Malta en San Marino sturen zowat hetzelfde en staan wel hoog. Zeg het maarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima nummer, maar ook weer niks speciaals en dat is dodelijk bij ESF.
Ik vind Belgi bijvoorbeeld ook een heerlijk nummer hebben, vooral in die genre, maar het gaat keihard ondersneeuwen tussen alle geweld.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef Greys het volgende:
Gegierd om de Belgische overbuurmannen die er VANDAAG achter kwamen dat...
"Oh allee jullie hebben ook een hele website???? Wij dachten alleen Twitter maar toen keken we op de site en toen gingen we huilen en voelden we ons minderwaardig."Ze zijn zo lief en leuk!
![]()
En ze kunnen ook nog goed schrijven (deze bedoelde ik van de week)quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef Greys het volgende:
"Oh allee jullie hebben ook een hele website???? Wij dachten alleen Twitter maar toen keken we op de site en toen gingen we huilen en voelden we ons minderwaardig."Ze zijn zo lief en leuk!
![]()
Morgenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo dames, volgens mij nu twee dagen amper meegelezen, maar de press tour vandaag dus? Hoop dat jullie niet verregend zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Aha. Kun je nagaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aha. Kun je nagaan.![]()
Veel plezier morgen dan!
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:44 schreef Greys het volgende:
MORGEN DE PRESS TOUR! ZIN AN!
Wij zitten in het groepje dat om 11.00 uur start.
Het programma: Wilhelminapier, watertaxi rit, Markthal, het dak van het Depot bezoeken, en drankjes op een ander dak dat nog een verrassing blijft.
We maken er een vlog en foto's van!
Hahaha! Jaaaa dat is onze maat Gunther De Belg!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:14 schreef Dave het volgende:
@:Greys @:Cee volgens mij zit “de buitenlandse pers” tegenover jullie, of niet?
[ afbeelding ]
Ik had deze afbeelding geappt naar hem en hij riep meteen "OHHHHHH DIE TITELquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:14 schreef Dave het volgende:
@:Greys @:Cee volgens mij zit “de buitenlandse pers” tegenover jullie, of niet?
[ afbeelding ]
Televaag h.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had deze afbeelding geappt naar hem en hij riep meteen "OHHHHHH DIE TITEL"
Vast volledig uit z'n verband gerukt. Blijft toch de Telegraaf he.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had deze afbeelding geappt naar hem en hij riep meteen "OHHHHHH DIE TITEL"
Ja op zo'n toon zegt niemand in het filmpje het. Alleen dat ze niet denken dat hij wint. Wat me best een normale gok lijkt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Vast volledig uit z'n verband gerukt. Blijft toch de Telegraaf he.
fuseren met den belgen en een verdwaalde luxeburger voor BiNiLiBlog?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:29 schreef Greys het volgende:
![]()
pluus mee!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:44 schreef Greys het volgende:
MORGEN DE PRESS TOUR! ZIN AN!
Wij zitten in het groepje dat om 11.00 uur start.
Het programma: Wilhelminapier, watertaxi rit, Markthal, het dak van het Depot bezoeken, en drankjes op een ander dak dat nog een verrassing blijft.
We maken er een vlog en foto's van!
goed zo - zitten ze elkaar in de wegquote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Malta en San Marino sturen zowat hetzelfde en staan wel hoog. Zeg het maarToch gek.
ik moet er woensdag aan geloven aan dat stoksnavelen - zag er niet tegenop maar zo klinkt het wel errug...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:37 schreef grazz het volgende:
Leuke vlog![]()
en we hebben dus een nieuw werkwoord: stoksnavelen
Het is eerder omgekeerd, de UK neemt het songfestival al tijden niet meer serieus. Daarom staan ze ook altijd laag in de odds, de verwachtingen zijn laag. En als ze dan een keer een acceptabel tot goed nummer sturen, dan is er altijd wel iets aan het optreden wat de kansen verkleint.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hij gaat ook niet hoog eindigen. Toch vraag ik mij af waarom. Krijg (al tijdje) de indruk dat EBU/ESC UK een beetje boycotten. Het nummer is een van de betere dit jaar dusja zeg het maar.
Ja handig he? Had ik net ook even in Rotterdam topic gezet. Als de 2e rehearsal goed was hebben ze tenminste een optreden in Ahoy met de goede staging ipv de back-up en ziet het eruit alsof ze die avond daar gewoon staan.quote:
even aan niemand doorvertellen wat er aan de hand is jongens!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja handig he? Had ik net ook even in Rotterdam topic gezet. Als de 2e rehearsal goed was hebben ze tenminste een optreden in Ahoy met de goede staging ipv de back-up en ziet het eruit alsof ze die avond daar gewoon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |