Ze dachten Lelystad, die móet te zien zijn in de finalequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, Frankrijk heeft het dus niet, Frankrijk heeft LELYSTAD OF ALL PLACES.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke ik kende de poepende man niet, maar ik vind het wel een mooi kunstwerkquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
BIJ DE POEPENDE MAN, WAT IS DIT, DIT VERDIENT BARBARA NIET.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:50 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar staat Maan dus in één of ander industriegebied voor de plaatselijke Auchan
De officiële naam is Exposurequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oke ik kende de poepende man niet, maar ik vind het wel een mooi kunstwerk![]()
Maar de naam is een beetje
Ik zit ook naar die tv beelden te kijken, hoe klein ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
(Linksonder de tv-beelden?)
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Poepende man een verwijzing naar de hurk-w.c.'s op Franse campings?
Ja ben echt blij voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:55 schreef Em31 het volgende:
Als je op Jeangu zoekt op Twitter is het ook heel veel positiviteit. Leuk voor hem
Oh dit ziet er toch echt wel heel mooi uit hoorquote:
Lelystadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
de overgang van heel donker, naar steeds meer licht naar kleurenexplosie hebben ze wel heel goed gedaan!quote:
Ik zat te kijken op Betfair, maar Nederland staat daar nu 2e met 1.02 voor top 15?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
(Doe dit niet in volume)
Top 10 lijkt me te veel, met de televoting erbij, maar 16,7% kans op Top 15 voelt laag nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |