Ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jaaa, dat was heel leuk! Trokken ook veel bekijks. Sowieso is Baroeg Open Air een leuk festivalletje.
Als Blas wint betaal ik een avondje mosselen met friet voor jou en je gezinquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Blas hier niet serieus genomen wordt.
Echt hequote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef Cee het volgende:
Potverdorie wat stak deze act van Australië toch geweldig in elkaar. Wát een glow-up van hun national final.
Ja, ik had echt verwacht dat ze door die act minstens top 5 zouden scoren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef Cee het volgende:
Potverdorie wat stak deze act van Australië toch geweldig in elkaar. Wát een glow-up van hun national final.
Prachtig voorbeeld van wat een act kan doen voor een nummer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef Cee het volgende:
Dan naar hopen dat hij het goed doet in de Barbara Dex Award.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Als Blas wint betaal ik een avondje mosselen met friet voor jou en je gezin
Ze werd toch ook eerste in haar semi?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Hele volksstammen dachten ook dat dit op basis van de act ging winnen
We waren allemaal doodsbenauwd dat dit mens op haar stok zou winnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Hele volksstammen dachten ook dat dit op basis van de act ging winnen
Zat die stok vast in parasolvoetstuk?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vergeet nooit dat filmpje dat zij bovenop haar stok meters boven de grond dat podium op werd gedragen
Ik had juist andersom verwachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Het scoorde trouwens beter bij de jury’s dan bij de televoting.
Ja vind ik best vreemd, ik vroeg me net al af waarom dit niet beter scoorde bij het publiek.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:03 schreef Fred_B het volgende:
Het scoorde trouwens beter bij de jury’s dan bij de televoting.
Ik geloof niet dat ik die gezien heb. Heb je een link?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vergeet nooit dat filmpje dat zij bovenop haar stok meters boven de grond dat podium op werd gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |