zo ongeveer. zal je zien dat er in de laatste bocht een valpartij komt en uiteindelijk maar 3 van mijn sprinters de finish halenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De gehele top 10 meest gekozen minus Ewan.
Ik verbaas me er ook over dat ik met mijn broddelwerken nog steeds boven BackstreetBoysN1Fan en RemcoEvenepoelN1Fan sta. Dit zegt genoeg over het niveau deze Giro.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:34 schreef 4-elements het volgende:
Mensen, wat gaat hier mis? Sta nu 2e in de subleague, dat kan echt niet.
Stiekem zijn wij gewoon de échte kenners.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over dat ik met mijn broddelwerken nog steeds boven BackstreetBoysN1Fan en RemcoEvenepoelN1Fan sta. Dit zegt genoeg over het niveau deze Giro.
Moet ik daar zelf wel ook voor gaan danquote:Op zondag 16 mei 2021 22:51 schreef franklop het volgende:
Morgen kan zo'n dag zijn dat Bora voor de puntentrui wilt gaan..
Niemand heeft Driesquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
1-5, 9. Al zal iemand anders wel nog een knol hebben zoals Vendrame of De Bondt.
Leuk spelletje
Als je dat + Vendrame hebt ben je wel dagwinnaar denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
1-5, 9. Al zal iemand anders wel nog een knol hebben zoals Vendrame of De Bondt.
Leuk spelletje
Niet gevallen maar wat scheelt hetquote:Op maandag 17 mei 2021 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
zo ongeveer. zal je zien dat er in de laatste bocht een valpartij komt en uiteindelijk maar 3 van mijn sprinters de finish halen
Toch top 100 van het DK denk ikquote:
Ja daar schiet ik niet zoveel mee op, het is één drama voorlopig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch top 100 van het DK denk ik
Ik heb met slechts 4 klassementsrenners al relatief weinig verlies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nope, ik heb nog geen team en lijk hem niet meer te kunnen maken nu?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:05 schreef MC-Morgan het volgende:
Site staat hier op zwart wit.
Is er iets grandioos fout gegaan?
Ze zijn er weer!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nope, ik heb nog geen team en lijk hem niet meer te kunnen maken nu?
De Mysql server van de webhosting van Cyclingmaster was vastgelopen. Gelukkig hebben ze het binnen 10 minuten gerepareerd:quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:05 schreef MC-Morgan het volgende:
Site staat hier op zwart wit.
Is er iets grandioos fout gegaan?
Thanks!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:17 schreef SastreCM het volgende:
[..]
De Mysql server van de webhosting van Cyclingmaster was vastgelopen. Gelukkig hebben ze het binnen 10 minuten gerepareerd:
https://status.antagonist.nl/event/599/
Excuses voor het ongemak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |