Nu fakkel je een trainer die bewezen volgens een duidelijk plan werkt al af voordat hij zijn werk heeft mogen doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat Arne een Erwin van de Looi adept is.
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nooit de herkomst van deze FOK!-klassieker geweten
Nee, was niet serieus. Maar Erwin is toch ook van de draufgangers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu fakkel je een trainer die bewezen volgens een duidelijk plan werkt al af voordat hij zijn werk heeft mogen doen.
Daar is mijn stem al heen (niet als protest overigens).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die proteststem naar de SP gaat.
Zou voor die mensen zelf ook beter zijn, maar dat hebben ze niet door.
Ik ben nooit een VI hooligan geweest. Heb ik achteraf spijt van want die oude fragmenten zijn bijna allemaal geweldigquote:
Dan heb je echt wel wat gemist inderdaad. Die tijd rond 2010/2011 was echt prachtig. Iedere vrijdag ook de samenvattingen van de Jupiler League direct na de uitzending, waar dan op maandag weer legendarische fragmenten uit werden gehaald als 'wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?', 'ik heb dit nog nooit van m'n leven gezien, jij?' en natuurlijk 'zou het wat uitmaken?' Daarna is het helaas ieder jaar slechter geworden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nooit een VI hooligan geweest. Heb ik achteraf spijt van want die oude fragmenten zijn bijna allemaal geweldig
Gister door dat kanaal van wimderon nog eens vrolijk een paar uur alle fragmenten langs gegaan, heerlijk vermaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nooit een VI hooligan geweest. Heb ik achteraf spijt van want die oude fragmenten zijn bijna allemaal geweldig
Dat moet de manolev periode geweest zijn zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je echt wel wat gemist inderdaad. Die tijd rond 2010/2011 was echt prachtig. Iedere vrijdag ook de samenvattingen van de Jupiler League direct na de uitzending, waar dan op maandag weer legendarische fragmenten uit werden gehaald als 'wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?', 'ik heb dit nog nooit van m'n leven gezien, jij?' en natuurlijk 'zou het wat uitmaken?' Daarna is het helaas ieder jaar slechter geworden.
Dit fragment zou tegenwoordig echt niet meer kunnen trouwens.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat moet de manolev periode geweest zijn zeker, ja dat heb ik ook net gemist
Hoe zou het met Gerrit Badenhorst gaan?quote:Op maandag 17 mei 2021 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, erg sneu verhaal. Ted was wel een goede kerel en ook gelijk een van de opvallendste. Ted van de Parre, Ab Wolders, Wout Zijlstra, Tjalling van den Bosch, Rens Vrolijk![]()
De ellende begon met Berend Veneberg en daarna vervelende tokkie Hams. Daardoor wel minder inderdaad.
Eerst lieten ze bij boomstaltillen de boomstam rusten op het hoofd, voor het helemaal uit te stoten
Ik keek wel af en toe hoor, vooral na VI Oranje in 2010. Paar prachtmomenten live gezien zoals "Rene kijk eens dom, ja ho maar" enzo. Maar er is ook zoveel materiaal wat ik voor het eerst zie als het hier gedeeld wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je echt wel wat gemist inderdaad. Die tijd rond 2010/2011 was echt prachtig. Iedere vrijdag ook de samenvattingen van de Jupiler League direct na de uitzending, waar dan op maandag weer legendarische fragmenten uit werden gehaald als 'wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?', 'ik heb dit nog nooit van m'n leven gezien, jij?' en natuurlijk 'zou het wat uitmaken?' Daarna is het helaas ieder jaar slechter geworden.
Dit fragment zou tegenwoordig echt niet meer kunnen trouwens.
Heb je al een afspraak gemaakt?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 01:32 schreef Szura het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-wel-van~af681aa4/
Sow koekoek
Ik niet, @de_boswachter wel #herhalingsgevaarquote:
Bowa heeft maanden zijn pgb kunnen opsparenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet, @:de_boswachter wel #herhalingsgevaar
Voordat ik dit forum bekeek kwam ik dat artikel tegen en heb serieus op google gezocht naar dat privéhuisquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet, @:de_boswachter wel #herhalingsgevaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |