We moeten nog 2 uurtjesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vond ik echt stom toen
Tijd om mezelf in bed neer te vleien
nah, ze roept op tot het breken van de regels. Ze liep stiekem zelf op haar tijd vooruit.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:36 schreef Cee het volgende:
Wat niemand toen doorhad was dat Like It ging over het leuk vinden van een regime.
Ik ook tot ze “lijk it” begon te krijsen...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb hier serieus 0 herinnering aan.
OH JAAAA dat weet ik nog jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
Ze hadden het vandaag op de stream nog over Zena.
Dat ze in slaap viel tijdens de fake puntentelling die ze won.
Dan moet ik met laptop + tablet in bed liggen en dan moet de kat er niet bijkomenquote:
Daar kriebelt iets wat een vage herinnering zou kunnen zijn, maar zelfs dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook tot ze “lijk it” begon te krijsen...
Nou nou.quote:
Een Maribelletje: zelf vindt ze het waarschijnlijk mooi.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef libranl het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat de verbouwing is mislukt?
Jammer dat die trend al naar jonge meiden is overgevlogenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jee, is ze aan het botoxen en zo geslagen? Ze is nog geen 20.
Niet best.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Maribelletje: zelf vindt ze het waarschijnlijk mooi.
Al heb ik nog nooit mooie opgespoten lippen gezien.
ferry futuristikquote:
Toen ik het voor eerst zag, dacht ik dit is nou niet echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dit was ZO SPECTACULAIR volgens de hoofden en won zo'n beetje alle presspolls
Haha, ik heb haar gemist. Maar zij was op zich wel nice ja, maar 16 tochquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ben je al terug? Dit was toch jouw girlcrush?
Ja, blijkbaar komt zoiets in het perscentrum toch anders over. Deze keer waren ze zo wild van Griekenland.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dit was ZO SPECTACULAIR volgens de hoofden en won zo'n beetje alle presspolls
Ja precies, de verwachtingen waren toen heel hooggespannenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik het voor eerst zag, dacht ik dit is nou niet echt heel bijzonder
Ja toen 16. Inmiddels schijnt ze haar lippen te hebben opgespotenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, ik heb haar gemist. Maar zij was op zich wel nice ja, maar 16 toch![]()
Te weinig simkaartenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Dit vonden ze vooral zelf heel erg awesome. Je zag ook hoe teleurgesteld hij was met zijn 100 punten.
Tegenvaller van het jaar. Twee weken aan hype horen in alle streams en dan begint het optreden, staan er twee robotarmpjes met een paar laserpennen. Om nog maar niet te spreken van die opvlieger halverwege.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Opvliegerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegenvaller van het jaar. Twee weken aan hype horen in alle streams en dan begint het optreden, staan er twee robotarmpjes met een paar laserpennen. Om nog maar niet te spreken van die opvlieger halverwege.
quote:
Grappig dat je dat zegt want ik wilde net reageren:quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar komt zoiets in het perscentrum toch anders over. Deze keer waren ze zo wild van Griekenland.
quote:
Och hemel neequote:
Lijkt wel 1 van de Kardashians clanquote:
Ja, en als je dan thuis op de bank door die video’s zapt, begrijp je niet waar al het enthousiasme vandaan komtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want ik wilde net reageren:
Ik heb van een week perscentrum geleerd dat het makkelijk is om helemaal over excited te raken (of juist helemaal teleurgesteld) van iets dat je voor het eerst ziet, zoals vorig jaar door de Hoofden bij Azerbeidzjan. Ik had dat dus met Griekenland nu. Eerste rehearsal keek ik en zei ik volgens mij alleen maar wauw wauw wauw. En tweede keer zag ik het en zag ik dat het allemaal best knullig was, want dan overvalt het je niet meer zo.
Maar deze boodschap gaat Europa veroveren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Nummer van Bilal is echt niet heel slecht ofzo, maar het is meer dat er een andere zoveel betere optie was
Gay moslim non-binaire Youtuber en dikke ballerina, het neigde nogal naar stemmen hengelen. En het was ook gewoon een matig nummer natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:44 schreef libranl het volgende:
Frankrijk werd in 2019 ook heel erg gehyped staat me iets van bij. Volgens mij werd dat een teleurstelling.
Nuhuh!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:48 schreef Nexum het volgende:
Hoe leuk ik het ook vind dat het nu hier is, Italië had echt moeten winnen dat jaar.
Maar dan wel graag in de omgekeerde volgorde dit keer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk en Italië na elkaar, dat zouden ze vaker moeten doen.
Tja, ze hadden moeten winnen met het nummer wat ze vorig jaar zouden sturen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Als Italië nou precies met dit had gewonnen, zou toch wel jammer zijn geweest.
Was toch in eigen land een hele rel? Was verbaasd dat hij überhaupt durfde...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
We waren toen ook nog best verrast dat hij San Remo won, kan ik me herinneren
Dat zou inderdaad een prima winnaar zijn geweest, hoewel er ook goede andere kandidaten waren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, ze hadden moeten winnen met het nummer wat ze vorig jaar zouden sturen.![]()
imo iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |