Was prima filmquote:
Ben ff voor 3 gaan liggen bewust en net weer wakker maar ga hopelijk zo weer. Denk laat chufi en rabbit maar lekkerquote:
Zo kort maar geslapen. Je had punten kunnen pakken chuf was meer dan een uur alleenquote:Op zondag 16 mei 2021 05:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben ff voor 3 gaan liggen bewust en net weer wakker maar ga hopelijk zo weer. Denk laat chufi en rabbit maar lekker
Ja dat vermoeden ik wel, maar lekker voor hem. Ik wil mindere. Slaap pakkenquote:Op zondag 16 mei 2021 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kort maar geslapen. Je had punten kunnen pakken chuf was meer dan een uur alleen
O oke, ,ja als je niet wilt dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 05:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden ik wel, maar lekker voor hem. Ik wil mindere. Slaap pakken
3e mooi, wil ik graag houden. Ik kijk af en toe welquote:Op zondag 16 mei 2021 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ,ja als je niet wilt dan houdt het op natuurlijk.
Ik was vandaag ook weer supervroeg wakker
Ben benieuwd of je die dan stand houdt een paar van deze nachten en chuf haalt je in,quote:Op zondag 16 mei 2021 05:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
3e mooi, wil ik graag houden. Ik kijk af en toe wel
Ach dan is maar zo, zit ook met werken vlgd week.quote:Op zondag 16 mei 2021 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die dan stand houdt een paar van deze nachten en chuf haalt je in,
O heb je dat twee weken, had je afgelopen week ook al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |