Barend & Van Dorp was ook een prima show.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mis alleen Pauw & Witteman en Knevel & Van den Brink.
Daar was ik te jong voor.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Barend & Van Dorp was ook een prima show.
Je zag elk jaar Frits steeds meer kaal haar krijgen.quote:
Henk met blauw oog genot.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Barend & Van Dorp was ook een prima show.
Henk met nog slechter engels dan Matthijs.quote:
Ontsla Alexandra maar gewoon. Dit kan echt niet.quote:
Heb je Zjek met bijna kaal haar gezien bij Spel zonder grenzen?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zag elk jaar Frits steeds meer kaal haar krijgen.
Volgens mij waren het herhalingen toen ik keek begin jaren '00, maar wat een showquote:Op maandag 17 mei 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je Zjek met bijna kaal haar gezien bij Spel zonder grenzen?
Misschien moeten we gewoon iedereen bij de belastingdienst eruit gooien.quote:
Staat nog wel wat op Youtube:quote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het herhalingen toen ik keek begin jaren '00, maar wat een show
Topshowquote:Op maandag 17 mei 2021 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het herhalingen toen ik keek begin jaren '00, maar wat een show
Bobquote:Op maandag 17 mei 2021 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tenzij je graag bij Paul de Leeuw op schoot wil
Zjek was pikzwart.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je Zjek met bijna kaal haar gezien bij Spel zonder grenzen?
Vlaggetjesflop, Nederland verloor elke uitzendingquote:Op maandag 17 mei 2021 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat nog wel wat op Youtube:
Wel ultiem vlaggetjesgenot.
Ik kwam laatst deze jeugdherinnering tegen, onze Wout en Berend die het WK voor teams winnen.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topshow![]()
Ik was weer verdwaald op YouTube en zat de sterkste man te kijken. De versies van begin jaren negentig zijn echt genottelijk![]()
Tevens, Henk Bres als coach![]()
Hongarije won altijd voor mijn gevoel.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland won nooit wat bij Spel zonder Grenzen. We konden er geen reet van
Maar wij hadden Beertje.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hongarije won altijd voor mijn gevoel.
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vlaggetjesflop, Nederland verloor elke uitzending
Andere landen zaten allemaal aan de doping natuurlijk, terwijl wij het moesten doen op een boterham met pindakaasquote:Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland won nooit wat bij Spel zonder Grenzen. We konden er geen reet van
Berend is gespierde broer van Edward Sturingquote:Op maandag 17 mei 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst deze jeugdherinnering tegen, onze Wout en Berend die het WK voor teams winnen.
Klopt. Zwitsers ook wel eens, maar die waren ook wel eens mokerslecht.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze jongens zijn grootgebracht met pindakaas en karnemelk.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berend is gespierde broer van Edward Sturing![]()
Even jouw opinie of ie ook aan de steroïden zat
Volgens wiki deden ze 7 keer mee waarvan ze 3x wonnen. Dat is wel een sterk ratioquote:Op maandag 17 mei 2021 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Marco Barinkquote:Op maandag 17 mei 2021 22:40 schreef skysherrif het volgende:
spel zonder grenzen![]()
![]()
daarna moest je het met ter land ter zee en in de lucht doen
Paul Pijpersquote:Op maandag 17 mei 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco BarinkEn een jongen die altijd met uitvindingen kwam
Vooral gelachen om hoe hij nog enigszins stoer james bond uitsprak, en zijn stem daarna totaal oversloeg.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:44 schreef Felagund het volgende:
Dit filmpje stond net in mijn aanbevelingen. Gijp is echt niets veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |