Nee hij zei dat de make up zo goed was dat Nikkie waarschijnlijk aan het quacken wasquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:35 schreef Nashipeer het volgende:
Vooral Gabe die het voor het eerst ziet lijkt helemaal verliefd op de performance qua lichaamstaal 🤣
En Nikkie Tutorials was in beeld in de green room?

Die kleurexplosiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
(Linksonder de tv-beelden?)

WE GAAN SCHROEIENquote:

Aaah zo 😆 ik dacht alquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nee hij zei dat de make up zo goed was dat Nikkie waarschijnlijk aan het quacken was

quote:very impressed by the Netherlands. takes on a new lease of life on stage

Ben veel meer bezig met de andere landen, had me allang neergelegd bij een 24ste plek oid
 Ben veel meer bezig met de andere landen, had me allang neergelegd bij een 24ste plek oid   

GOOSE BUMPSquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
(Linksonder de tv-beelden?)

Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan er nog steeds helemaal niet enthousiast over wordenBen veel meer bezig met de andere landen, had me allang neergelegd bij een 24ste plek oid

Mij nog steeds totaal niet, help mequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:38 schreef aarontje112 het volgende:
10 minuten geleden kon het me allemaal nog weinig schelen

De pers is nog niet zo enthousiast over een Nederlandse staging geweest sinds 2014 volgens mij.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef Amarinthe het volgende:
Ik moet zeggen dat op het eerste oog dit er uit ziet als een van de mooiste stagings van ons ooit (op CATS en misschien Birds na) ook al staat het liedje niet in mijn top.

IS DAT RAAR?
 IS DAT RAAR?   

WHOOP WHOOPquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zit ineens op de hypetrain, doet iemand mee

10 minuten geleden kon het me allemaal nog weinig schelen

Ik ook, ik vind het zo een fijn nummer, en ook ZO anders dan al het andere stak echt uit in een positieve manier van mij. Ben blij dat er eindelijk wat postiever over gedacht wordtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
IK VIND HET Z'N LEKKER NUMMERIS DAT RAAR?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |