Ah oké. Ik dacht dat jullie zeiden dat het eerste deel meh was en te donker, en het in het laatste stuk wel een leuk feestje wordtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij de enorme close up bedoelt in het begin met z'n backings dan vonden wij dat niet stom ofzo hoor! En anders weet ik niet wat ie bedoelt. Dat zit in het begin!
DITquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Als je Matt & Co zo hoort... volgens mij de beste reactie op een Nederlandse staging sinds 2014quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Esc United is echt zo enthousiast dat ik er bijna zelf emotioneel van word!
Hopelijk krijgt Jeangu deze beelden ook te zien
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef Cee het volgende:
Hij draagt z’n blauwe jasje zonder iets er onder, onderste deel dicht dus grote v-‘hals’ met aan iedere arm iets zwarts glitterigs of zo? Heb geen idee of het het zelfde is, zit niet zo in de fashion maar het lijkt wel op wat hij de eerste keer aan had.
Ooooohquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wat Suzanne bedoelde met "no bra"
Jeangu vertelde tijdens de persco dat de kralen op de dat harnas een speciale betekenis voor hem hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Greys het volgende:
Het zwarte harnas achtig ding is weg onder jasje idd.
Oh shit, had al helemaal Amersfoort verwacht/gehooptquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
Postcard voor Frankrijk is Lelystad wtf dat verdient ze niet.
quote:
Bij de poepende man toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
WTF neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
HAHAHAHA dit vind ik één van de lelijkste plekken vna Nederland waarom is deze uitgekozen en dan ook nog voor Barbara?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet ergens wel denken aan Frankrijk...
Oh ja haha de hurk-wc's op campingsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet ergens wel denken aan Frankrijk...
We zijn zowel de marker wadden als waarschijnlijk Schiermonnikoog (moldavie) kwijtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:53 schreef Em31 het volgende:
We zijn dus straks de Marker Wadden kwijt omdat ze die gekoppeld hebben aan Slovenië, maar een poepende man hebben we gelukkig nog.
Zo komt die maar één keer, zullen ze hebben gedachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:53 schreef Em31 het volgende:
We zijn dus straks de Marker Wadden kwijt omdat ze die gekoppeld hebben aan Slovenië, maar een poepende man hebben we gelukkig nog.
En als ie lomp danst is het een kromper.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
als een krumper nou kramp krijgt, is het dan een kramper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |