Ik zal voortaan gewoon zeggen dat het lekker gaat , is handigerquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zal voortaan gewoon zeggen dat het lekker gaat , is handiger![]()
![]()
Mn DM staat altijd open.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zal voortaan gewoon zeggen dat het lekker gaat , is handiger![]()
![]()
Ach jaquote:
quote:
🖤quote:
G'dayquote:
quote:
1000 times indeed..quote:
quote:
lekker!quote:
Haha Supertramp kwam ik ook net op uit door Stray...quote:
Nou zegquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha Supertramp kwam ik ook net op uit door Stray...
Heyquote:
Steek in de rug als je wingman het laat afweten...quote:
Dat ben ik juist zo nietquote:
Ja hoi waar dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:41 schreef IxCalypso het volgende:
Ja hoi, ik gaf je elders al antwoord net
Hoof? Die is gewoon mijn Viking, ik rol helemaal alleen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Steek in de rug als je wingman het laat afweten...
Ja mijn wingman natuurlijk, jij hebt er geen nodig. Als je niet uitkijkt struikel je over de worsten...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoof? Die is gewoon mijn Viking, ik rol helemaal alleen.
Als je visueel bent ingesteld hè...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja mijn wingman natuurlijk, jij hebt er geen nodig. Als je niet uitkijkt struikel je over de worsten...
Dinsdag en Donderdag, eerste en tweede halve finale, en dan Zaterdag de echte grote.quote:
Ik vind serieus Waterloo niet , bij far niet, het beste nummer van ABBA.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:05 schreef cosmosis het volgende:
Als kwaliteit zoals Abba meedoet ben ik wel benieuwd! Die zou ik vroeger wel live willen zien... Vandaag nog gehoord dat slechts 20% van het optreden van het huidige ESF daadwerkelijk de muzikale kwaliteiten betreft, beetje jammer.
Ja dat zal, nog wel steeds beter nummer dan wat het ESF de laatste 10 jaar heeft voortgebracht..quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind serieus Waterloo niet , bij far niet, het beste nummer van ABBA.
Doe ik later, bovendien is dat ook een kwestie van smaak, maar er zijn echt ook de laatste 10 jaar geweldige nummers langsgekomen (sterker nog, je hebt een voor en na Anouk. Na Anouk werden de nummers veel beter). Maar je moet ze wel willen zien en niet van te voren al denken oh ESF boehquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja dat zal, nog wel steeds beter nummer dan wat het ESF de laatste 10 jaar heeft voortgebracht..
hieronder nummers die dat ontkrachten graag!
Artistiek zeker, en zeker niet slecht. Maar aan het eind van het nummer weet ik helaas niet of het een goede zangeres is. Maar waarschijnlijk zal dat het doel ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
Je hebt dit jaar Frankrijk, Zwitserland, Portugal etc. Allemaal kwaliteit. Maar.
Die avond duurt heel erg lang, soms veert er ineens een nummer omhoog omdat er simpelweg behoefte is aan wat actie na 4 mooie ballads. Of vice versa.
Je zou nu denken dat Frankrijk gaat winnen, maar ik heb dit jaar eerlijk gezegd geen idee wat de avond gaat doen.
Ik vind Frankrijk schitterend, maar het nummer wat ik so far zelf het meest gedraaid heb is deze:
Dat is nooit alleen het doel, ook bij "normale" artiesten niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Artistiek zeker, en zeker niet slecht. Maar aan het eind van het nummer weet ik helaas niet of het een goede zangeres is. Maar waarschijnlijk zal dat het doel ook niet zijn.
Bij mij wel het hoofddoel, met ogen dicht moet het als een orgasme in je hoofd klinken. De visuele aspecten zijn een bonus, welke op de 2e plaats komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is nooit alleen het doel, ook bij "normale" artiesten niet.
Het is een alles bij elkaar, iig voor mij dan.
Dan kan het nog steeds ook de muziek zijn met misschien een iets mindere stem. Ook dat kan met je ogen dicht geweldig klinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bij mij wel het hoofddoel, met ogen dicht moet het als een orgasme in je hoofd klinken. De visuele aspecten zijn een bonus, welke op de 2e plaats komen.
Jaaaa alleen maar liefde!quote:
Nog steeds geweldigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga dat nu even testen, ogen dicht en luisteren.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
Ja shit nu heb ik een ABBA vibe, ben er totaal mee opgegroeid, mijn moeder en zus waren enorm fan.
Hoe kan je GM nou vergeten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:01 schreef ondeugend het volgende:
Oh ja.. deze was ik vergeten totdat vandaag....
Nou heel eenvoudig ik was niet zo een fan.quote:
Ik ga ff kijken en dan moet jij dit even voor mij posten ergens in het Jeangu topic. Want deze man (wereldkampioen experimenteel dans), is de danser bij Jeangu en dat is geen, ik herhaal geen krumper.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:20 schreef ondeugend het volgende:
dit is oneigenlijk goed en van ons eigen bodem.
Ik wens hier wel hulde ende respect voor eigenlijk want meer dan goed.
Haha doe ik gewoon ff eisen ook he?![]()
Klinkt absoluut goed, maar geen stijl die ik heel vaak zou draaien zelf.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:20 schreef ondeugend het volgende:
dit is oneigenlijk goed en van ons eigen bodem.
Ik wens hier wel hulde ende respect voor eigenlijk want meer dan goed.
Haha doe ik gewoon ff eisen ook he?![]()
Ja hier kan je mij wel blij mee maken hoor! Dans, expressie, mimiek, dans en vooral ondersteund door diepe bassenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken en dan moet jij dit even voor mij posten ergens in het Jeangu topic. Want deze man (wereldkampioen experimenteel dans), is de danser bij Jeangu en dat is geen, ik herhaal geen krumper.
Ik snap ook precies waarom hij won, wat is die man goedquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja hier kan je mij wel blij mee maken hoor! Dans, expressie, mimiek, dans en vooral ondersteund door diepe bassen
Nu weet ik niet of ik wil posten in je genoemde topic (ik denk het niet) maar dank je wel voor deze mooie bijdrage, Erg mooi!
Doe please, want ze denken daar dat hij een krumper is, en dat is een totaal andere stijl. Ik heb een mailtje gestuurd om daar weer te mogen kunnen posten, maar daar wacht ik nog op (het antwoord).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja hier kan je mij wel blij mee maken hoor! Dans, expressie, mimiek, dans en vooral ondersteund door diepe bassen
Nu weet ik niet of ik wil posten in je genoemde topic (ik denk het niet) maar dank je wel voor deze mooie bijdrage, Erg mooi!
Ow jij hebt dat ook? Ik wordt echt bijna elke dag wakker met een liedje in mijn hoofd. Soms heel leuk, soms krijg ik het de hele dag niet weg!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:42 schreef ondeugend het volgende:
En omdat ik al weken wakker word met deze tune ga ik het abo verlengen/
Want ergens wil ik wakker blijven worden met deze....
Slaap lekker voor straks![]()
quote:
Muy bienquote:
Nee geen zin in muziekquote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Like het nummer van Prince maar, die man is veel beter dan ik
Ik kijk big brother Australië maar het is heerlijk stil als ik even op pauze drukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:37 schreef IxCalypso het volgende:
Je bed, de vogels die wakker worden? De stad, een doodlopend weggetje en dus niks of amper iets?
Sneakingquote:
Wanneer probeer je het niet eens op een normaal tijdstip inplaats van 4 uur snachts op vrijdag. Zit je in de gevangenis ofzo en mag je alleen op vrijdag internetten.quote:
Carl Coxquote:
Mooi nr........quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
"I am my mother's savage daughter, the one who runs barefoot cursing sharp stones..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |