Kinderen verwisselen bij bepaalde activiteiten gaat nogal snelquote:Op zondag 16 mei 2021 17:27 schreef Makrelis het volgende:
Hahaha dat was leuk. Ik was net even bij een verjaardag. Had de gastvrouw per ongeluk de bowl verwisseld. De kinderen hadden die met rum en wij zonder.
Het is 'garp' en niet gelachen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kinderen verwisselen bij bepaalde activiteiten gaat nogal snel
Check deze grap @:mortaxx @:Solotovski
Ik snap de grap niet denk ikquote:Op zondag 16 mei 2021 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kinderen verwisselen bij bepaalde activiteiten gaat nogal snel
Check deze grap @:mortaxx @:Solotovski
Wat een treurnis weer.quote:
+ Vreelandquote:Op zondag 16 mei 2021 17:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat een treurnis weer.
Zijn hele leven speelt ook af in Hilversum, Kortenhoef en Slagharen
Prima toch? Hoef ik 'm tenminste niet tegen het lijf hihaho te lopen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat een treurnis weer.
Zijn hele leven speelt ook af in Hilversum, Kortenhoef en Slagharen
Loopt ze daar nog steeds over te klagen?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:06 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb 'm nog een tijd verdedigd hier totdat Ama me inlichtte over wat 'ie haar heeft geflikt. Kan echt niet door de beugel.
Ze lichtte me alleen in. Sneue geschiedenis. Ik wist dat niet omdat ik een tijd ben weggeweest.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Loopt ze daar nog steeds over te klagen?
Ja was niet netjes van haarquote:Op zondag 16 mei 2021 18:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ze lichtte me alleen in. Sneue geschiedenis. Ik wist dat niet omdat ik een tijd ben weggeweest.
Vertel vertelquote:Op zondag 16 mei 2021 18:06 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb 'm nog een tijd verdedigd hier totdat Ama me inlichtte over wat 'ie haar heeft geflikt. Kan echt niet door de beugel.
Geen probleem. Als je ziet hoe hij zich gedraagt, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen wat hij gedaan heeft.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ga ik niet over uitwijden. Het spijt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |