Dat zal best, volgens mij las ik gister dat daar ook rellen waren maar ik weet niet meer of dat hier in NL was of ergens anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is de Palestina demo, waarvan de opkomst de wappie demo's doet verbleken
Het is wel iets dat in het prisma citatenboek kan voorkomen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Thierry Baudet is al aardig op stoom. Hij heeft het over "ostracisme".
Staat niet in de vandale, dus rekenen de wappies het goed.
[ twitter ]
Heb het opgezocht wat het betekende.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Thierry Baudet is al aardig op stoom. Hij heeft het over "ostracisme".
Staat niet in de vandale, dus rekenen de wappies het goed.
[ twitter ]
samenvatting van vandaag: Mafkezen staan wartaal uit te slaan.
Veel succes met de (in)formatie dan.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Baudet wilt een eigen crypto-munt en Forum voor Democratie-scholen oprichten.
verward ze spuiten met spuiten?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappies Joop Dekker & Eva van Zeeland. "Doe maar gek dan doe je normaal genoeg"
https://streamable.com/zni4vi
Eva heeft een datingbureau opgericht voor mensen die zich niet laten vaccineren![]()
![]()
Hey, Jopie de La Courtine veteraan is plotseling niet meer van 4 Div maar van 1 LK...quote:Op zondag 16 mei 2021 16:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva heeft een datingbureau opgericht voor mensen die zich niet laten vaccineren![]()
![]()
Er liep ook een 'veteraan' bij die niet eens de leeftijd bereikt had om beroeps militair te zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hey, Jopie de La Courtine veteraan is plotseling niet meer van 4 Div maar van 1 LK...
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er lirp ook een veteraan bij die niet eens de leeftijd bereikt had om beroeps militair te zijn.
Nog ergens beelden te vinden van de "veteranen"?quote:Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er liep ook een 'veteraan' bij die niet eens de leeftijd bereikt had om beroeps militair te zijn.
"Zoek je een date zonder spuit in je reet? Hier ga je uit zonder een spuit!"quote:Op zondag 16 mei 2021 16:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
![]()
De wet waar de 1e kamer over gaat stemmen zorgt voor apartheid tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, vinden zijquote:
Ik zeg : "Sleep ze voor het wappie tribunaal"quote:Op zondag 16 mei 2021 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik begin zin te krijgen om sommige wappies monddood te maken.
Ik zeg doen! En dan allemaal op Baudet stemmenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb het opgezocht wat het betekende.Ostracisme. Man man, afijn, mafklapper is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |