Zolang jij hier bent is er tenminste altijd nog iemand die nog dommer dan mij is.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
je zet jezelf een beetje voor lul zo
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit is typisch iets wat een lafaard zou posten.
Als hij een vrouw was geweest welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De hele dag tokens minen met zo'n trilding zou wel rendabel kunnen zijn denk je?
Nee ik hark gewoon mijn eigen geld binnenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft een simp je een grote donatie gegeven op je OF?
en toch zie zelfs ik de taalfout in deze zinquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent is er tenminste altijd nog iemand die nog dommer dan mij is.
dan mij hahahaha wat een flaterquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent is er tenminste altijd nog iemand die nog dommer dan mij is.
De rest niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:31 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Maar de webcamsessies van @:phoenyx-god blijven wel leuk
Hé, ik ben er ook nog hè?!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zitten er zelfs twee in. Wel een beetje op blijven letten, hè.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
en toch zie zelfs ik de taalfout in deze zin
jammer sjaak, toch leuk dat je het probeerde
Dit kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee ik hark gewoon mijn eigen geld binnen
Dat vraag ik me ook af ja. In die 11 jaar dat ik hier zit heb ik nog nooit met iemand ruzie gemaaktquote:
Welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja. In die 11 jaar dat ik hier zit heb ik nog nooit met iemand ruzie gemaakt
Gevreesde comeback? Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zitten er zelfs twee in. Wel een beetje op blijven letten, hè.
Maar is dit dan jouw 'gevreesde' comeback?
En net doen alsof je nergens van af weet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Gevreesde comeback? Waar heb jij het over?
Te lang met die gekke Nelis opgetrokken zeker.
Hoort bij mijn beroep.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kritisch zijn, maar over de conflicten. Maar blijkbaar gaat dat voor jou per definitie hand in hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |