Daar ging mijn bier.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Soury is de enige persoon hier die wat normaal is trouwens, dat wil ik alleen nog even melden, de rest van jullie
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Soury is de enige persoon hier die wat normaal is trouwens, dat wil ik alleen nog even melden, de rest van jullie
Misschien omdat jullie wat teveel met elkaar omgaan. Ik als buitenstaander kan dat wat beter beoordelen. Jullie zijn gewoon wat jullie zijn en zij is gewoon nog best wel normaal, leukquote:
Smijmbalquote:Op zondag 16 mei 2021 21:36 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie wat teveel met elkaar omgaan. Ik als buitenstaander kan dat wat beter beoordelen. Jullie zijn gewoon wat jullie zijn en zij is gewoon nog best wel normaal, leuk
Dat overdrijf ik niet en hoef je je ook niet voor in te dekken. In vergelijking met deze personen ben jij nogal geweldigquote:
Die van mij ookquote:
Die idioot komt ook alleen maar om te stokenquote:
En jij als debiel kan alleen maar zeggen dat ik idioot ben, mooi levenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die idioot komt ook alleen maar om te stoken
Ja ach het is fokquote:Op zondag 16 mei 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die idioot komt ook alleen maar om te stoken
kusje kneusquote:Op zondag 16 mei 2021 21:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En jij als debiel kan alleen maar zeggen dat ik idioot ben, mooi leven
@Paul weer te druk in EK om met je te spelen?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:38 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En jij als debiel kan alleen maar zeggen dat ik idioot ben, mooi leven
Jullie passen wel goed bij elkaarquote:
Met de vloer gelijk maken inderdaadquote:
Toch wel speciaal niet waar dat ik niks ergs doe maar jullie reageren toch zo slecht uiteindelijkquote:Op zondag 16 mei 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Paul weer te druk in EK om met je te spelen?
Paul is een fok pion die is niks waardquote:Op zondag 16 mei 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Paul weer te druk in EK om met je te spelen?
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Toch wel speciaal niet waar dat ik niks ergs doe maar jullie reageren toch zo slecht uiteindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |