23 #271
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855247
Ik vind dat België niet zo heel bijzonder eigenlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199855249
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Op het moment van spelen stond de Belg buitenspel. Maar die Rus hief dat op door de bal te raken.
Wat dom
pi_199855255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Bal die van een tegenstander komt is nooit buitenspel, ook niet wanneer een speler eerder voordeel haalde uit zijn aanvankelijke buitenspelpositie, waarom weet ik ook niet maar dat is op zich wel bekend.
Maar de vraag is meer wat je onder "van een tegenstander komt" verstaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199855264
België kan inderdaad niet overtuigen -O-
pi_199855266
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dat België niet zo heel bijzonder eigenlijk
Wat denk je dat die Belgen morgen van ons gaan vinden.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:18 #276
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar de vraag is meer wat je onder "van een tegenstander komt" verstaat.
Aanraken is genoeg volgens mij.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:25 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855273
Dit blijft niet 1-0
What can change the nature of a man?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:35 #278
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199855277
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat dom
Voetbal hè
pi_199855278
Belgen waardeloos en staan voor. Typisch.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:46 #280
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855282
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Wat denk je dat die Belgen morgen van ons gaan vinden.
Ik heb te doen met al die mensen die het huis versierd hebben. Kunnen ze volgende week weer allemaal opruimen. :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:49 #281
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855283
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Wat denk je dat die Belgen morgen van ons gaan vinden.
Dat wordt wel 'bijzonder' ben ik bang.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:17:52 #282
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199855285
Tijd voor de terechte 1-1.
pi_199855291
België stond ooit eens 2-0 achter tegen japan :P
pi_199855292
Belgen al in de volgende ronde als de Denen verliezen tegen Finland :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199855294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Een keer wat anders dan al dat vettig eten.
Waarschijnlijk 2x zoveel spier in mij bicep dan bij jou :')
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:18:22 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855296
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Wat denk je dat die Belgen morgen van ons gaan vinden.
Hetzelfde, en terecht
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:18:37 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855301
GROOT
STERK
What can change the nature of a man?
pi_199855305
OEEEEEEEE
pi_199855306
Dendoncker, rand debiel
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:18:42 #290
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik heb te doen met al die mensen die het huis versierd hebben. Kunnen ze volgende week weer allemaal opruimen. :')
Ik heb dat ook gewoon gedaan, beetje hoop mag wel :{w
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!fotograaf zaterdag 12 juni 2021 @ 21:18:44 #291
842 Zorro
Z
pi_199855308
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Bal die van een tegenstander komt is nooit buitenspel, ook niet wanneer een speler eerder voordeel haalde uit zijn aanvankelijke buitenspelpositie, waarom weet ik ook niet maar dat is op zich wel bekend.
Het slaat nergens op en bestaat ook pas sinds de speler pas buitenspel staat bij aannemen van de bal. Zoalng hij de bal niet aanneemt is het geen buitenspel. Vroeger stond je buitenspel als de bal naar je toeging en was dit dus ook buitenspel, ook als zat er ee ntegenstander tussen. Nu bij aannemen pas en dan komt ie dus van de tegenstander.

Niet dat het ergens op slaat verder. Maar dat vindt de spelregelcommissie een goed idee.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199855309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Bal die van een tegenstander komt is nooit buitenspel, ook niet wanneer een speler eerder voordeel haalde uit zijn aanvankelijke buitenspelpositie, waarom weet ik ook niet maar dat is op zich wel bekend.
Hmm kromme regel :{
pi_199855313
Zo die bal zit nu in een baan om de aarde :')
pi_199855316
Lukaku is GROOT STERK ATLETISCH.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:19:13 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199855320
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:19:18 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855322
Die Vlaamse commentator heeft het niet meer _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199855336
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:18 schreef Zorro het volgende:

[..]

Het slaat nergens op en bestaat ook pas sinds de speler pas buitenspel staat bij aannemen van de bal. Zoalng hij de bal niet aanneemt is het geen buitenspel. Vroeger stond je buitenspel als de bal naar je toeging en was dit dus ook buitenspel, ook als zat er ee ntegenstander tussen. Nu bij aannemen pas en dan komt ie dus van de tegenstander.

Niet dat het ergens op slaat verder. Maar dat vindt de spelregelcommissie een goed idee.
Vint :?
Het is koud, het is guur....
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:20:03 #298
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199855338
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gewoon gedaan, beetje hoop mag wel :{w
Ik heb een blikje Heineken met oranje lipje. Vond dat wel weer voldoende. B:)B
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:20:03 #299
15600 BB-King
Long live the King!
pi_199855339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Lukaku is GROOT STERK ATLETISCH.
En geschapen als een paard.

Daar kan de dochter van Harry Mens over meepraten.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 21:20:08 #300
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199855342
Dedryck 'Edson Braafheid' Boyata
We have always been at war with Eastasia.
pi_199855349
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
@:Lenny_Leonard
@:Paul
:?
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 21:20:28 #302
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199855355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik heb een blikje Heineken met oranje lipje. Vond dat wel weer voldoende. B:)B
Proost vriend B:)B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')