Gaven ons 12 punten en hebben, net als wij daar, ook al 44 jaar niet gewonnen. Ze moeten idd maar winnen.quote:
Greys was niet bang voor Macedonië. Wel voor Zwedenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
Ben alleen beetje bang voor Zweden televotes. Niet voor Macedonië.
Meestal ben jij degene die gekaapt moet worden.quote:
En dat ie gewoon twee weken onafgebroken zonder enige bedreiging bovenaan heeft gestaan bij de bookiesquote:Op zondag 16 mei 2021 00:47 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel vet dat bij ons Dunc dit gewoon doet!
Niet mee eens. We pakten overal 6-7-8 punten dat wil dus zeggen dat het nummer zeer breed gedragen word.quote:Op zondag 16 mei 2021 00:43 schreef Guanabana het volgende:
Toch jammer dat we gewonnen hebben met sprokkelen.
Het moet zo zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaven ons 12 punten en hebben, net als wij daar, ook al 44 jaar niet gewonnen. Ze moeten idd maar winnen.
Ik denk sowieso wel dat de Nederlandse jury voor Frankrijk gaat. Zeker als er wat van die NPO Radio 2 typejes in zittenquote:Op zondag 16 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaven ons 12 punten en hebben, net als wij daar, ook al 44 jaar niet gewonnen. Ze moeten idd maar winnen.
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2021 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik las vandaag trouwens ergens een artikel (weet niet meer waar) dat de nederlaag van John Lundvik in feite verkapt racisme was... nu weet ik dat donkere artiesten er vaak bekaaid vanaf komen in het Oosten van Europa, maar er bestaat ook gewoon nog zoiets als originele smaak
Jaquote:Op zondag 16 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal ben jij degene die gekaapt moet worden.![]()
Als dat ten minste nog steeds zo is.
Zoveel krijgen we anders de laatste jaren niet meer van Israel, die 12 was echt voor het eerst sinds jaren dat we uberhaupt weer eens punten van ze kregenquote:
Ja inderdaad, heel Duncan nooit gezien tijdens de puntentellingquote:Op zondag 16 mei 2021 00:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook echt EXTREEM veel aandacht
Thuis niet waarschijnlijk HAHAHAHAHquote:Op zondag 16 mei 2021 00:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook echt EXTREEM veel aandacht
Van mij mogen ze, het is een mooi nummer.quote:Op zondag 16 mei 2021 00:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso wel dat de Nederlandse jury voor Frankrijk gaat. Zeker als er wat van die NPO Radio 2 typejes in zitten
Dacht altijd dat we veel stemmen Israël kregen.quote:Op zondag 16 mei 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoveel krijgen we anders de laatste jaren niet meer van Israel, die 12 was echt voor het eerst sinds jaren dat we uberhaupt weer eens punten van ze kregen
Heerlijkquote:Op zondag 16 mei 2021 00:49 schreef Sableheart het volgende:
En dan te bedenken dat hij hier helemaal niet bovenaan hoorde te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |