abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:36:26 #26
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199428948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:29 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Voor het klimaat was het beter dat al dit soort bestemming op oranje bleven, zeker de landen buiten Europa als Thailand, Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten, Saba en Sint-Eustatius hadden vanwege het klimaat op oranje moeten blijven. Is toch raar: een auto-, bus-, of treinvakantie is niet mogelijk, maar een vliegvakantie wel. Het is duidelijk dat bij het kabinet de prioriteit niet bij het klimaat ligt.
Dit is het covid subforum
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199428958
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 02:34 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]

Wat ik zelf ervaren heb destijds na de tweede Pfizer was een gevoel alsof er een depot gespoten was oid.
En wat mag dat zijn?
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_199428963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:36 schreef Tijger_m het volgende:Want we wisten een jaar geleden exact wat wel en niet werkte dankzij onze uitgebreide ervaring met covid en pandemieen, toch?

Zelfs achteraf weten we dat nog niet eens, overigens.
Een jaar geleden, op 15 Mei 2020, toen wisten we inderdaad al behoorlijk veel van wat wel en niet werkte. En welke maatregelen disproportioneel of zelfs onzinnig waren
Burgemeesters die zich boos maakten over 'drukte' in parken stonden toen ook al voor gek

De pandemie was toen al 3 maand aan de gang
De piek op de IC's was op 7 April
We wisten de gem leeftijd van de doden en patiënten
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:39:50 #29
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199428968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dit is het covid subforum
Het klimaat is een sluimerramp, je hebt het niet en als je het door hebt is het al te laat. Het is echt niet verkeerd om ook tijdens de coronapandemie klimaatmaatregelen te treffen. Het dringend adviseren om niet op vliegvakantie te gaan is daarbij wel een hele makkelijke zet, maar de overheid doet precies het tegenovergestelde. Auto-, bus- en treinvakanties afwijzen, want alle door de auto, bus en trein bereikbare gebieden staan op oranje, maar vliegvakanties wel toestaan.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199428978
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Kunnen de databronnen niet richting die app krijgen

Als je als RIVM/VWS zijnde van meer dan een kwart van de vaccinaties (laat staan de positieve testuitslagen vanuit verschillende bronnen, tbv herstelbewijs) niet weet door wie ze gegeven zijn en aan wie.
Hoe wil je daar dan een vaccinatiebewijs via een app van maken?
via "mijn Rivm" (inloggen met DigiD) kun je gewoon zien wanneer je gevaccineerd bent met welk vaccin
Die van mijn vriendin (werkt in de zorg) staat er al in
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:45:55 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199428992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het klimaat is een sluimerramp, je hebt het niet en als je het door hebt is het al te laat. Het is echt niet verkeerd om ook tijdens de coronapandemie klimaatmaatregelen te treffen. Het dringend adviseren om niet op vliegvakantie te gaan is daarbij wel een hele makkelijke zet, maar de overheid doet precies het tegenovergestelde. Auto-, bus- en treinvakanties afwijzen, want alle door de auto, bus en trein bereikbare gebieden staan op oranje, maar vliegvakanties wel toestaan.
Ik verwijs je graag door naar WKN.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:46:08 #32
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199428994
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het klimaat is een sluimerramp, je hebt het niet en als je het door hebt is het al te laat. Het is echt niet verkeerd om ook tijdens de coronapandemie klimaatmaatregelen te treffen. Het dringend adviseren om niet op vliegvakantie te gaan is daarbij wel een hele makkelijke zet, maar de overheid doet precies het tegenovergestelde. Auto-, bus- en treinvakanties afwijzen, want alle door de auto, bus en trein bereikbare gebieden staan op oranje, maar vliegvakanties wel toestaan.
Je moet niet crisissen gaan misbruiken om andere agenda’s te pushen. Die reisadviezen gaan erom of het veilig is.

Als je vliegen aan wilt pakken vanwege het klimaat doe je dat in andere processen. Plus dat enkel Nederlandse maatschappijen aanpakken juist ten kostte gaat van het klimaat, maar dat is een andere discussie die nogmaals niet thuishoort in COR.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199429037
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:33 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Een kind wat sterft aan Covid ??
Je weet dat dit dan de eerste zou zijn in Nederland hè ?
Ik heb geen idee dat is het punt ook niet, mensen vinden iets alleen onzin als ze er geen last van hebben zodra ze er nadeel van ondervinden zijn ze een stuk minder begripvol. Dus kinderen die verplicht een mondkapje op moeten maakt misschien niet uit maar je kunt als organisatie wel zeggen we hebben alles wat in onze mogelijkheden lag gedaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199429053
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

via "mijn Rivm" (inloggen met DigiD) kun je gewoon zien wanneer je gevaccineerd bent met welk vaccin
Die van mijn vriendin (werkt in de zorg) staat er al in
Ja joh je vriendin werkt in de zorg tuurlijk gisteren maakte je zorgmedewerkers nog uit voor smerige egoisten. Zal ze blij mee zijn komt ze thuis na een dag hard werken zit er zoiets op de bank zijn gal te spugen op fok.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:58:12 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199429070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:29 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Voor het klimaat was het beter dat al dit soort bestemming op oranje bleven, zeker de landen buiten Europa als Thailand, Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten, Saba en Sint-Eustatius hadden vanwege het klimaat op oranje moeten blijven. Is toch raar: een auto-, bus-, of treinvakantie is niet mogelijk, maar een vliegvakantie wel. Het is duidelijk dat bij het kabinet de prioriteit niet bij het klimaat ligt.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199429080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:55 schreef vipergts het volgende:Ja joh je vriendin werkt in de zorg tuurlijk gisteren maakte je zorgmedewerkers nog uit voor smerige egoisten. Zal ze blij mee zijn komt ze thuis na een dag hard werken zit er zoiets op de bank zijn gal te spugen op fok.
Mijn vriendin werkt in de thuiszorg, en die heeft een nog grotere hekel aan de coronamaatregelen dan ik...
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:59:33 #37
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199429084
Landen met kleurcode groen
Saba
Sint-Eustatius

Landen met kleurcode geel
Aruba
Curaçao
Finland
Ierland
Malta
Portugal
Rwanda
Sint Maarten
Thailand

Eilanden (groepen) met kleurcode geel
Noord-Egeïsche eilanden (zie reisadvies Griekenland)
Zuid-Egeïsche eilanden (zie reisadvies Griekenland)
Ionische eilanden (zie reisadvies Griekenland)
Azoren (zie reisadvies Portugal)
Madeira (zie reisadvies Portugal)
Balearen (zie reisadvies Spanje)
Canarische eilanden (zie reisadvies Spanje)

Mooi dat Thailand en Rwanda naar geel zijn! *O*
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:00:36 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199429094
quote:
'de computer selecteert... '

Riiiiight. Overheid en it.
Niet raar dat het niet te volgen is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:03:12 #39
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199429114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

'de computer selecteert... '

Riiiiight. Overheid en it.
Niet raar dat het niet te volgen is.
Ze doen dit voor de privacy.
Anders zou al het GGD personeel dat aanwezig is weten dat de jonge personen die een prik komen halen een medische indicatie hebben en dat gaat in tegen het recht van medische geheimhouding.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:04:02 #40
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199429120
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het klimaat is een sluimerramp, je hebt het niet en als je het door hebt is het al te laat. Het is echt niet verkeerd om ook tijdens de coronapandemie klimaatmaatregelen te treffen. Het dringend adviseren om niet op vliegvakantie te gaan is daarbij wel een hele makkelijke zet, maar de overheid doet precies het tegenovergestelde. Auto-, bus- en treinvakanties afwijzen, want alle door de auto, bus en trein bereikbare gebieden staan op oranje, maar vliegvakanties wel toestaan.
Wanneer stop je ongeveer met trollen?

Heb je al een datum?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199429127
quote:
Is er weer eens een vereniginkje boos omdat ze super-duper-belangrijker zijn dan de rest van het land?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199429128
quote:
Dit beeld herken ik wel bij collega's. Ik heb twee gezonde collega's twintigers die tot hun verbazing oproep gehad hebben. Ja, ze zijn wel eens bij huisarts geweest met astmatische klachten, maar that's it. Hebben ze verder in dagelijks leven ook geen last van.
pi_199429131
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:59 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Mijn vriendin werkt in de thuiszorg, en die heeft een nog grotere hekel aan de coronamaatregelen dan ik...
Dat klinkt gezellig thuis dan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199429154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:05 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat klinkt gezellig thuis dan.
Gezelliger dan bij de angsthazen die alles goedkeuren wat kabinet en OMT zeggen :9 *;
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:14:57 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429207
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

via "mijn Rivm" (inloggen met DigiD) kun je gewoon zien wanneer je gevaccineerd bent met welk vaccin
Die van mijn vriendin (werkt in de zorg) staat er al in
Dan zijn ze netjes geregistreerd en doorgegeven, van ruim een kwart is dat niet zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:17:28 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429229
quote:
Je weet dat dit een probleem is wat niets met Hugo naar alles met huisartsen te maken heeft mag ik hopen?

Die hebben hun dossiers niet op orde en maken verkeerde subsets daaruit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:18:35 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429246
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

'de computer selecteert... '

Riiiiight. Overheid en it.
Niet raar dat het niet te volgen is.
Huisartsen, niet overheid is dit geval. Die bemoeit zich hier nu juist niet mee en liet dit over aan de huisartsen zelf...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:19:00 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:03 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ze doen dit voor de privacy.
Anders zou al het GGD personeel dat aanwezig is weten dat de jonge personen die een prik komen halen een medische indicatie hebben en dat gaat in tegen het recht van medische geheimhouding.
Dat is België, dat is in Nederland niet zo geregeld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:22:20 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199429273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit beeld herken ik wel bij collega's. Ik heb twee gezonde collega's twintigers die tot hun verbazing oproep gehad hebben. Ja, ze zijn wel eens bij huisarts geweest met astmatische klachten, maar that's it. Hebben ze verder in dagelijks leven ook geen last van.
Ik heb twee collega's die een uitnodiging hebben gekregen.
Hebben uit interesse hun dossier opgevraagd en vrij snel gekregen.
Bleek dat er ergens in het dossier stond dat een familielid ernstige longklachten had.

Als je dan een search doet in het systeem op 'longklachteb' dan komt dat eruit rollen.

Tadaaaa, en zo kregen zij beiden een vaccinatieuitnodiging.

Enerzijds snap ik dat je niet alle dossiers persoonlijk kunt doorlichten maar dit is wel het andere uiterste. En zal mensen ook die er buiten vallen omdat ze net buiten de zoekparameters vallen, maar wel prioritair gevaccineerd zouden moeten worden...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199429295
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:04 schreef nostra het volgende:

[..]

Is er weer eens een vereniginkje boos omdat ze super-duper-belangrijker zijn dan de rest van het land?
Voornamelijk kankerpatienten en dan als tegenhangers mensen met minimale klachten. Walgelijk artikel want als je maar lang genoeg zoekt is er altijd iemand die net buiten de boot valt. Als ze het een maand geleden hadden gedaan hadden ze een 70er die nog net niet aan de beurt was moeten kiezen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')