Dit is hun leven nu, hun doel, iedere week wandelen in kostuum.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zullen wel een paar 100 man zijn die echt geen leven hebben.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:35 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sowieso genomineerd voor creatiefste outfit
Ja, genomineerd en de beste kans op een blaasontsteking.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:35 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sowieso genomineerd voor creatiefste outfit
Die ziekte zal ze ook wel ontkennenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, genomineerd en de beste kans op een blaasontsteking.
Wat moeten hun straks met hun weekend doen als alle maatregelen zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is hun leven nu, hun doel, iedere week wandelen in kostuum.
Ja, wat moeten ze dan en nog veel erger, wat moeten wij dan doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat moeten hun straks met hun weekend doen als alle maatregelen zijn verdwenen.
Zag het jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef spoilert het volgende:
Ja Kikker gespot, incl scootdebiel, ze is er dus wel
Dan gaan ze ergens anders boos over zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Klagen dat uiteten e.d. te duur is. Klagen over de roverheid in Den Haag enz.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:39 schreef spoilert het volgende:
Ja Kikker gespot, incl scootdebiel, ze is er dus wel
Ja of een 80's party.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:42 schreef spoilert het volgende:
Voor 80%is deze demo gewoon een vervanger van een festival
Sven loopt zo even de bosjes in voor wat tijd voor zichzelfquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja of een 80's party.
Oh sven ziet de geile dame nu met bijna niets aan.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:44 schreef spoilert het volgende:
[..]
Sven loopt zo even de bosjes in voor wat tijd voor zichzelf
ja, alleen ze komt niet omdat ze een pijnlijke vinger heeft.quote:
Oeh dat stukkie heb ik gezien van de week, zo geinig dat die MEer die telefoon dan opraapt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja, alleen ze komt niet omdat ze een pijnlijke vinger heeft.
haar telefoon is uit d'r hand geslagen door een ME'er
Hallo Weten jullie wel wie Eva van Zeeland is?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze dan en nog veel erger, wat moeten wij dan doen.![]()
Domme aandachtshoer dus. Dat was eigenlijk al duidelijk voor mij toen ik haar net zag dansen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hallo Weten jullie wel wie Eva van Zeeland is?
Dat is dat gestoorde Blender-uitdelende mens!
[ afbeelding ]
https://www.adformatie.nl(...)t-bizar-tv-interview
je krijgt van Eva een blender als je het vaccin niet neemt
Typisch Festival aandachtsdoosje, eigenlijk net te oud maar wil alleen maar aandachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Domme aandachtshoer dus. Dat was eigenlijk al duidelijk voor mij toen ik haar net zag dansen.
Wel fijn voor haar dan dat er genoeg geile mannetjes lopen die haar die aandacht geven, zoals Sven net.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:55 schreef spoilert het volgende:
[..]
Typisch Festival aandachtsdoosje, eigenlijk net te oud maar wil alleen maar aandacht
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
misschien dat het van links naar rechts slaat op het draaien van het lichaam als een covid-patient op de Intensive Care ligt?
Rechtstreeks Flierbosdreef in ligt nu links van zequote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oh jee, verwarring, waar moeten ze heen, waar lijdt de politie ze naartoe, spannend.
Op het industrieterrein vond ik juist zo goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Rechtstreeks Flierbosdreef in ligt nu links van ze![]()
Je moet immers prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
lol
Zou eigenlijk gaan trouwen maar ben tochmaar naar deze demonstratie gegaan.
Hij loopt al de hele demo voor de banner, hij moet en zal zijn "aandacht" krijgen. Hij heeft ook al een dansje gewaagd met mevrouw blaasontstekingquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Joop Dekker loopt rechts naast de banner.
Is dat degene die met die vlag staat te dansen, nou dat is er ook een in de categorie mooi van ver ver van mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hallo Weten jullie wel wie Eva van Zeeland is?
Dat is dat gestoorde Blender-uitdelende mens!
[ afbeelding ]
https://www.adformatie.nl(...)t-bizar-tv-interview
je krijgt van Eva een blender als je het vaccin niet neemt
ja dat klopt. je ziet haar om de 5 minuten even aan de kant gaan. blaasontsteking.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is dat degene die met die vlag staat te dansen, nou dat is er ook een in de categorie mooi van ver ver van mooi
Ik denk het.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hebben ze maar 10 liedjes die ze mogen draaien oid?
Oh dat is wel een goede of bij elkaar komen bij het megascherm.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben je je ouders of verzorger kwijt? Ga naar het orgel.
je toezichthouden of begeleider word lastiger wan dan staan er 1500 man bij het orgel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben je je ouders of verzorger kwijt? Ga naar het orgel.
Als ik had geweten dat ze een orgel hadden had ik meegelopen.quote:
Mssn dat je een cdtje voor ze kunt kopen zodat ze meer dan 15 nummers kunnen draaien op hun feestje.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:37 schreef spoilert het volgende:
Loop je lekker te shoppen bij de Mediamarkt en Deca, dan komt dit er aan "sluit je aan"
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat ze een orgel hadden had ik meegelopen.
Mediamarkt heeft vandaag goede zaken gedaan, verkoop bluetooth speakers ging door het dakquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn dat je een cdtje voor ze kunt kopen zodat ze meer dan 15 nummers kunnen draaien op hun feestje.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
5000 man in de rij voor een medaille en een gladiool.
NOS citeert slechts Het Parool uit een bericht dat rond 13:00 is geplaatst.quote:
Als ik van de NOS was zou ik de baas van de arena bellen in kijken hoe vol de tribunes zitten als ze allemaal naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Sven gaat telraam brengen naar de NOS, hij vind dat ze niet kunnen tellen.
Dan moet Sven het telraam brengen naar het Paroolquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
NOS citeert slechts Het Parool uit een bericht dat rond 13:00 is geplaatst.
https://www.parool.nl/ams(...)ppieparade~bbcfbf80/
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik van de NOS was zou ik de baas van de arena bellen in kijken hoe vol de tribunes zitten als ze allemaal naar binnen gaan.
Had wel wat meer spektakel verwacht voor mijn centenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Fantastisch geregeld, van onze belastincenten.
Dat ging niet helemaal lekker nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mssn moet sven zn microfoon niet uitzetten als hij voor de camera gaat staan.
Waar en waartegen gaan die demonstreren dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:50 schreef spoilert het volgende:
Nu maar wachten op morgen voor de FVD demo
Thierry's Vrijheidskaravaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar en waartegen gaan die demonstreren dan?
De Vrijheid, op het Malieveld om 1500 uurquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar en waartegen gaan die demonstreren dan?
Zal het orgel aanwezig zijn??quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Vrijheid, op het Malieveld om 1500 uur
Gawd dat is er ook 1 hoor. Hebben we iig weer wat te doen morgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Thierry's Vrijheidskaravaan
[ twitter ]
Hopen dat het goed gestreamt wordt dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Vrijheid, op het Malieveld om 1500 uur
Tot morgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:04 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding omzetten naar jpg
Tot morgen
Zo krijgt ze wel meer ontstekingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva van Zeeland "blaasontstekingmevrouw"
[ afbeelding ]
Ze spelen de muziek achterstevoren af. En dat verklaart een hoop.quote:
Telraam is blijkbaar aangekomen, er staat nu "enkele duizenden".quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dan moet Sven het telraam brengen naar het Parool
Haha, is toch geweldig dit...ik zou bijna een facebook account aanmaken om dit soort berichten de wereld in te helpenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het schijnt dat HEMA-worst in het vaccin gekookt wordt. Dat heb gestaan op facebook, dus het is waar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs al is het waar dan nog doet het niets omdat je maagzuur het allemaal afbreekt. anders hadden we al die vaccinaties niet nodig, dan kreeg iedereen een hema-worst en was de pandemie ten einde.
Dat mensen deze onzin daadwerkelijk ook geloven... ze kunnen ook echt niet meer voor zichzelf denkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het schijnt dat HEMA-worst in het vaccin gekookt wordt. Dat heb gestaan op facebook, dus het is waar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs al is het waar dan nog doet het niets omdat je maagzuur het allemaal afbreekt. anders hadden we al die vaccinaties niet nodig, dan kreeg iedereen een hema-worst en was de pandemie ten einde.
Ahaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze spelen de muziek achterstevoren af. En dat verklaart een hoop.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies dat, betrouwbaarder wordt het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het komt van de zus van een collega van iemands man, daar is een screenshot van. Alle reden om het te geloven.
Dus ze gaan een vloeistof die je koud moet bewaren gebruiken om worsten in te koken klinkt logisch.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt toch vrijheid om het te eten en de worsten liggen met alle liefde al 3 uur te garen in het vocht?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het komt van de zus van een collega van iemands man, daar is een screenshot van. Alle reden om het te geloven.
rook- en knakworsten moet je niet koken he? alleen opwarmen, als je ze kookt springen ze uit hun vel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus ze gaan een vloeistof die je koud moet bewaren gebruiken om worsten in te koken klinkt logisch.
dat niet alleen, het vaccin komt dan in je maag waar het maagzuur het goedje ongedaan maakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus ze gaan een vloeistof die je koud moet bewaren gebruiken om worsten in te koken klinkt logisch.
Nee, die mensen zijn er niet. Maar het zijn wel stokken om mee te slaan als iemand ook maar een spoortje van kritiek uit. Je wijst ze hierop, "hier wil je toch niet bijhoren?"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zijn er echt mensen die dit geloven? Dat is wel heel erg hoor. Als je dat gelooft.
Als je niet in een hokje geplaatst wilt worden doe je ook niet mee in de maatschappij en ben je net zo goed onmenselijk bezig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn er niet. Maar het zijn wel stokken om mee te slaan als iemand ook maar een spoortje van kritiek uit. Je wijst ze hierop, "hier wil je toch niet bijhoren?"
Dezelfde taktiek om mensen wappie te noemen, ontmenselijk je tegenstander en je hebt een aardige slag gemaakt.
Weet je dat wel zeker, zullen er vast wel zijn die het geloven.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn er niet. Maar het zijn wel stokken om mee te slaan als iemand ook maar een spoortje van kritiek uit. Je wijst ze hierop, "hier wil je toch niet bijhoren?"
Dezelfde taktiek om mensen wappie te noemen, ontmenselijk je tegenstander en je hebt een aardige slag gemaakt.
Ze willen gewoon zo'n grote worst niet, zijn ze niet gewend.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat niet alleen, het vaccin komt dan in je maag waar het maagzuur het goedje ongedaan maakt.
alsof het ook gewoon zonder injectie kan. een neusspray zou nog kunnen, maar zo'n hemaworst in je neusgat....
En er komt ook veel vocht uit, dat is ook niet iedereen zijn ding.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze willen gewoon zo'n grote worst niet, zijn ze niet gewend.
Daarom, niks gewend. Bang voor alles wat spuit denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En er komt ook veel vocht uit, dat is ook niet iedereen zijn ding.
Dan zullen ze wel helemaal bang zijn voor het waterkanon, dat is pas een grote waar een hoop vocht uit komt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, niks gewend. Bang voor alles wat spuit denk ik.
Ik ben wel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, en of er weer een hele carnavalsoptocht van wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel helemaal bang zijn voor het waterkanon, dat is pas een grote waar een hoop vocht uit komt.![]()
Ok, ik stop weer, dwaal wat af en heeft niets meer met de demonstraties te maken.
"Vrijheidskaravaan" ook echtquote:
Foto van die spuitbus aub.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
Ik werk in een feestwinkel en moet sinds kort alle leger- en dokters/verpleegstersoutfits die we verhuren sprayen met een spuitbus die we opgestuurd hebben gekregen van het Ministerie van VWS. Geen idee waarom.
Ik ben ook erg benieuwd, paar uurtjes nog en dan kunnen we hopelijk weer meekijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, en of er weer een hele carnavalsoptocht van wordt gemaakt.
1 van de meest gebruikte tegenreacties idd, doe zelf je onderzoek.. ze weten het zelf gewoon niet die wappiesquote:Op zondag 16 mei 2021 08:16 schreef StephanL het volgende:
Eva van Zeeland was de eerste die zei dat ze geen vaccin zou nemen en heeft dat diverse malen in de media laten doorschijnen. Bijvoorbeeld bij Danny’s Wereld, of de voorganger van dat programma. Waarom niet? Dat moesten we zelf onderzoeken op internet
En mensen trappen er met open ogen in. En dan zijn de normale mensen 'sheeple'quote:Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva van Zeeland.... opperwappie die er geen doekjes om windt. Ze vraagt geld voor "haar content". bedragen lopen van 5 euro tot 111 euro. Een hoop geld voor videotjes waarin Eva zegt "zoek het zelf uit".
Geen geld 111 euro om te kunnen zeggen dat je zelf onderzoek hebt gedaan om vervolgens te kunnen roepen dat mensen zoals ik gek zijn omdat ze zich als gezond persoon laten vaccineren. Maar ondertussen te vet, zoet zout eten naar binnen duwen gillend over de Big Reset wahatever dat is. Om vervolgens wel paracetamol of de pil te slikken en als ze iets anders onder de leden hebben waar ze voor naar de drogist kunnen gaan alle principes weer overboord. O en vergeet het inademen van fijnstof niet, zonnebrand creme is voor mietjes.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva van Zeeland.... opperwappie die er geen doekjes om windt. Ze vraagt geld voor "haar content". bedragen lopen van 5 euro tot 111 euro. Een hoop geld voor videotjes waarin Eva zegt "zoek het zelf uit".
Wat is dit?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva van Zeeland
4,54K abonnees
"Welkom bij de Eva show, waar alles gewoon om mij draait!"
"ik mag gewoon helemaal stralen en mijzelf zijn"
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is toch pure comedy. de enige die dit serieus neemt is Eva zelf, mag ik hopen.
op 1:05 begint ze over de tarieven. Eenmalig 11,11 euro of aansluiten bij de "natural lifestyle club" voor 22,22 euro per maand of 111 euro eenmalig.
waar die bedragen vandaan komen dat weet ze zelf blijkbaar ook niet. er is geen enkele informatie over wat je precies krijgt voor dat geld. het zijn gewoon lukraak verzonnen bedragen, ik kan totaal niet zien wat het verschil is.
quote:Op zondag 16 mei 2021 13:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze zegt het echtquote:Op zondag 16 mei 2021 13:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eva van Zeeland
4,54K abonnees
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is toch pure comedy. de enige die dit serieus neemt is Eva zelf, mag ik hopen.
op 1:05 begint ze over de tarieven. Eenmalig 11,11 euro of aansluiten bij de "natural lifestyle club" voor 22,22 euro per maand of 111 euro eenmalig.
waar die bedragen vandaan komen dat weet ze zelf blijkbaar ook niet. er is geen enkele informatie over wat je precies krijgt voor dat geld. het zijn gewoon lukraak verzonnen bedragen, ik kan totaal niet zien wat het verschil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |