Dat zou inderdaad een prima winnaar zijn geweest, hoewel er ook goede andere kandidaten waren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, ze hadden moeten winnen met het nummer wat ze vorig jaar zouden sturen.![]()
imo iig
Ja, wat een prachtig nummer was dat.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, ze hadden moeten winnen met het nummer wat ze vorig jaar zouden sturen.![]()
imo iig
Eensquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
imo iig
Proost!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Ondertussen test ik een wijn voor het ESF. De Zuid-Afrikaanse Chenin Blanc van de Deen lijkt er prima bij te passen
Die Zuid-Afrikaanse wijnen zijn vaak erg goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Ondertussen test ik een wijn voor het ESF. De Zuid-Afrikaanse Chenin Blanc van de Deen lijkt er prima bij te passen
Zuid-Afrika doet dit jaar helaas niet mee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Ja hij kreeg ook superveel haarreacties enzo heel sneuquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was toch in eigen land een hele rel? Was verbaasd dat hij überhaupt durfde...
Øve os på cheninden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Ministers die zich ermee gingen bemoeien omdat hij niet italiaans genoeg zou zijn of zoiets.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij er vrij lang over de beslissing om naar het songfestival te gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt belachelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ministers die zich ermee gingen bemoeien omdat hij niet italiaans genoeg zou zijn of zoiets.
Google Translate weet hier helaas niets zinnigs uit te halenquote:
Deense wijn hadden ze niet. Australische wel, maar die doen ook niet heel erg mee. Even kijken of ik nog wijn in huis heb van een ESF-landquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zuid-Afrika doet dit jaar helaas niet mee.
De Deen wel trouwens. Twee stuks zelfs.
Er schijnen wel wat favorieten mee te doen waar ze wijn produceren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Google Translate weet hier helaas niets zinnigs uit te halen
[..]
Deense wijn hadden ze niet. Australische wel, maar die doen ook niet heel erg mee. Even kijken of ik nog wijn in huis heb van een ESF-land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |