abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199421896
Topic
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199421944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa _O_ Heel gaaf dat je het gefilmd hebt, zwaar indrukwekkend dat je dit kunt en oeh, wat een goeie billen bij het tillen zo! *O*
Hoe lang gewichthef jij nou eigenlijk al? En had je in het begin überhaupt verwacht dat je ooit zulke joekels van gewichten zou optillen? :)
ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen. :@ denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
pi_199422029
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @Tele6 en @minilot :D. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.

De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199422124
Maar jij hardloopt toch al @sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug! :*

Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_199422127
Hihi @sigme :D

Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk O+
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door O+
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten _O-
pi_199422137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik sport nu 5 jaar geloof ik, maar ik focus dus niet specifiek op gewichtheffen. :@ denk dat als ik dat zou doen ik vrij vlot nog meer zou kunnen tillen.
Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel? :)
pi_199422155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Tele6 het volgende:
Hihi @:sigme :D

Had ik trouwens verteld van m'n sportdinges die ik morgen ga doen? Wordt echt superleuk O+
Ik ga -- samen met m'n broertje -- 7 km survivallen, 5 km hardlopen en 25 km mountainbiken achter elkaar door O+
Dat heeft m'n club georganiseerd. Doen in totaal iets van 30 man aan mee, uitgespreid over de hele dag zodat we nooit met te veel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Ik ben echt heel benieuwd. Broertje fietst en rent sneller maar ik klim sneller, dus we kunnen elkaar lekker opjutten _O-
Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen? :) *O*
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
pi_199422171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat leuk, zo samen met je broertje! Wie denk je dat er gaat winnen? :) *O*
Geinig dat jij en je broertje allebei van die actievelingen zijn!
Het is niet om het winnen, we doen als duo mee :D er is nog wel een prijsuitreiking voor het snelste duo via Zoom of zo later op de dag, maar ik verwacht niet dat we winnen als ik kijk wie er meedoen. (Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
pi_199422179
Ik vraag me trouwens wel af hoeveel er nog van mijn gehardloop gaat komen de komende tijd als heel binnenkort de Efteling weer opengaat en wellicht later in het jaar de feestjes volgen.. :@

@Anthraxx Achgos! :* Zeg, als je koter molens zo leuk vindt: hier in Kinderdijk hebben we er ook een heel stel voor 'm :Y)
pi_199422184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef minilot het volgende:
Maar jij hardloopt toch al @:Sigme? Wat kortere afstanden dan.. Kus voor je rug! :*

Laatst verdwaald in de Biesbosch en toen heb ik per abuis om en nabij tweeëndertig kilometer aan één stuk gehold, dat was wel een beetje al te gortig :')
Verdwalen is de allerbest manier om in één keer opeens een hoop kilometers toe te voegen aan je portefeuille, ik ken dat :D

Ik loop al weer een paar maandjes eigenlijk niet meer, ergens in slecht weer en wat meer fietsen viel het tussen wal en schip.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:51:04 #11
221912 minilot
Nancy boy
pi_199422194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

(Een van die jongens liep laatst een 9 km in 33 minuten, huuuuuuu)
Yikes! :o
pi_199422443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah. Vind je het wel het leukste onderdeel van je gesport? En zo niet, wat dan wel? :)
Ligt eraan. Ik vind zware dingen tillen wel echt heel gaaf, maar als het het enige zou zijn zou ik me vlot vervelen denk ik. Ik heb de workouts voor tijd of rondes in x tijd wel ook nodig. Waarbij je dus op een hele andere manier van Alles van je lijf vraagt.
pi_199422716
Goedenavond :O Net als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten :9~

En bovendien twee vaccinaties geregeld 8-) Maar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen? _O-

Afspraken staan iig voor 27/5 en 2/7 *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199422727
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef sigme het volgende:
Je insprieert me bijna, Lonaa, om ook weer serieus wat te gaan doen. Bijna bijna. Net als dat gehardloop van @:tele6 en @:minilot :D. Bijna bijna. Maar gelukkig ben ik zo oncompetitief dat het net niet genoeg motivatie is. Pfew.

De rugpijn daarentegen is misschien wel net genoeg druppel.
Dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:42:17 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199422803
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond :O Net als verjaardagsmaaltje verse kipschnitzels en aardappelsalade gegeten :9~

En bovendien twee vaccinaties geregeld 8-) Maar men....die locaties zijn al net zo dramatisch als bij de testen. Er is in Spijkenisse een priklocatie maar de eerste mogelijkheid voor mij was in Rijswijk :’) Zouden ze mensen uit Rijswijk nu naar Spijkenisse sturen? _O-

Afspraken staan iig voor 27/5 en 2/7 *O*
Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond O+

Gotta love decentralisatie O+

Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199422996
Ik heb m'n brief ook binnen, 18/5 en 22/6 ingepland in Jaarbeurs *)
Online plannen was de eerste optie 20/5 in Rijswijk, tweede optie morgenochtend om 9.15 in Jaarbeurs, derde optie 19/5 in Nieuwegein :+ de volgorde waarin ze stonden vond ik vooral gek want Jaarbeurs is fietsafstand en Rijswijk is 45 min rijden en die was dus ook niet eens dan eerder ofzo.

Maandag werkgroep geven fysiek dus leek me niet zo handig morgenochtend te gaan ivm mogelijk bijwerkingen, dus toch maar gebeld en toen kon ik gewoon dinsdag dichtbij. Echt fijn!
pi_199423086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik maak gans op zijn Frans, met spinazie.
Oh ja, hier wou ik nog meer van weten.
Vertel meer!
pi_199423323
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Er is geen overzicht in alle locaties begreep ik. En dan heb jij wellicht vanwege het verhuizing nog te maken met de switch precies tussen twee GGD'en, Haaglanden en Rotterdam Rijnmond O+

Gotta love decentralisatie O+

Ik woon hier op tien minuten fietsen van een mega prikhal maar die zagen ze niet in het systeem, diegene op 20 autominuten afstand wel.
Ik kon wachten en later proberen afspraak te maken of de auto in.
Voor mij geen probleem, maar lekker onhandig 'geregeld' is het wel :+
Ik lig er niet wakker van :D Kon de 19e in Rijswijk terecht maar Portugaal is beduidend handiger qua reizen dus dan maar een weekje later :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199423424
Indrukwekkend Loon :D ^O^

Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hč, ik heb ook honger }:| .

@vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet :P ) maar galmt niet zo giga.
pi_199423449
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

Oh ja locaties... ik snap sowieso niet zoveel van dat afsprakensysteem. Zit je elkaar eerst een uur ongeveer aan te staren (ietwat overdreven), hebben ze om kwart voor 6 's avonds opeens een enorme berg afspraken ingepland. Hey bedankt hč, ik heb ook honger }:| .

@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Nieuwegein is trouwens wel een locatie die lekker snel doorloopt (kleiner dan de Jaarbeurs, maar wel behoorlijke capaciteit) maar een sfeerloze galmbak. Jaarbeurs is ook vrij sfeerloos (ok, je moet je gewoon indenken dat je in de Efteling in de rij van de Droomvlucht door al die zigzaghekjes moet :P ) maar galmt niet zo giga.
Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
pi_199423471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Willen mensen niet gewoon liever na werk pas naar de inenting hoeven?
Oh vast wel, dat is op zich ook prima. We zijn ook tot 20 uur open (ik mocht eerder naar huis want op een gegeven moment gaan ze wat hokjes sluiten om het overzicht te kunnen houden).
Maar ik hoor ook wel dat de tijden die mensen kunnen kiezen vrij beperkt zijn.
pi_199423500
Zo fijn om te lezen dat het nu echt opschiet met vaccineren. Zus heeft ook al gepland
We have far more in common than that which devides us..
pi_199423654
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:

@:vlindertje89 : ik zit de 18e in Breukelen (middag) maar sta reserve. Dus of ik werk daar, of ik word ergens anders heen gestuurd, of ik mag weer naar huis. Ik zal in gedachten naar je zwaaien ;)

Ik zal richting Breukelen zwaaien *)

De testhal bij Jaarbeurs voelt al bijna als een tweede thuis :+ , ben benieuwd naar de prikhal!
pi_199423823
Wat goed, lonaa! Erg indrukwekkend...

En wat fijn van alle vaccinatieoproepen. Ik denk nog tot eind juni te moeten wachten...
pi_199423841
Verder flinke onweersbui hier, best lekker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')