Amsterdam en Utrecht waren dichterbij maar dan ga ik maar naar Tilburg hoor kutkaartjesquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:19 schreef Cee het volgende:
Net bekendgemaakt: HIJ KOMT HIER NAAR CHILLBURG what is happening.
https://www.013.nl/programma/6567/da-i-freyr
Die toko in Tilburg dan eigenlijk ook Dat zijn juist degenen om aan te geven dat het dan beter een uurtje later kan beginnen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:36 schreef Sableheart het volgende:
oei, 4 mei om 20:00 in Nederland, dan heeft zijn management toch wel een klein steekje laten vallen.
Welke domme ezel was vergeten een reminder in te stellen voor de verkoop?quote:
Ik?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke domme ezel was vergeten een reminder in te stellen voor de verkoop?
(Hint: username rijmt op Vee).
Shit, same here Heb ik nou alle 3 Dadi's shows gemist? ___quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Om iedereen hier op te vrolijken hier een side to side van hun optredens tijdens ESF.
DaĆ°i og GagnamagniĆ° - 10 Years - LIVE - Iceland š®šø - Semifinal vs Grand Final - Eurovision 2021Ik zat er al op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Om iedereen hier op te vrolijken hier een side to side van hun optredens tijdens ESF.
DaĆ°i og GagnamagniĆ° - 10 Years - LIVE - Iceland š®šø - Semifinal vs Grand Final - Eurovision 2021De EBU heeft het geblokkeerd, het is niet meer te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mention @Moira maar even.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:15 schreef Yesse het volgende:
Een schopje want:
Ik heb kaartjes voor Daši in de Melkweg zaterdag a.s. (30 april om 19:00 uur) maar door omstandigheden kan ik niet meer Gelukkig zijn ze niet gepersonaliseerd dus hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken. Is er iemand hier die de kaartjes over wil nemen? Ik heb er 2 voor ¤ 18,40 per stuk (¤16,- kaartje + ¤2,40 servicekosten). Je hebt wel een Melkweg abonnement nodig. Met een ticketmaster account kan ik de kaartjes overzetten.
quote:
@Moiraquote:Op zondag 1 mei 2022 22:44 schreef Andromache het volgende:
Wie mijn kaartje voor morgen in TivoliVredenburg nog wil, doe ff een dm. Te druk, te veel weg de laatste avonden, even geen Dadi.
Kan niet morgen Maar ik heb Dadi wel in mijn hartquote:Op zondag 1 mei 2022 23:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Moira
Morgen Tivoli. Het is wel kort dag.
Je grijpt ook steeds net naast de kaarten.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan niet morgen Maar ik heb Dadi wel in mijn hart
Kan ik ook niet Maar tbh maakt het me niet zo heel veel uit hoor, al toen ze in eerste instantie uitverkocht waren heb ik het idee om te gaan al laten varen, dus vind wel best zo hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je grijpt ook steeds net naast de kaarten.
Woensdag in Tilburg is denk ik je laatste kans. Als die er nog zijn.
Nog voldoende te krijgen op ticketswap, daar heb ik eergisteren m’n kaartje op gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je grijpt ook steeds net naast de kaarten.
Woensdag in Tilburg is denk ik je laatste kans. Als die er nog zijn.
Je mag me dm'en voor Utrecht.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oeehh ik moest helaas mijn ticket verkopen voor zaterdag omdat ik in Edinburgh was. Ligt eraan hoe laat ik vandaag thuis ben, ga ik misschien nog even kijken voor Utrecht of Tilburg.
Gaat mij helaas niet meer lukken vanavond. Ben nog niet thuis. Ik had mijn kaartje van zaterdag echt binnen een minuut verkocht op TicketSwap, dus zou ik zeker aanraden.quote:
Ik maak het telkens goedkoper maar is al de hele dag niks.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:19 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Gaat mij helaas niet meer lukken vanavond. Ben nog niet thuis. Ik had mijn kaartje van zaterdag echt binnen een minuut verkocht op TicketSwap, dus zou ik zeker aanraden.
The Lowlands Songquote:Op woensdag 7 september 2022 19:10 schreef Momo het volgende:
DaĆ°i Freyr - All Star, Endurtaka Mig, The Lowlands Song and Think About Things live at LOWLANDS 2022
Dadi live op lowlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |