Zelf willen shinen en kostbare tijd verspillen, ze laten de euro's zo naar buiten vliegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echte politici constant zeveren over de antwoorden...
Yep, dit keer zwengelde Astrid zelf het gezwatel aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zelf willen shinen en kostbare tijd verspillen, ze laten de euro's zo naar buiten vliegen
Going to the dogs
Wat een geklets he? En dan hebben ze nog een paar minuten tijd en doet Astrid er ook nog een schepje bovenop. Na een vraag: "Wat vínden jullie daar nou van?". En weer een minuut reutelen. Viel me mee dat ze het haalden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echte politici constant zeveren over de antwoorden...
Het is een leuk kletsprogrammaatje met een hoog memory-lane gehalte. Het heeft niet zoveel met een doorsnee aflevering te maken, maar ach, ook wel weer gezellig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Genscher wisten ze iets sneller dan ik en ik moest echt zijn gezicht zien, maar verder wist ik alle vragen meteen. Nou moet ik zeggen dat ik van de jaren 80 meer paraat heb dan van de jaren 10, maar het is me toch wel wat te makkelijk zo.
Ach welnee, ze zijn alle vijf niet schokkend moeilijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef thabit het volgende:
Ik geloof dat we deze week tot nu toe zowel de allermoeilijkste als de allermakkelijkste aflevering ooit hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |