SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Een seizoen wordt altijd door Dotteke gewonnen. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 00:19:48 ]![]()
Vol was vol!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja, dé feestdag!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Bolk je de stream?I'm surrounded by morons!
Beetje zoals koningsdag maar anders. Hier vieren ze de grondwet. Zoek maar op 17 mei Noorwegen, dan krijg je een indruk van een vlaggenfestijnquote:
I'm surrounded by morons!
Ik dacht dat je je versliktequote:Op maandag 17 mei 2021 00:17 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
hoe vind je mijn uithaal op t laatst![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje zoals koningsdag maar anders. Hier vieren ze de grondwet. Zoek maar op 17 mei Noorwegen, dan krijg je een indruk van een vlaggenfestijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
syttende mai of Grunnlovsdag
Dacht eerst groundhogday
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haha opzich wel hoor, maar van mij hoeft hij nu niet liedjes te gaan spelen om half 1 snachtsquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan doe je het toch nietquote:Op maandag 17 mei 2021 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Morgen drie besprekingen, twee op de zaak en één voor mezelf
En geen zin om te slapen![]()
![]()
Eind juni heb ik iets van 2 weken vrij, ik denk dat ik dan langs hem ga rijden voor een dagquote:Op maandag 17 mei 2021 00:25 schreef Paul het volgende:
[..]
haha opzich wel hoor, maar van mij hoeft hij nu niet liedjes te gaan spelen om half 1 snachts
Forum Opties Forumhop: Hop naar: