Caroline en Eus staan volledig achter Go Ahead. Mijn keuze is gemaakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zal maar een voorkeur hebben voor De Graafschap, Feyenoord, Arsenal en Eibar.
Jij komt toch ook uit die regio?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Caroline en Eus staan volledig achter Go Ahead. Mijn keuze is gemaakt.
Ja, maar nooit zo op Deventer georiënteerd. Voor Corona ging ik een paar keer per jaar naar Twente. Hopelijk straks weer.quote:
Ik weet ze wel uit te zoeken he?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zal maar een voorkeur hebben voor De Graafschap, Feyenoord, Arsenal en Eibar.
Geen diep in de nachtquote:Op zondag 16 mei 2021 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het nieuwe topic is overigens uit!!
Is weer wat anders dan de droogte van afgelopen jarenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Medio mei en de weersverwachtingen voor de komende zes dagen is regen, regen, regen, regen, regen en regen.
Zonnebankje pakken?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Medio mei en de weersverwachtingen voor de komende zes dagen is regen, regen, regen, regen, regen en regen.
Mooi voor grondwaterpeilquote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is onze straf voor het obsessief op het terras willen zittenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Kopieert de helft uit voorgaande jaren zo te zienquote:
Heb je de voorbeschouwingen (qua parcours) al eerder geschreven? Of echt elke keer de avond/nacht ervoor?quote:
Nu nog aan je scriptie werken? Deadline nadert? Veel succes trouwens.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Ah een moment voor een koffie en leespauze van mijn scriptie. Vooral benieuwd naar de apotheose, de 5 namen voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik verwachtte dat dit een rustdaggrapje was in de stijl van @mexicanobakker.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Ah een moment voor een koffie en leespauze van mijn scriptie. Vooral benieuwd naar de apotheose, de 5 namen voor morgen.
Ja morgen tussentijds inlevermoment alleen dan krijg ik feedback. En aangezien het valt en staat bij de gratie van mijn respondenten moet ik er volgende week al een paar interviewen al was dat volgens schema pas later. Dus wil ik graag wat extra feedback op methodologie/interview structuur. En met giro is het toch net wat lastiger concentreren overdagquote:Op zondag 16 mei 2021 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu nog aan je scriptie werken? Deadline nadert? Veel succes trouwens.
Het is eigenlijk bijna altijd op het laatste moment snel in elkaar geflanst.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je de voorbeschouwingen (qua parcours) al eerder geschreven? Of echt elke keer de avond/nacht ervoor?
Gezien de CM stand zou ik het ook op die boeg moeten gooien.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat dit een rustdaggrapje was in de stijl van @:mexicanobakker.
Ik ga voor
Mader
Bettiol
Villela
Frankiny
Rochas
Roebun zal het trouwens altijd voor je verneuken, afhankelijk van of je hem kiest. Als je Molard niet kiest gaat ie ook in de aanval.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezien de CM stand zou ik het ook op die boeg moeten gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |