Ik begin hem nou toch eigenlijk wel een beetje beu te worden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
We worden maar verwend dat we een decennium naar LeBron hebben kunnen kijken.
Ik vind zijn stijl van spelen ook niet bijzonder aantrekkelijk om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begin hem nou toch eigenlijk wel een beetje beu te worden.
Ik had het eigenlijk niet zozeer over zijn kwaliteiten als speler, maar over zijn activiteiten buiten het veld en op social media en dergelijke. Hij maakt geregeld nogal dommige uitspraken, en bemoeit zich met dingen waar hij verre bij uit de buurt zou moeten blijven, en daar storen mensen zich aan. Ook zichzelf verklaren als de GOAT is bij nogal wat mensen in het verkeerde keelgat geschoten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind zijn stijl van spelen ook niet bijzonder aantrekkelijk om naar te kijken.
Doet natuurlijk niets af aan zijn kwaliteiten en prestaties, maar er zijn spelers waar ik liever naar kijk.
Hij probeerde trouwens weer Green een flagrant aan te naaien door als een bitch naar de grond te gaan en vervolgens huillie doen dat niks zag . GoAtquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind zijn stijl van spelen ook niet bijzonder aantrekkelijk om naar te kijken.
Doet natuurlijk niets af aan zijn kwaliteiten en prestaties, maar er zijn spelers waar ik liever naar kijk.
Dat laatste ben ik met je eens. Als anderen je de beste willen noemen, prima, maar eneige bescheidenheid van hemzelf uit zoubik wel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet zozeer over zijn kwaliteiten als speler, maar over zijn activiteiten buiten het veld en op social media en dergelijke. Hij maakt geregeld nogal dommige uitspraken, en bemoeit zich met dingen waar hij verre bij uit de buurt zou moeten blijven, en daar storen mensen zich aan. Ook zichzelf verklaren als de GOAT is bij nogal wat mensen in het verkeerde keelgat geschoten.
Die tweet van hem over die agent die dat messentrekkende meisje neerschoot, waarin hij riep 'you're next' is op zijn zachtst gezegd nogal van opruiende aard, en kan ook op verschillende manieren geinterpreteerd worden. Een of andere gek zou zich geroepen kunnen voelen om de agent in kwestie eens op te zoeken en iets aan te doen, omdat King James zei dat hij aan de beurt zou komen. Zelf zei hij daarover dat hij daarbij de bedoeling had dat de agent voor de rechter zou moeten verschijnen net zoals diegene die Floyd een knie in zijn nek zette, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Zoals ik al zei, het is een multi interpretabele uitspraak en gewoon niet verstandig voor iemand in zijn positie. Het is verder prima dat Lebron een mening heeft en die ventileert, hij moet alleen niet op de stoel van de rechter gaan zitten, want dan overschat hij zichzelf schromelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Als anderen je de beste willen noemen, prima, maar eneige bescheidenheid van hemzelf uit zoubik wel kunnen waarderen.
Het overige ben ik totaal niet met je eens. Waarom zou hij uit de buurt moeten blijven van kwesties waar hij zich betrokken bij voelt en een mening over heeft?
Ik kan heg wel waarderen als iemand met zo'n bereik zich uitspreekt. Je kunt het niet met zijn mening eens zijn en het debat aan gaan, maar om te zeggen dat ie zich er buitem moeten houden gaat mij veel te ver.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij probeerde trouwens weer Green een flagrant aan te naaien door als een bitch naar de grond te gaan en vervolgens huillie doen dat niks zag . GoAt
Het is heel simpel. nr 7 speelt tegen 8. De winnaar plaatst zich als nr 7 voor de playoffs. De verliezer speelt nog een wedstrijd tegen de winnaar van 9 tegen 10. Degene die dan wint plaatst zich als nr 8.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:34 schreef Hathor het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal niks van die playins, als ik het goed begrijp kan GSW zich nu alsnog plaatsen om tegen Utah te spelen als ze van Memphis winnen?
Ahh ok duidelijk dan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is heel simpel. nr 7 speelt tegen 8. De winnaar plaatst zich als nr 7 voor de playoffs. De verliezer speelt nog een wedstrijd tegen de winnaar van 9 tegen 10. Degene die dan wint plaatst zich als nr 8.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:34 schreef Hathor het volgende:
Ik snap eigenlijk helemaal niks van die playins, als ik het goed begrijp kan GSW zich nu alsnog plaatsen om tegen Utah te spelen als ze van Memphis winnen?
https://www.nu.nl/media/6(...)bij-ziggo-sport.htmlquote:Volgens Smeets stopt hij omdat Ziggo Sport de rechten van de NBA-competitie kwijtraakt
Nu hopen dat die rechten naar duezelfde club gaan als de formule 1.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)bij-ziggo-sport.html
Abonnementje Ziggo opzeggen en afsluiten bij die nieuwe club.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef Attitude het volgende:
Dus straks ook geen NBA meer op ziggo.... dat wordt weer streams zoeken.
Ziggo raakt wel erg veel kwijt. Dat wordt opzeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef Attitude het volgende:
Dus straks ook geen NBA meer op ziggo.... dat wordt weer streams zoeken.
Ik verwacht dat ze die hele zender opdoeken. Die zender leeft op. Formule 1 en wat voetbal. Haal de formule 1 weg en er blijft verdomd weinig over.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ziggo raakt wel erg veel kwijt. Dat wordt opzeggen.
Hebben nog altijd Premier League en LaLiga. Daar kunnen ze wel mee vooruit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die hele zender opdoeken. Die zender leeft op. Formule 1 en wat voetbal. Haal de formule 1 weg en er blijft verdomd weinig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |