Ik denk eigenlijk Malta, met Frankrijk als 2 daar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:04 schreef aarontje112 het volgende:
Ben wel heeel benieuwd wie de juryvote gaat winnen. Hoop op een verrassing a la Noord-Macedonië of Oostenrijk, maar Frankrijk is de meest logische kandidaat
Jaaaaa wie heeft het koude en wie het warme balletje?quote:
Of gewoon weer Zwedenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:04 schreef aarontje112 het volgende:
Ben wel heeel benieuwd wie de juryvote gaat winnen. Hoop op een verrassing a la Noord-Macedonië of Oostenrijk, maar Frankrijk is de meest logische kandidaat
Oh Malta ook een goede ja! Ik vergeet die de afgelopen dagen wel eensquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Malta, met Frankrijk als 2 daar.
Vocals, boodschap. Bij allerlei jury dingen dit jaar kreeg Malta en Zwitserland, de meeste punten. Soms zitten een aantal mensen daarvan ook in de echte jury later.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:08 schreef Guanabana het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom zou Malta eigenlijk populair zijn bij de jury's? Alleen omdat ze zo goed zingt? Vind het verder totaal geen juryliedjes eigenlijk.
Als ik dit zie, krijg ik echt kriebels dat ik dat live mag gaan zien.quote:
Ik zou wel echt balen als die nog zou winnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh Malta ook een goede ja! Ik vergeet die de afgelopen dagen wel eens
En Malta scoort "toevallig" sowieso vaak hoog bij de jury'squote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Vocals, boodschap. Bij allerlei jury dingen dit jaar kreeg Malta en Zwitserland, de meeste punten. Soms zitten een aantal mensen daarvan ook in de echte jury later.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, ben trouwens zenuwachtig voor die starthelftloting
Deze keer kan het nog extra vervalst worden gezien alles niet door het land zelf wordt gedaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa wie heeft het koude en wie het warme balletje?
Omdat ik wil dat mijn favorieten een goede startplek krijgenquote:
Ik heb dat ook met Malta, en dan vind ik het best een prima liedje. Persoonlijk vind ik alleen dat er veel betere en verrassende andere opties zijn, maar dat blijft smaakgerelateerd natuurlijk. En ik vind Malta Toy 2.0. en zie liever wat meer variatie in winnaars als er maar een paar jaar tussen zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou wel echt balen als die nog zou winnen.
Frankrijk is niet mijn ding, maar waardeer wel wat het is.
Frankrijk op plek 5 ofzo zou wel een domper zijn voor een rustig nummer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat mijn favorieten een goede startplek krijgen(Lees: zo laat mogelijk
) Maar dat maak ik ook altijd te belangrijk hoor.
Zang, boodschap, vote swapping, Eurojury.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:08 schreef Guanabana het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom zou Malta eigenlijk populair zijn bij de jury's? Alleen omdat ze zo goed zingt? Dat doen er wel meer. Vind het verder totaal geen juryliedje eigenlijk.
Ik ook wel, maar aan de andere kant gaan ze favorieten nooit een kutplek geven. Zou Barbara 1e helft loten bijv. dan krijgt ze echt wel een mooie plek 13 ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, ben trouwens zenuwachtig voor die starthelftloting
Bastille-achtige bestorming van Ahoy door de fans in dat geval.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Frankrijk op plek 5 ofzo zou wel een domper zijn voor een rustig nummer.
De productie zet Frankrijk echt niet op plek 5 in de running order hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Frankrijk op plek 5 ofzo zou wel een domper zijn voor een rustig nummer.
Voor een memorabel nummer als Frankrijk maakt de 13e of 19e startpositie niet zo heel veel uit. Voor Italië eigenlijk ook niet. Voor Malta juist wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar aan de andere kant gaan ze favorieten nooit een kutplek geven. Zou Barbara 1e helft loten bijv. dan krijgt ze echt wel een mooie plek 13 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |