Hun eigen hotel-greenroom mét landenschemerlamp zoals in de zaal. Echt tof gedaan ja zodat ze alsnog mee kunnen wapperen tijdens de uitzending. En die jongen erbij op tablet boven z'n trui.quote:
quaranteenroomquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun eigen hotel-greenroom mét landenschemerlamp zoals in de zaal. Echt tof gedaan ja zodat ze alsnog mee kunnen wapperen tijdens de uitzending. En die jongen erbij op tablet boven z'n trui.
Ik ben zo jaloers op die creativiteit, zelfs hier weten ze weer wat van te maken ipv zielig in een hoekje te kruipenquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun eigen hotel-greenroom mét landenschemerlamp zoals in de zaal. Echt tof gedaan ja zodat ze alsnog mee kunnen wapperen tijdens de uitzending. En die jongen erbij op tablet boven z'n trui.
Gisteren kregen ze wel zowat het luidste applaus van alle deelnemers! (vast ook uit sympathie)quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:17 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik vind het vooral zo onwijs sneu voor ze dat ze nu nog steeds niet voor publiek kunnen optreden.
Ik hoop dat de zaal positief reageert op het filmpje, en ook op de leuke momenten binnen de act.
Maar als je in de greenroom mag kan je toch ook optreden?quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:12 schreef Em31 het volgende:
Commentator van IJsland mag weer in Ahoy zijn.
https://www.instagram.com/p/CPGHBSlgpx0/?utm_medium=copy_link
Hij ging tegelijk met de hele groep in quarantaine en was de dag ervoor nog met ze op citytrip, dus dan denk ik dat de rest in ieder geval zaterdag wel in de greenroom aanwezig mag zijn. Is in ieder geval iets dan.
Ja, maar zou dan Johann wel alweer kunnen optreden? Want volgens mij is het punt juist dat ze niet zonder die 2 willen optreden. Ik denk dat ze eventueel wel de greenroom zullen doen (met ipads) maar optreden willen ze compleet voor zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je in de greenroom mag kan je toch ook optreden?Zaterdag valt volgens mij nog in hun 5 dagen quarantaine van de besmetting van die jongen toch.
Ze willen niet zonder die twee jongens optreden en zij kunnen sowieso niet mee. Maar dat Dadi en de rest dan in ieder geval wel in de greenroom kunnen zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je in de greenroom mag kan je toch ook optreden?Zaterdag valt volgens mij nog in hun 5 dagen quarantaine van de besmetting van die jongen toch.
Ja ik begreep het verkeerd, dat dat bedoeld werd allemaal in de greenroom en snapte het al niet. Want dan kan je net zo goed op het podium.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen niet zonder die twee jongens optreden en zij kunnen sowieso niet mee. Maar dat Dadi en de rest dan in ieder geval wel in de greenroom kunnen zitten.
Zo lief. Je zou er bijna voor in IJsland gaan wonen en de hele dag Ja Ja Ding Dong zingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |