abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 mei 2021 @ 17:05:06 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199453895
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Tijd voor de grote schoonmaak. Je gaat verbaast zijn hoeveel troep er in de machine zelf zit. Daar waar je normaal niet bij kunt.
Hier wat richtlijnen mbt bepaalde onderdelen.
https://www.ifixit.com/Device/Melitta_Caffeo_Solo
Deze is wat duidelijker met het vervangen van het rainageventil.
https://www.juraprofi.de/(...)Antrieb-ausbauen.pdf

Maar vooraf wel even een rubbersetje bestellen.
Reparatur Wartungsset Inspektionsset (XL) für Melitta Caffeo.
Da's allemaal al gedaan, vorig jaar en maand of 6 terug.

Het overlopen en droge koffie dumpen is recent en speelde toen niet.

Omdat de temperatuur ook al aan het teruglopen is denk ik er sterk over om nu toch maar te vervangen in plaats van weer rubbers en een ventiel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 16 mei 2021 @ 17:11:04 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_199453977
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik volg iemand op Imgur die updates schrijft over zijn nieuwe baan in Korea. Super leuk _O_
Over de quarantaine, de stad, heel veel over het eten en momenteel de huizenjacht.

Eerste post: https://imgur.com/gallery/AKA94zo

Zijn account waar je alles kan vinden: https://imgur.com/user/thatsitigiveupimgettinganaccount
Ik zit er even doorheen te klikken. En zonder te lezen wist ik na een paar foto's al in welke stad hij zit. Seoul.
Maar firstclass die kant op. Dat is geen arme luis die het daar gaat proberen.

En ik, met mijn opleiding en talengat gat ga het daar ook niet redden.
Wel een aparte stad. Met een knots van een berg met bos IN de stad. Daar ook al genoeg kilometers gelopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199454028
Ik had net verse artisjok, wat een aparte groente is dat toch eigenlijk.
  zondag 16 mei 2021 @ 17:15:37 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_199454044
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's allemaal al gedaan, vorig jaar en maand of 6 terug.

Het overlopen en droge koffie dumpen is recent en speelde toen niet.

Omdat de temperatuur ook al aan het teruglopen is denk ik er sterk over om nu toch maar te vervangen in plaats van weer rubbers en een ventiel.

Deze op marktplaats. En een apparaat met een delonghi binnen kant kopen. Kan ook.
De delonghi binnenkant is aan de zetgroep te herkennen. Twee rode knopjes en in het midden PUSH.
Die machines gaan langer mee en zijn makkelijker in onderhoud.
Mijn systeem is inmiddels ruim over de 9000 bakken koffie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199454055
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:11 schreef z80 het volgende:

Ik zit er even doorheen te klikken. En zonder te lezen wist ik na een paar foto's al in welke stad hij zit. Seoul.
Maar firstclass die kant op. Dat is geen arme luis die het daar gaat proberen.

En ik, met mijn opleiding en talengat gat ga het daar ook niet redden.
Wel een aparte stad. Met een knots van een berg met bos IN de stad. Daar ook al genoeg kilometers gelopen.
Ik lees zijn updates met veel plezier O+ Vooral ook omdat hij het veel over eten heeft.

Maar ja, jammer als je wel zou willen, maar niet zo goed weet hoe of wat. En ver bij familie en vrienden vandaan natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199454070
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik had net verse artisjok, wat een aparte groente is dat toch eigenlijk.
Nog nooit klaar gemaakt. Staat wel op mijn kook/eet-bucketlist (die ik nog eens moet maken :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 mei 2021 @ 17:18:04 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199454082
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Deze op marktplaats. En een apparaat met een delonghi binnen kant kopen. Kan ook.
De delonghi binnenkant is aan de zetgroep te herkennen. Twee rode knopjes en in het midden PUSH.
Die machines gaan langer mee en zijn makkelijker in onderhoud.
Mijn systeem is inmiddels ruim over de 9000 bakken koffie.
Ik zal eens neuzen, dank. Ik was ook op het spoor van vaatwasserbestendige onderdelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199454103
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit klaar gemaakt. Staat wel op mijn kook/eet-bucketlist (die ik nog eens moet maken :+ )
Ik vind het eigenlijk echt de moeite niet waard, maar ze waren 3 voor 1 euro op de markt. Dan is het toch wel weer een keer leuk.
pi_199454133
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:19 schreef Myraela het volgende:

Ik vind het eigenlijk echt de moeite niet waard, maar ze waren 3 voor 1 euro op de markt. Dan is het toch wel weer een keer leuk.
Mooie probeerprijs idd :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 mei 2021 @ 17:22:51 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199454162
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk echt de moeite niet waard, maar ze waren 3 voor 1 euro op de markt. Dan is het toch wel weer een keer leuk.
Met vinaigrette vind ik ze wel erg erg lekker.

Çiğköftem wordt as we speak gehaald voor me trouwens B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 16 mei 2021 @ 17:23:15 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199454169
Je giechel branden aan bubbelend hete gesmolten kaas. En dan toch dooreten....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 16 mei 2021 @ 17:29:33 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_199454280
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zal eens neuzen, dank. Ik was ook op het spoor van vaatwasserbestendige onderdelen.
Dat is een hele grote NEE.
De zetgroep bestaat uit bewegende delen. Deze worden met siliconevet gesmeerd. En ook de afdichtingsrubbers houden niet van agressief schoonmaakmiddel. Af en toe heet water. En 1 keer per jaar het zeefje er af halen en deze goed reinigen met puur afwasmiddel. Daarna tegen het licht houden om te zien of alle gaatjes open zijn. Rubbers invetten en weer klaar voor een ronde.

Zelfde als de reinigingsmiddelen voor volautomaten. Veel te duur en niet nodig. Indien je moet ontkalken kun je beter zelf een pak citroenzuur kopen en aanmaken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 16 mei 2021 @ 17:30:59 #63
63722 z80
I fink you freaky
pi_199454306
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lees zijn updates met veel plezier O+ Vooral ook omdat hij het veel over eten heeft.

Maar ja, jammer als je wel zou willen, maar niet zo goed weet hoe of wat. En ver bij familie en vrienden vandaan natuurlijk.
Zodra het echt iets is dat ik wil, dan ga ik wel lezen en uitzoeken. Ik ben Nederland toch al uit. (8>
Was ook al het nodige lees en regel werk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 16 mei 2021 @ 17:31:25 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199454317
Gaat lekker met dat songfestival

Straks hebben ze wel publiek maar geen optredende artiesten daar :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 16 mei 2021 @ 17:33:59 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199454359
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:31 schreef Molo het volgende:
Gaat lekker met dat songfestival

Straks hebben ze wel publiek maar geen optredende artiesten daar :D
Is ook maar net welke definitie van "artiesten" je hanteert. Volgens mij begonnen ze al zonder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199454531
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:22 schreef Molo het volgende:
Met vinaigrette vind ik ze wel erg erg lekker.

Çiğköftem wordt as we speak gehaald voor me trouwens B-)
Oeh, hopelijk valt het in de smaak. Anders ga ik me nog schuldig voelen dat ik het hier heb lopen hypen. :D
pi_199454592
M'n pasta is gelukt. *O* Je proeft de spinazie helemaal niet, maar toch is het tof. Romig sausje erbij met gele courgette en wat krokant gebakken bacon van de Vegan Junkfood Bar. :9

Alleen een nieuwe pastamachine nodig, bij deze liet ineens een onderdeel los. :')


pi_199454715
Ziet er heerlijk uit @Myraela ! :9

We kijken nu 'Pak de Macht', over de Europese Unie en de subsidies, waaronder een groot deel over de landbouwsubsidies (55 miljard van de 160 miljard) en de belangenverstrengelingen. Serieuze business.
  zondag 16 mei 2021 @ 17:56:14 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199454735
We zijn bijna 5 uur bezig geweest met heen en weren naar de Hornbach _O- We moesten daar in de winkel zijn, een gehuurde bus ophalen en een bestelling ophalen. Het winkelen ging boven verwachting goed. De rest duurde en duurde maar. En we hadden over dit geheel sowieso niet goed nagedacht want het kwam er op neer dat J ook even 2200 kilo aan opsluitbanden mocht verplaatsen :X
We hebben wel een enorm lekker broodje gehaald, om de pijn te verzachten.
Spoilers!
  zondag 16 mei 2021 @ 17:56:53 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199454747
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:55 schreef Candaasje het volgende:
Ziet er heerlijk uit @:Myraela ! :9

We kijken nu 'Pak de Macht', over de Europese Unie en de subsidies, waaronder een groot deel over de landbouwsubsidies (55 miljard van de 160 miljard) en de belangenverstrengelingen. Serieuze business.
Die staat hier ook hoog op de kijklijst.
Spoilers!
pi_199454763
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn bijna 5 uur bezig geweest met heen en weren naar de Hornbach _O- We moesten daar in de winkel zijn, een gehuurde bus ophalen en een bestelling ophalen. Het winkelen ging boven verwachting goed. De rest duurde en duurde maar. En we hadden over dit geheel sowieso niet goed nagedacht want het kwam er op neer dat J ook even 2200 kilo aan opsluitbanden mocht verplaatsen :X
We hebben wel een enorm lekker broodje gehaald, om de pijn te verzachten.
Oef! :X Lekker broodje is dan wel dik verdiend ja!
  zondag 16 mei 2021 @ 17:59:16 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199454791
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn bijna 5 uur bezig geweest met heen en weren naar de Hornbach _O- We moesten daar in de winkel zijn, een gehuurde bus ophalen en een bestelling ophalen. Het winkelen ging boven verwachting goed. De rest duurde en duurde maar. En we hadden over dit geheel sowieso niet goed nagedacht want het kwam er op neer dat J ook even 2200 kilo aan opsluitbanden mocht verplaatsen :X
We hebben wel een enorm lekker broodje gehaald, om de pijn te verzachten.
Hij kon de opgehaalde spullen niet -op- de opsluitbandjes kwijt? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 16 mei 2021 @ 18:03:28 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199454890
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hij kon de opgehaalde spullen niet -op- de opsluitbandjes kwijt? O-)
:D

Ze waren uiteraard onderdeel van de bestelling. Eerst 1100 kilo in de bus, toen naar huis en daar weer 1100 kilo uit de bus.
We hebben de afgelopen dagen ook wat opsluitbanden verplaatst in de tuin. Die waren normaal formaat. Die van vandaag waren een slag groter maar we hadden niet verwacht dat ze zo ontzettend veel zwaarder zouden zijn. Ik kon ze net over de laadvloer van de Transporter schuiven maar meer helpen kon ik helaas niet.
Spoilers!
pi_199454936
Horrortulpupdate: ze trekt zwarte katten aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199454942
Jeetje Lucky kon de bestelling niet worden bezorgd?
En dan heeft de komende werkman een hefvorktruck oid in gebruik om te verplaatsen?
Een Lonaa word je niet.😢
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')