abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201643019
Wat een gezeik met Zverev, maar goed dat maar eens onderzoek gedaan wordt dan is die discussie en hoogstwaarschijnlijk ongegronde haat op Zverev eens over. Want ze gaan echt niks vinden. Want als Rothenberg iets denkt zal het wel niet kloppen; die is er gewoon alleen maar op uit om spelers aan te vallen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_201660696
pi_201660698
Karlovic doet overigens gewoon mee aan Indian Wells, eerste kwalificatierondje al gewonnen.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 01:54:04 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201677723
Wat een ralley net met Botic in het voordeel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 02:03:38 #205
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201677735
Helaas verliest ie wel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:05:34 #206
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201678569
Moest nog kwali spelen zag ik :o
Rini dankjewel.
pi_201679601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moest nog kwali spelen zag ik :o
Ja, cut was 6 weken van te voren dus te vroeg om zijn nieuwe ranking mee te nemen.

Jammer, van Giron verloren maar die is wel echt in vorm ook.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_201683041
twitter
pi_201716948
https://www.ad.nl/tennis/(...)se-service~ae569621/

De altijd sympathieke Andy Murray :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:28:59 #210
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201716973
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:26 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/tennis/(...)se-service~ae569621/

De altijd sympathieke Andy Murray :')
Ah ja, je bent niet sympathiek wanneer je een onderhandse service slaat? :')
pi_201717091
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:28 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ah ja, je bent niet sympathiek wanneer je een onderhandse service slaat? :')
In mijn ogen niet nee, het is niet verboden maar het is nogal flauw om zo een punt te pakken :P
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:47:33 #212
342627 tja77
pi_201717298
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
In mijn ogen niet nee, het is niet verboden maar het is nogal flauw om zo een punt te pakken :P
Flauw?
Tennis je zelf?
Ik heb dat wel gedaan, niet op ATP niveau nee, dus met nog minder belang.
Keer een finale mogen tennissen in het dubbelspel, tijdens het warmspelen zet ik mijn rechtervoet verkeerd neer en pats, een scheur in mijn kuitspier.
Ik kon geen fatsoenlijke stap meer zetten maar probeerde het toch. Je wilt je dubbelmaatje (en het opgedraven publiek op zondag) niet in de steek laten en al strompelend speel je die dubbel.
Het ging best wel gelijk op, want het slaan ging redelijk en mijn maatje is actief aan het net.
Tegenstander staat toch een break voor en mag serveren voor set winst. Onderhandse service op mij, ik kan niet eens lopen dus punt en set voor hun.
Big deal. Heb na de wedstrijd netjes de handen geschud, en tijdens het naborrelen ze belachelijk gemaakt dat ze een onderhandse service nodig hadden om te winnen.
Hoort erbij, geen idee waarom het flauw is.
Een dropshot slaan tegen een dikkerdje hoort er ook gewoon bij. Een lob over de kip in de mixdubbel ook.

Dit zijn profs, en belangen zijn nog vele malen groter.
Flauw? Nee hoor.
pi_201717525
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef tja77 het volgende:

[..]
Flauw?
Tennis je zelf?
Ik heb dat wel gedaan, niet op ATP niveau nee, dus met nog minder belang.
Keer een finale mogen tennissen in het dubbelspel, tijdens het warmspelen zet ik mijn rechtervoet verkeerd neer en pats, een scheur in mijn kuitspier.
Ik kon geen fatsoenlijke stap meer zetten maar probeerde het toch. Je wilt je dubbelmaatje (en het opgedraven publiek op zondag) niet in de steek laten en al strompelend speel je die dubbel.
Het ging best wel gelijk op, want het slaan ging redelijk en mijn maatje is actief aan het net.
Tegenstander staat toch een break voor en mag serveren voor set winst. Onderhandse service op mij, ik kan niet eens lopen dus punt en set voor hun.
Big deal. Heb na de wedstrijd netjes de handen geschud, en tijdens het naborrelen ze belachelijk gemaakt dat ze een onderhandse service nodig hadden om te winnen.
Hoort erbij, geen idee waarom het flauw is.
Een dropshot slaan tegen een dikkerdje hoort er ook gewoon bij. Een lob over de kip in de mixdubbel ook.

Dit zijn profs, en belangen zijn nog vele malen groter.
Flauw? Nee hoor.
Gedwongen door omstandigheden zoals een blessure of uitputting (hallo Michael Chang) kan ik me voorstellen dat je het doet ja. Ik tennis zelf ook, en toevallig vorige week tegen iemand gespeeld intern die pas net begonnen was en onderhands serveerde omdat hij bovenhands nog niet stabiel was. Die gaf dat overigens nog netjes aan ook en anders had ik het na de eerste bal wel in de gaten.

We hebben het hier over een situatie waarbij Murray niet geblesseerd of uitgeput was, maar het puur gebruikte om de game te pakken. Dat mag hij doen, ik vind het niet heel sterk (of sportief) overkomen. Vervolgens liet hij het weer achterwege dus het was puur een truc.

En zo te lezen vond jij het ook niet heel sterk van je tegenstanders omdat je er bij de borrel nog een grap over moest maken ;)

Ik vind een dropshot tegen iemand die fysiek niet zo sterk is en dat kan belopen of een lob tegen een kleine tegenstander wel van een iets andere orde, want dat zijn beproefde speltactieken. Een onderhandse service is zoals ik al zei niet verboden, maar er is een reden dat iedereen bovenhands serveert. Simpelweg omdat het normaliter meer punten oplevert dan een onderhandse.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:08:58 #214
342627 tja77
pi_201717669
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Gedwongen door omstandigheden zoals een blessure of uitputting (hallo Michael Chang) kan ik me voorstellen dat je het doet ja. Ik tennis zelf ook, en toevallig vorige week tegen iemand gespeeld intern die pas net begonnen was en onderhands serveerde omdat hij bovenhands nog niet stabiel was. Die gaf dat overigens nog netjes aan ook en anders had ik het na de eerste bal wel in de gaten.

We hebben het hier over een situatie waarbij Murray niet geblesseerd of uitgeput was, maar het puur gebruikte om de game te pakken. Dat mag hij doen, ik vind het niet heel sterk (of sportief) overkomen. Vervolgens liet hij het weer achterwege dus het was puur een truc.

En zo te lezen vond jij het ook niet heel sterk van je tegenstanders omdat je er bij de borrel nog een grap over moest maken ;)

Ik vind een dropshot tegen iemand die fysiek niet zo sterk is en dat kan belopen of een lob tegen een kleine tegenstander wel van een iets andere orde, want dat zijn beproefde speltactieken. Een onderhandse service is zoals ik al zei niet verboden, maar er is een reden dat iedereen bovenhands serveert. Simpelweg omdat het normaliter meer punten oplevert dan een onderhandse.
Een onderhandse service is iets wat je stiekem nog best vaak ziet.
En zeker wanneer je tegenstander anticipeert op een harde service, kan het best een wapen zijn. Een uiting van zwakte? Hmm ik weet het niet. Je kunt er je tegenstander wel mee over de flos jagen.
Ik vond het niet onsportief van mijn tegenstander, ik zag het eerder als een compliment naar mij toe.
Ik kan me niet heugen er zelf eentje geslagen te hebben. Waarom? Meer vertrouwen in mijn bovenhandse. Ik ben niet zo van de psychologische spelletjes en er ook niet zo vatbaar voor.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:36:38 #215
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_201718029
Ik vond 20 jaar geleden een onderhandse service wel echt not done, maar tegenwoordig zie je het toch wel iets vaker en dan hoort het wmb gewoon bij het hele palet.

edit: in de tijd dat ik zelf tenniste - we schrijven eind jaren '90 - was het ook bij de prutsers waar ik bij hoorde wel echt een no go.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:51:51 #216
466281 WismutVeilchen83
pi_201718179
Ik zie het gewoon als een tactische move. Zolang je die bal in het servicevak krijgt is alles geoorloofd. Het is net een dropshot. Zeker in het mannentennis gaan ze vaak zo ver achter de baseline staan dat een onderhandse trage service bijna zeker een punt oplevert, of een enorm voordeel in de rally. Waarom zou je het dan niet doen?
Rini dankjewel.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 02:25:02 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201736522
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201736534
Zverev wint van Murray met een geweldig match point

twitter
  donderdag 14 oktober 2021 @ 07:59:23 #219
466281 WismutVeilchen83
pi_201748360
Medvedev legt het af tegen Dimi. Kan gebeuren natuurlijk, maar voor mij toch het verschil nog tussen hem en het kaliber Big 3.
Rini dankjewel.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:16:17 #220
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201749524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 07:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev legt het af tegen Dimi. Kan gebeuren natuurlijk, maar voor mij toch het verschil nog tussen hem en het kaliber Big 3.
Wat krijgen we nou!?!? Gaat Dimitrov dan eindelijk zijn langverwachte belofte inlossen? Baby-Federer die gaat doorbreken? Ik geloof er niets van natuurlijk, maar als Dimitrov zijnde op hardcourt van Medvedev winnen is wel een grote prestatie. Nadal, Federer en Djoko zouden in hun top tijd inderdaad nooit van Dimitrov hebben verloren, en als zeker niet op de favoriete ondergrond. Maar goed...waarschijnlijk is dat ook wel eens voorgekomen ^^
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:19:07 #221
342627 tja77
pi_201749562
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 07:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor m’n gevoel speelt die knakker ook veel te veel wedstrijden als je dat vergelijkt met de big 3.
pi_201749571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:16 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Wat krijgen we nou!?!? Gaat Dimitrov dan eindelijk zijn langverwachte belofte inlossen? Baby-Federer die gaat doorbreken? Ik geloof er niets van natuurlijk, maar als Dimitrov zijnde op hardcourt van Medvedev winnen is wel een grote prestatie. Nadal, Federer en Djoko zouden in hun top tijd inderdaad nooit van Dimitrov hebben verloren, en als zeker niet op de favoriete ondergrond. Maar goed...waarschijnlijk is dat ook wel eens voorgekomen ^^
Tsja, Dimi heeft elk jaar een paar van die potjes dat hij geweldig speelt. Het lag ook zeker niet aan Meddy, Dimi speelde echt weergaloos...kijk de highlights maar :o

Maar gaat er volgende ronde gewoon af tegen Hurcacz. Dat is het lot van Dimi, hij is gewoon niet consistent genoeg.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:02:01 #223
466281 WismutVeilchen83
pi_201750100
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:19 schreef Norrage het volgende:

[..]
Tsja, Dimi heeft elk jaar een paar van die potjes dat hij geweldig speelt. Het lag ook zeker niet aan Meddy, Dimi speelde echt weergaloos...kijk de highlights maar :o

Maar gaat er volgende ronde gewoon af tegen Hurcacz. Dat is het lot van Dimi, hij is gewoon niet consistent genoeg.
Is natuurlijk zo. Maarja, hij stond 4-1 voor in set 2. Als je écht wilt domineren dan moet je die pot eruit slepen.
Rini dankjewel.
pi_201750173
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Is natuurlijk zo. Maarja, hij stond 4-1 voor in set 2. Als je écht wilt domineren dan moet je die pot eruit slepen.
Ja, Meddy heeft het hoe goed DImi ook speedle natuurlijk weggegeven....
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:58:02 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201758683
Jezus is die Norrie zo goed? Poets Schwartzman even met 6-0 6-2 weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')