Snel gequotequote:
Nou, met al die regen blijven heel veel mensen liever thuis.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat een seizoenseffect sowieso lastig te verdedigen is met dit weer
Ook die met vriendin hoor. Bijvoorbeeld als je vriendin niet van ballbusting houdt, moet je toch weer op zoek naar een domina.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef Nielsch het volgende:
jaaa vanaf woensdag mogen alle FOK!kertjes die geen vriendin kunnen vinden weer over een hoerrrrr heen!
is ook weer zo hequote:Op maandag 17 mei 2021 12:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook die met vriendin hoor. Bijvoorbeeld als je vriendin niet van ballbusting houdt, moet je toch weer op zoek naar een domina.
Ik vertel dit voor een vriend
waarom alleen die?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef Nielsch het volgende:
jaaa vanaf woensdag mogen alle FOK!kertjes die geen vriendin kunnen vinden weer over een hoerrrrr heen!
Ja, precies.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En men ging uit van het huisartsen netwerk. Helaas gaat het met deze vaccins wat minder makkelijk.
Wat ook voor logistieke problemen zorgde was dat mensen 15 minuten moeten blijven voor een eventuele allergische reactie.
Hij was tijdens de varkensgriep degene die de overheid adviseerde.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat heeft Ab dan gedaan behalve vanaf de zijlijn en vanuit OP1 vertellen hoe het moet?
Kunnen we stoppen met de term wappies?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij was tijdens de varkensgriep degene die de overheid adviseerde.
Hij adviseerde om zwaar in te zetten op vaccineren.
Nu adviseert hij Nederland inderdaad niet, maar de wappies verwijten hem wel dat hij wordt opgeroepen om de angst er goed in te houden, zodat we ons aan de maatregelen houden en laten vaccineren.
Ontkenners klinkt beter?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kunnen we stoppen met de term wappies?
Dat is iets anders dan wappies.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De mensen die kritisch op het beleid zijn?
Ik denk bij 'wappie' meer aan mensen die bijvoorbeeld ontkennen dat er daadwerkelijk covidpatiënten in het ziekenhuis liggen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De mensen die kritisch op het beleid zijn?
Precies. Anders is iedereen die hier post denk ik een 'wappie'.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk bij 'wappie' meer aan mensen die bijvoorbeeld ontkennen dat er daadwerkelijk covidpatiënten in het ziekenhuis liggen.
Een fokker met vrienden, maak jezelf niet belachelijk joh.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:53 schreef Nielsch het volgende:
Ondertussen hou ik nog steeds een heel klein beetje hoop dat ons vriendenweekend in het laatste weekend van juni in Edinburgh nog doorgaat, maar ik vrees dat het helaas net iets te vroeg komt.
wappie gespotquote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kunnen we stoppen met de term wappies?
Klopt, maar wappies zijn ook iets anders dan de mensen die Osterhaus verwijten de angst erin te houden. De term wappies is nogal aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wappies.
Het Nu-OMT heeft ontdekt dat de incubatietijd van corona 4-8 weken is. Het Fok-OMT is om een reactie gevraagd maar heeft nog niet gereageerd.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:23 schreef popje het volgende:
Op nu.nl weer allerlei mensen die roepen dat de versoepelingen veel te vroeg komen en dat we eerst moeten kijken of de koningsdagpiek leidt tot een ziekenhuistoename... zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |