Nou eigenlijk wel, ik ben best wel sterk nog steeds lichamelijk ook al zou je dat niet van mijn gezicht afzienquote:Op zondag 16 mei 2021 21:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel hard van buiten?
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja in KLB noemde iemand me een dik vet wijf, en ik had kinderen die onder toezicht waren geplaatstGrappig soms FOK
FOBO zegt niks maar ik geloof jequote:Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, ik ben best wel sterk nog steeds lichamelijk ook al zou je dat niet van mijn gezicht afzien
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Deed de politie/ME maar zo bijdehand tegen die duizenden Hamas aanhangers.
je moederquote:
Waarom denk je dat ik ze niet hebquote:Op zondag 16 mei 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat die kinderen nooit onder toezicht geplaast zijn
Cool, nee sommige dingen kan je idd niet aflezen van iemands gezichtquote:Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, ik ben best wel sterk nog steeds lichamelijk ook al zou je dat niet van mijn gezicht afzien
Nee nou zo is het. Ik ben een schaduw van hoe ik vroeger was maar goed, natuurlijke kracht blijft bij jequote:Op zondag 16 mei 2021 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cool, nee sommige dingen kan je idd niet aflezen van iemands gezicht
Hou je dat ook bij met oefeningen en zo?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Sowieso zegt een uiterlijk niets over iemands karakter.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cool, nee sommige dingen kan je idd niet aflezen van iemands gezicht
Nee natuurlijk niet, natuurlijke kracht hoef je niet bij te houden, dat heb jequote:Op zondag 16 mei 2021 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou je dat ook bij met oefeningen en zo?
Moet ik dat nu gaan gokken?quote:
Wat voor oefeningen moet je doen dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou je dat ook bij met oefeningen en zo?
Oh zo eentje die alleen maar zitquote:Op zondag 16 mei 2021 21:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, natuurlijke kracht hoef je niet bij te houden, dat heb je
die zijn waardeloosquote:
Ik vind je een verfrissende afleidingquote:Op zondag 16 mei 2021 21:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
Maar ik ben hier niet om weer een rel te veroorzaken, gister was wel genoeg dank jullie wel
Zwaaiquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 mei 2021 21:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou bedankt, dat hoor ik niet zovaak hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |