De spermatozoïden komen na de burgemeester. Heb ze er nu voorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
Vóór de burgemeester zitten trouwens nog de dansende spermatozoïden, voor de liefhebbers
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij heeft Zweden vandaag echt een vreemde tour guide bij zich![]()
https://www.instagram.com(...)2573329449309493349/
(verder klikken in zijn stories)
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:58 schreef libranl het volgende:
PR team: How many Tel Aviv do you want?
Burgemeester: "Yes"
Hahaha jaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:00 schreef libranl het volgende:
[..]
De spermatozoïden komen na de burgemeester. Heb ze er nu voor![]()
Wat een freakshow was dat. En wij hier allemaal zo WTF, is het wel de bedoeling dat wij deze stream te zien krijgen?Normaal werd die stream afgezet.
Nu staat ze daar dronken te dansen ofzo, kan toch nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:02 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
![]()
hilarisch! Haar accent, dat doekje. Weten we zeker dat dit geen typetje is van Van Dijk?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij heeft Zweden vandaag echt een vreemde tour guide bij zich![]()
https://www.instagram.com(...)2573329449309493349/
(verder klikken in zijn stories)
Normaal werd bij de red carpet de stream na 20.30 uitgezet. Nu hadden we nog een geweldige avond hier tot een uur of 22.00. Dat topic is echt legendarisch om terug te lezen idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha jaOh dat topic wil ik nog een keer teruglezen echt hilarisch was dat
Jaaaa, alle rockers verzamelen!!quote:
Hmmmm vind het er erg ongemakkelijk uitzien. Zeker in het begin is het net alsof hij een rapper nadoet ofzo qua bewegingenquote:
Heldenquote:
Bosnië zendt dit jaar niet uit, dus volgend jaar zijn die er sowieso niet bij. Dat geldt ook voor Hongarije.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:22 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik zag ergens op een nieuwssite dat ze waarschijnlijk nog tot eind 2022 de grenzen sluiten.
Ik denk dat volgend jaar wel weer landen terugkomen trouwens. Montenegro en Bosnië zou mooi zijn. Armenië verwacht ik ook terug.
Ik vind al die close-up shots niet zo, beetje drukquote:
Nee ik verwacht daarna geen show eigenlijk. De pers herhaalt ook telkens dat de turquoise loper het énige evenement is.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Normaal werd bij de red carpet de stream na 20.30 uitgezet. Nu hadden we nog een geweldige avond hier tot een uur of 22.00. Dat topic is echt legendarisch om terug te lezen idd.
Hoop zo dat ze het dit jaar ook door laten lopen, al vraag ik me af of er nog een show is ivm coronamaatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |