Zei hij dit over Idrissi?quote:
Volgens mij bedoelde hij meer dat Idrissi juist voor zijn sportieve ontwikkeling koos en vervolgens ook een jaar op de bank zatquote:
quote:
Inderdaad, tegen die tijd kunnen ze alweer een nieuwe docu af hebben over de volgende Europese uitschakelingquote:
Vind het ook erg onhandig van Feyenoord (al zullen ze er niet zoveel over te zeggen hebben). Zit je straks in het nieuwe seizoen, wordt er nog geluld over het vorige seizoen.quote:
Alsof ze die play-offs gaan winnen.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, tegen die tijd kunnen ze alweer een nieuwe docu af hebben over de volgende Europese uitschakeling
In het midden des lands gaat het ook vrij hard tekeer met wat buienquote:Op zondag 16 mei 2021 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er niet uit als een open dak.
Omdat Schmidt na Ihattaren de volgende speler met talent wegwerktquote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom krijgt die kleurloze Vertessen constant de voorkeur boven Madueke?
Best een leuk spelertje hoor, maar Madueke is een veel groter talent ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zal wel harder werken.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ten Hag takes no prisonersquote:Op zondag 16 mei 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Stekelenburg
Timber, Schuurs, Martinez, Rensch
Gravenberch, Kudus, Ekkelenkamp
Antony, Haller, Tadic
Serious shit.
Ajax kan nog de beste kampioen van deze eeuw worden, alles om voor te spelen!quote:Op zondag 16 mei 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Stekelenburg
Timber, Schuurs, Martinez, Rensch
Gravenberch, Kudus, Ekkelenkamp
Antony, Haller, Tadic
Serious shit.
Ik vind het echt niets maar hij mag me verrassen. Madueke ben ik wél erg van gecharmeerd.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Best een leuk spelertje hoor, maar Madueke is een veel groter talent ja.
Malen toch geblesseerd dus.
En goaltje 100.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan nog de beste kampioen van deze eeuw worden, alles om voor te spelen!
Met zijn babyhoofd.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Klaassen er ook helemaal niet bij
Wel Fitz-Jim
Lekker piano aan het spelen.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Wel Fitz-Jim
Goede voetbalnaam wel.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Wel Fitz-Jim
Een muzikaal wonder, ik zeg het jequote:Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker piano aan het spelen.
[ twitter ]
Waar was dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens nog eens naast Helene gestaan bij een interview
Tot zover deze anekdote
Ach ik stond naast Kees Kwakman in het zwembad.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens nog eens naast Helene gestaan bij een interview
Tot zover deze anekdote
Hij is zo gewoon gebleven hequote:Op zondag 16 mei 2021 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik stond naast Kees Kwakman in het zwembad.
Welke promotie?quote:
Nee, Mario Been is een treurig verhaal op zichzelf.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Ik HAAT Mario.
Heb je nog een bijnaam voor die kwast? @:el-stinho
Het precieze jaar weet ik niet meer, was tegen Jong Ajaxquote:
2016, dan.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het precieze jaar weet ik niet meer, was tegen Jong Ajax
20172016quote:Op zondag 16 mei 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het precieze jaar weet ik niet meer, was tegen Jong Ajax
Dit is echt fantastisch.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6750553_2f16a7a8
Kloar.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt bij deze man lichtelijk horen uit welke regio hij komt.
Die website is walgelijk kut geworden.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:37 schreef Tagliano het volgende:
Een boomer zijn heeft niets te maken met geen idee hebben hoe de site van ESPN werkt
Precies, je kunt er volgens mij ook niks meer aan wedstrijden of goals terugkijkenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die website is walgelijk kut geworden.
Hang op klik weg bel uw bankquote:
Zelfs interviews e.d. zijn soms amper te vinden.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, je kunt er volgens mij ook niks meer aan wedstrijden of goals terugkijken
Voor het EK lieverd.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Malen en Dumfries krijgen overigens rust
Briljant idee in de laatste speelronde ja
Heeft ziggo bij La Liga ook een schakelkanaal?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
Degene die de Toffiffee-reclame heeft verzonnen, mogen ze ook voor eeuwig achtervolgen en treiteren.
Hoe langer hij een baan houdt in België en verder niemand over hem spreekt hoe beterquote:Op zondag 16 mei 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Sjon van den Brom is bezig met een geweldige inhaalrace, dat is wel uiterst teleurstellend.
Duurt nog wel even toch, en het zijn ook types als Boscagliquote:
Ik weet niet hoeveel wedstrijden er op die Switch komen, maar er gaat wel geschakeld worden ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ziggo bij La Liga ook een schakelkanaal?
Jij moet niet in de commercie gaan werken denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef DonDruiper het volgende:
ESPN vergadering op maandag.
"Zo jongens, a.s. zondag laatste speelronde. We moeten de programmering even bespreken"
"Ja, jammer dat eigenlijk alles al gespeeld is"
"Nou.. het enige spannende is natuurlijk nog handhaving of nacompetitie, tussen Willem II en Emmen"
"Oja dat is ook zo. Zullen we die twee wedstrijden dan online gaan doen"
"Goed plan!"
"Uitstekend plan!"
"Doen we!"
Ik begrijp je opmerking hoor. Zegt wel weer genoeg waar ESPN voor staat.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij moet niet in de commercie gaan werken denk ik.
Fixedquote:Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef DonDruiper het volgende:
ESPN vergadering op maandag.
"Zo jongens, a.s. zondag laatste speelronde. We moeten de programmering even bespreken"
"Ja, laten we de wedstrijden gaan uitzenden die het meest bekeken worden. We zijn tenslotte een commerciële zender"
"Doen we!"
VALENTIJNEDquote:Op zondag 16 mei 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eigenlijk niets wijzer geworden van dit hele verhaal.
Ik geloof er niks van dat in dit geval dit opgaat.quote:
@PowerLoungen vindt dit leuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6750553_2f16a7a8
Nope.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat in dit geval dit opgaat.
PSV, Feyenoord en ajax fans kijken toch ook veel liever naar die wedstrijden waar nog wat op het spel staat dan een volkomen nutteloos potje van hun eigen team?
En sowieso degradatiestress >>>>>>>>>> Heerenveen fucking Spartaquote:Op zondag 16 mei 2021 13:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat in dit geval dit opgaat.
PSV, Feyenoord en ajax fans kijken toch ook veel liever naar die wedstrijden waar nog wat op het spel staat dan een volkomen nutteloos potje van hun eigen team?
Ja dat is nog wel de meest verbazende keus.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En sowieso degradatiestress >>>>>>>>>> Heerenveen fucking Sparta
Als marketingstudent ben ik het met deze post eens.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij moet niet in de commercie gaan werken denk ik.
In Rotterdam zeggen ze altijd 'niet lullen, maar poetsen'quote:Op zondag 16 mei 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Petrovic zit de hele week al te janken dat Willem 2 zoveel genaaid is en Emmen het mee heeft gehad omdat ze zo sympathiek worden gevonden, wegwezen met die club.
Ja de trainer van Feyenoord zeurt gelukkig nooit over de arbitrage.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Rotterdam zeggen ze altijd 'niet lullen, maar poetsen'
kan Petrovic een hoop van leren.
Hofland is echt een lachwekkend niet-zelfkritisch figuur.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Hofland vond overigens nog dat wat Ultee deed allemaal niet zo bijzonder was
Hofland deed het slechter dan ADO
Het ligt in ieder geval nooit aan de trainerquote:Op zondag 16 mei 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de trainer van Feyenoord zeurt gelukkig nooit over de arbitrage.
Maar zie Ultee er volgend jaar ook zomaar uit vliegen. De bal is rond. 11 tegen 11.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Hofland zit thuis nog steeds na elke wedstrijd van Fortuna de spelersgroep af te branden tegen zijn vrouw.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Daar valt eigenlijk nog niet heel veel over te zeggen zonder de selecties te zien denk ik, wat ik wel kan zeggen is dat Ultee gewoon een vrij stabiele/degelijke ploeg heeft neergezet, dat is Hofland niet geluktquote:Op zondag 16 mei 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar zie Ultee er volgend jaar ook zomaar uit vliegen. De bal is rond. 11 tegen 11.
Volgens mij hebben ploegen als Heerenveen/Twente ook allemaal een discutabeler fundament dan Fortuna voor volgend seizoen.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar valt eigenlijk nog niet heel veel over te zeggen zonder de selecties te zien denk ik, wat ik wel kan zeggen is dat Ultee gewoon een vrij stabiele/degelijke ploeg heeft neergezet, dat is Hofland niet gelukt
Eens. De rol die een trainer kan spelen wordt m.i. soms ook best onderschat.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar valt eigenlijk nog niet heel veel over te zeggen zonder de selecties te zien denk ik, wat ik wel kan zeggen is dat Ultee gewoon een vrij stabiele/degelijke ploeg heeft neergezet, dat is Hofland niet gelukt
Heerenveen heeft dit seizoen al gezwijnd met een gelukkige 1e seizoenshelft en de Veermannetjes..quote:Op zondag 16 mei 2021 14:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ploegen als Heerenveen/Twente ook allemaal een discutabeler fundament dan Fortuna voor volgend seizoen.
Ik had Sparta en Fortuna dit seizoen op 10/11 staan boven HEE-TWEquote:Op zondag 16 mei 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft dit seizoen al gezwijnd met een gelukkige 1e seizoenshelft en de Veermannetjes..
Op basis van de huidige selecties kan alles onder plek tien komend seizoen gewoon degraderen jaquote:Op zondag 16 mei 2021 14:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ploegen als Heerenveen/Twente ook allemaal een discutabeler fundament dan Fortuna voor volgend seizoen.
Ik had Heerenveen echt laag, 15e ofzo denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had Sparta en Fortuna dit seizoen op 10/11 staan boven HEE-TWE.
Ik kan mij nog talloze discussies heugen met Feyenoorders die dachten dat ze boven PSV gingen eindigen.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was ik denkende met Feyenoord.
Gezien de eindspurt vorig seizoen niet eens zo gek.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen uit in de ochtend is altijd erg kutquote:Op zondag 16 mei 2021 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Groningen kan nog zesde worden trouwens, ze spelen de eerstes play-off wedstrijd sowieso tegen Utrecht, maar in dat geval wel thuis en dat kan best een verschil maken.
En Willem IIquote:Op zondag 16 mei 2021 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik met de wetenschap van toen nog zo hebben ingevuld.quote:
Ja was ook wel logisch destijdsquote:Op zondag 16 mei 2021 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou ik met de wetenschap van toen nog zo hebben ingevuld.
Ik heb hem net gezien, ik moest wel even glimlachen omdat je het altijd over de AZ hype hebt.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn voorspelling onder ogen durf te komen
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn voorspelling onder ogen durf te komen
ik had ze 2e of niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien, ik moest wel even glimlachen omdat je het altijd over de AZ hype hebt.
Yesquote:
Ik ben in de Utrecht hype getraptquote:Op zondag 16 mei 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes
1. Ajax
2. AZ
3. Feyenoord
4. PSV
5. FC Utrecht
6. Vitesse
7. FC Groningen
8. Willem II
9. Heracles Almelo
10. FC Twente
11. SC Heerenveen
12. PEC Zwolle
13. FC Emmen
14. Sparta Rotterdam
15. Fortuna Sittard
16. VVV Venlo
17. ADO Den Haag
18. RKC Waalwijk
Wim gokt altijd tegen Ajax op de een of andere manier.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho Onze wimmes had Feyenoord op 1, kan dat?
Eigenlijk vind ik het hoge eindigen van Vitesse en het slechte Willem II wel de grootste verbazing dit seizoen.quote:
@PSVCL @Shreyasquote:Op zondag 16 mei 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Raad eens welke 4 users dachten dat PSV kampioen ging worden. Oliver23 geef ik jullie. Edit: of befbekje ook.
Jan Joost kan die spanning niet echt overbrengen neequote:
Klopt, ik blijf er ook bij dat PSV de beste selectie heeft. Alleen die coach Roger Schmidt heeft niet het optimale eruit gehaald. Zijn basisopstellingen en wisselbeleid sloeg vaak nergens op en dat gedoe omtrent Ihattaren hielp ook niet echt.quote:
mensen die zich te groot voelen voor een erehaag hebben allemaal een kleine piemelquote:Op zondag 16 mei 2021 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Erehaagje
Minimaal twee clubs in de eredivisie hebben wél manieren
Nou ja het scheelt uiteindelijk ook maar een punt of 14 natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf er ook bij dat PSV de beste selectie heeft. Alleen die coach Roger Schmidt heeft niet het optimale eruit gehaald. Zijn basisopstellingen en wisselbeleid sloeg vaak nergens op en dat gedoe omtrent Ihattaren hielp ook niet echt.
Nee je hebt gelijk hoor, PSV heeft gewoon heel slecht gepresteerd met het materiaal dat ze hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het scheelt uiteindelijk ook maar een punt of 14 natuurlijk.
Ik denk niet dat er op de andere velden wel veel te doen is of welquote:
En wellicht is het materiaal ook niet zo goed als jij denkt.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor, PSV heeft gewoon heel slecht gepresteerd met het materiaal dat ze hebben.
Neem aan dat jij ook een staande ovatie hebt gegeven thuisquote:
Feyenoord wordt ieder seizoen een kleinere club, als ze Europees voetbal mislopen wordt het allemaal nog ergerquote:Op zondag 16 mei 2021 14:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mensen die zich te groot voelen voor een erehaag hebben allemaal een kleine piemel
Ik denk dat jij het materiaal van PSV wat overschat.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor, PSV heeft gewoon heel slecht gepresteerd met het materiaal dat ze hebben.
Zou zomaar eens kunnen!quote:Op zondag 16 mei 2021 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er op de andere velden wel veel te doen is of wel
Chapeau dat je deze act nog zo lang kan volhouden.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nooit een keerquote:Op zondag 16 mei 2021 14:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neem aan dat jij ook een staande ovatie hebt gegeven thuis
Ik heb met name Feyenoord en Willem II veels te hoog. Verder is mijn volgorde van de bovenste tien aardig goed alleen Utrecht en Groningen staan nu nog omgewisseld.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het hoge eindigen van Vitesse en het slechte Willem II wel de grootste verbazing dit seizoen.
Ja, nou ja en Feyenoord natuurlijk. Die had ik wel wat hoger verwacht.
Spaart Feyenoord nou nog spelers voor die play-offs, of spelen ze met de sterkste opstelling?quote:
Komt wel joh, ze schakelen niet altijd als een gek overal naartoequote:Op zondag 16 mei 2021 14:35 schreef fetX het volgende:
Oh, ze laten die joekel van een kans niet eens zien
Goh, dat jij nou Feyenoord te hoog zet.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb met name Feyenoord en Willem II veels te hoog. Verder is mijn volgorde van de bovenste tien aardig goed alleen Utrecht en Groningen staan nu nog omgewisseld.
Senesi, Bijlow, Malacia en Fer worden gespaard. Al is laatstgenoemde m.i. niet een speler die in de sterkste opstelling hoort.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spaart Feyenoord nou nog spelers voor die play-offs, of spelen ze met de sterkste opstelling?
Ik had Vitesse vooraf op 5 staan en jullie op 4.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het hoge eindigen van Vitesse en het slechte Willem II wel de grootste verbazing dit seizoen.
Ja, nou ja en Feyenoord natuurlijk. Die had ik wel wat hoger verwacht.
Had jij serieus verwacht dat Feyenoord manieren heeft?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Erehaagje
Minimaal twee clubs in de eredivisie hebben wél manieren
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vond al dat ze zo lang bij Ajax bleven hangen
Bleek op ESPN2 te zitten
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vond al dat ze zo lang bij Ajax bleven hangen
Bleek op ESPN2 te zitten
Nouquote:Op zondag 16 mei 2021 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Had jij serieus verwacht dat Feyenoord manieren heeft?
Als Feyenoord op een paar punten (of op doelsaldo) het kampioenschap was misgelopen, kan ik me voorstellen dat je daar ziek van bent en even geen behoefte hebt om die erehaag te doen voor je naaste concurrent.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Had jij serieus verwacht dat Feyenoord manieren heeft?
Als we Roda JC er maar niet voor terugkrijgenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef fetX het volgende:
Ik ben zo blij dat dat VVV degradeert he. Die club vind ik echt helemaal niets hebben. Soort Excelsior 2.
Nog altijd beter dan tien seconden met Teun de Boerquote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap dat je op een schakelkanaal schakelt.
Maar om nu te schakelen naar Zwolle voor 10 seconden zonder Teun de Boer te horen is een beetje jammer.
"Over grenzen heen kijken" - Balkenendequote:Op zondag 16 mei 2021 14:39 schreef DonDruiper het volgende:
Willem II.. shirtsponsor Brussels Airport
Dat komt wel goed (hopelijk).quote:Op zondag 16 mei 2021 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we Roda JC er maar niet voor terugkrijgen
Het is maar waar je je druk om kan maken zegquote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord op een paar punten (of op doelsaldo) het kampioenschap was misgelopen, kan ik me voorstellen dat je daar ziek van bent en even geen behoefte hebt om die erehaag te doen voor je naaste concurrent.
Echter het was al tien speelronden bekend dat Feyenoord niet meer mee ging doen om het kampioenschap, dus juist in dit seizoen hadden ze dat best kunnen doen. Maar goed wellicht dat ze dat gewoon niet kunnen verkopen aan hun fans. En persoonlijk boeit het me eigenlijk ook niet zo.
Of NEC...Laat Emmen er maar gewoon in blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we Roda JC er maar niet voor terugkrijgen
Had Feyenoord niet een tijdje het Duitse Opel?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:39 schreef DonDruiper het volgende:
Willem II.. shirtsponsor Brussels Airport
Clubs die met dubbele cijfers verliezen in de Eredivisie hebben er sowieso niks te zoeken.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef fetX het volgende:
Ik ben zo blij dat dat VVV degradeert he. Die club vind ik echt helemaal niets hebben. Soort Excelsior 2.
@Erasmusquote:Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had Feyenoord niet een tijdje het Duitse Opel?
Was te verwachten. Wij spelen met meer wissels dan Ajax.quote:
Laatste regel niet gelezen zeker? In dat geval kun je beter net als @GGMM mijn posts helemaal niet lezenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken zeg
Altijd optimistisch blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, dat jij nou Feyenoord te hoog zet.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Was te verwachten. Wij spelen met meer wissels dan Ajax.
Leukste stadion van Nederland en altijd 80% Feyenoorders op de thuisvakken daar. Prima awayday, mogen van mij zsm terugquote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef fetX het volgende:
Hey! Dat is dus nummer 100quote:
Gelukquote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef Tagliano het volgende:
Ekkelenkamp met de assist
Haters gaan haten
Even gefactcheckedquote:Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Was te verwachten. Wij spelen met meer wissels dan Ajax.
Het boeit je totaal niet neequote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laatste regel niet gelezen zeker? In dat geval kun je beter net als @:GGMM mijn posts helemaal niet lezen
Doe maar niet...Dan is Go Ahead een stuk leuker.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Leukste stadion van Nederland en altijd 80% Feyenoorders op de thuisvakken daar. Prima awayday, mogen van mij zsm terug
Misschien dat ze juichten omdat het de 100ste goal was.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
Beetje goedkoop om te juichen als je weet dat Vitesse met zoveel wissels speelt.
Ajax heeft al 5 + minuten geleden gescoord.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:45 schreef De_Kraam het volgende:
Zijn we nu nog bezig met die erehaag nondiscussie?
Ook in het veld staan nu meer wissels. Of dacht jij dat Gong, Hernandez en Hajek normaal wel in de basis staan?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even gefactchecked
Vitesse heeft inderdaad twaalf spelers op de bank, Ajax elf
Mee eens, was ook vroeger altijd traditioneel puntenverlies daar alhoewel we daar de laatste jaren ieder keer met 0-3 wonnenquote:Op zondag 16 mei 2021 14:41 schreef fetX het volgende:
Hij heeft ooit Ronaldo geduwd he.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ekkelenkamp krijgt hem ongelukkig op zijn voet en zorgt daardoor voor de assist.
Kudus, Ekkelenkamp en Schuurs wel?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ook in het veld staan nu meer wissels. Of dacht jij dat Gong, Hernandez en Hajek normaal wel in de basis staan?
Stekelenburgquote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ook in het veld staan nu meer wissels. Of dacht jij dat Gong, Hernandez en Hajek normaal wel in de basis staan?
Jeetjequote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |