Amsterdam en Utrecht waren dichterbij maar dan ga ik maar naar Tilburg hoor kutkaartjesquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:19 schreef Cee het volgende:
Net bekendgemaakt: HIJ KOMT HIER NAAR CHILLBURG what is happening.
https://www.013.nl/programma/6567/da-i-freyr
Die toko in Tilburg dan eigenlijk ook Dat zijn juist degenen om aan te geven dat het dan beter een uurtje later kan beginnen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:36 schreef Sableheart het volgende:
oei, 4 mei om 20:00 in Nederland, dan heeft zijn management toch wel een klein steekje laten vallen.
Welke domme ezel was vergeten een reminder in te stellen voor de verkoop?quote:
Ik?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke domme ezel was vergeten een reminder in te stellen voor de verkoop?
(Hint: username rijmt op Vee).
Shit, same here Heb ik nou alle 3 Dadi's shows gemist? ___quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Om iedereen hier op te vrolijken hier een side to side van hun optredens tijdens ESF.
DaĆ°i og GagnamagniĆ° - 10 Years - LIVE - Iceland š®šø - Semifinal vs Grand Final - Eurovision 2021Ik zat er al op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Om iedereen hier op te vrolijken hier een side to side van hun optredens tijdens ESF.
DaĆ°i og GagnamagniĆ° - 10 Years - LIVE - Iceland š®šø - Semifinal vs Grand Final - Eurovision 2021De EBU heeft het geblokkeerd, het is niet meer te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mention @Moira maar even.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:15 schreef Yesse het volgende:
Een schopje want:
Ik heb kaartjes voor Daši in de Melkweg zaterdag a.s. (30 april om 19:00 uur) maar door omstandigheden kan ik niet meer Gelukkig zijn ze niet gepersonaliseerd dus hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken. Is er iemand hier die de kaartjes over wil nemen? Ik heb er 2 voor ¤ 18,40 per stuk (¤16,- kaartje + ¤2,40 servicekosten). Je hebt wel een Melkweg abonnement nodig. Met een ticketmaster account kan ik de kaartjes overzetten.
quote:
@Moiraquote:Op zondag 1 mei 2022 22:44 schreef Andromache het volgende:
Wie mijn kaartje voor morgen in TivoliVredenburg nog wil, doe ff een dm. Te druk, te veel weg de laatste avonden, even geen Dadi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |