SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heel lekker ja!quote:
Bijna..quote:
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ookquote:
Hou toch wel van jequote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ook
Je deed er niemand kwaad mee toch, dus lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ook
Ok, ik heb het een plekje gegeven em het was best leuk voor hen en voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je deed er niemand kwaad mee toch, dus lekker belangrijk.
Jij ook al ?quote:
My point exactlyquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik heb het een plekje gegeven em het was best leuk voor hen en voor mij
Wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat Straycat een kloon was van het vriendinnetje van US. En dat Foshizzle een soort van de zoveelste fok groupie van US was. Nu ben ik in de war, Dan maar slapen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook alles bloot geven als ik jou was.
Ja, kan het niet eens met een straight face zeggen ook..quote:
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt teveel fokvriendinnetjes, ik kan het niet meer bijhouden.
Haha ja vond het al zo vreemd ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, kan het niet eens met een straight face zeggen ook..
I triedquote:
Je hebt van die typetjes wel op fok toch, die ken jij ook wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel groupies willen maar zo knap en beroemd ben ik nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat Straycat een kloon was van het vriendinnetje van US. En dat Foshizzle een soort van de zoveelste fok groupie van US was. Nu ben ik in de war, Dan maar slapen.
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt van die typetjes wel op fok toch, die ken jij ook wel.Dat je een keertje aardig tegen ze doet en dan is het hek van de dam.
Maar toch ook onderdeel van het rijke spectrum aan Fok typesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoor
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoor
Zeker!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar toch ook onderdeel van het rijke spectrum aan Fok types![]()
Ik een flirt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.
Morgen lange dag kinderen vermaken, dus ik duik mijn nest in.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.
Morgen lange dag kinderen vermaken, dus ik duik mijn nest in.
Die twee hadden wel ooit wat lekkers en moois samen.quote:
Klopt ja...zo'n can't live with 'm can't live without 'm-achtig koppeltjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die twee hadden wel ooit wat lekkers en moois samen.
Precies dit ja, twee zielsverwante kaarsen dicht naast elkaar die elkaar proberen aan te steken maar uiteindelijk elkaar uitblazen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt ja...zo'n can't live with 'm can't live without 'm-achtig koppeltje
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit ja, twee zielsverwante kaarsen dicht naast elkaar die elkaar proberen aan te steken maar uiteindelijk elkaar uitblazen.
Maar goed, of je haar tongetje nu debiel vind of juist geil vind (laat ik zelfs even de echte muziek weg, om dit soort shit snap ik niet waarom mensen nepmuziek geil of mooi of leuk vinden want dit is waar het om gaat), je zult zo'n blik krijgen als manquote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden.
Mee eens!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar goed, of je haar tongetje nu debiel vind of juist geil vind (laat ik zelfs even de echte muziek weg, om dit soort shit snap ik niet waarom mensen nepmuziek geil of mooi of leuk vinden want dit is waar het om gaat), je zult zo'n blik krijgen als man
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 06:51 schreef Karzai het volgende:
Jij nog twee daagjes bij de zakkenvullende zaklopers![]()
Bijnaquote:
Succes met dat handelpunt zoekenquote:
Prima weer om het terras te doenquote:
Groeten terugquote:
Baas ziet me aan komen zegquote:
weer een Baas gevonden die je wilt uitproberen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baas ziet me aan komen zeg
Eerst even de proeftijd vol maken![]()
vaarwelquote:
Je loopt zeker in je badjas nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwam er gelukkig onderweg naar metro station achter dat mijn portemonnee was vergeten
Dacht dat k de metro zou missen maar heb nog 4 minuten wachttijd
Tijd zatquote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwam er gelukkig onderweg naar metro station achter dat mijn portemonnee was vergeten
Dacht dat k de metro zou missen maar heb nog 4 minuten wachttijd
Blijf zitten!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Moet k bij Rotterdam cs wel blijven zitten en niet op de automatische piloot uit stappen
Ja ik had ook prima nog wel een ha;lf uur kunnen blijven liggen.quote:
een na laatste dag toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Nu tien minuten wachten op de volgende trein voor 1 halte naar hs
Gezellig naar het nieuwe kantoor van m'n werkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een na laatste dag toch?
Is je nieuwe kantoor bij Holland spoor?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig naar het nieuwe kantoor van m'n werk![]()
Hoewel dat nog anderhalve maand duurt voor het open is.
Dus lief dat je me op wil zoeken maar ik ben er niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is je nieuwe kantoor bij Holland spoor?
klinkt wel inefficiëntquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Vind het juist best professioneel om hem nog wat te martelen. Paybacktime.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben blij dat die vader van reinswolde niet bij ons opgenomen is..
had dan moeite met proffesioneel blijven gok ik
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind het juist best professioneel om hem nog wat te martelen. Paybacktime.
Ja please do tell usquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zat net op fok ergens te lezen ben geschokt
nederlandse graaiersquote:Nederland zou tegen Brussels plan voor gratis PCR-test zijn
Het voorstel van de Europese Commissie om alle PCR-tests gratis te maken, lijkt het niet te gaan halen. Dat komt mede doordat het Nederlandse kabinet er niet mee akkoord gaat, meldt BNR.
Nederland vreest dat bedrijven die coronatests aanbieden er de dupe van worden als ze er geen geld voor mogen vragen. Het verdienmodel van de commerciële aanbieders dreigt dan weg te vallen.
Met een negatieve testuitslag kunnen ongevaccineerde reizigers in de zomer naar andere EU-landen reizen.
KLB / Stalkers in DM/PMquote:
Was ook mijn eerste gedacht, maar als je er over nadenkt zal een gratis test alleen kunnen met flinke subsidie dus dan betaal je er alsnog voor.quote:
vind van wel . prive shit als bagger neer gooienquote:
Ja dat is wel vies en laag wel ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind van wel . prive shit als bagger neer gooien
ja vind dat baggerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel vies en laag wel ja.
precies en nu ben ik cloon heb 2 accountsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, snap ook niet dat mensen daarvan smullen maar goed.
Blijkbaar en wordt er modder gegooid. raarquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daarom moet je nooit iets van relaties opbouwen met mensen op FOK!
Kun je al je geheimen hier teruglezen.
Even snel gelezen en het ziet er wel weer naar uit als iemand die psychisch niet helemaal in orde is, zoals zoveel hier op Fok!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies en nu ben ik cloon heb 2 accounts![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daarom moet je nooit iets van relaties opbouwen met mensen op FOK!
Kun je al je geheimen hier teruglezen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even snel gelezen en het ziet er wel weer naar uit als iemand die psychisch niet helemaal in orde is, zoals zoveel hier op Fok!
Zijn werkzaamhedenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt wel inefficiënt, gezien hoeveel trams naar hs rijden...
Die kunnen dan aardig uit de bocht vliegen inderdaad. Begrijp nooit echt wat iemand daarbij te winnen heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even snel gelezen en het ziet er wel weer naar uit als iemand die psychisch niet helemaal in orde is, zoals zoveel hier op Fok!
exact gooien met modder is not donequote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kunnen dan aardig uit de bocht vliegen inderdaad. Begrijp nooit echt wat iemand daarbij te winnen heeft.
Privé hoort privé te blijven als dat de keuze is.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kunnen dan aardig uit de bocht vliegen inderdaad. Begrijp nooit echt wat iemand daarbij te winnen heeft.
exact en daarnaast kan het zo zijn dat beide kanten andere kijk op dingen hebben anders beleefd andere visie. dat moeten ze samen oplossen of verder gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Privé hoort privé te blijven als dat de keuze is.
Daarom, wegklikken en niet lezen dat soort geneuzel en gezever.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact en daarnaast kan het zo zijn dat beide kanten andere kijk op dingen hebben anders beleefd andere visie. dat moeten ze samen oplossen of verder gaan
Wat nou dan weerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Heb net aan de baas gevraagd wat we gaan doen met die 10 min uren. Hij zei verrekenen.![]()
Toch maar uitgelegd hoe het zat
Ik snap er niets van verder maar het lijken me weer wat depressieve knulletjes die elkaar een depressie inpraten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet straks nog bijleggen als je weg bent daarquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Heb net aan de baas gevraagd wat we gaan doen met die 10 min uren. Hij zei verrekenen.![]()
Yup, stikt van de depressieve werkeloze Harry's hier en vaak als ik die lees dan denk ik ja snap ik want je hebt gewoon ook een naar en negatief kutkarakter.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap er niets van verder maar het lijken me weer wat depressieve knulletjes die elkaar een depressie inpraten.
Moet zeggen dat het nog best knap is om in 5 maanden in een coronacrisis toch nog -10uren te komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
In natura want zo zijn die religekkies.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet straks nog bijleggen als je weg bent daar
Wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het nog best knap is om in 5 maanden in een coronacrisis toch nog -10uren te komen.
Dat zal je druppelbloed wel zijn die dat doet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, stikt van de depressieve werkeloze Harry's hier en vaak als ik die lees dan denk ik ja snap ik want je hebt gewoon ook een naar en negatief kutkarakter.
Een film over Ferry Doedens?quote:
Dat eerste seizoenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben homeland aan kijken best mooie serie
Ja k heb min uren omdat ik een week vakantie aan bedrijf moest doneren :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
- uren worden altijd verrekend dat is normaal. ik ga 24 mei weg bij deze werkgever. heb gelukkig plus uren en geen min uren staan.. anders hadden ze dat ook verrekend
had je nooit in moeten toestemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k heb min uren omdat ik een week vakantie aan bedrijf moest doneren :p
Ja was mijn proeftijd niet verlengdquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had je nooit in moeten toestemmen
Je bent niet de eerste die dat roept. Maar dat is nu niet anders. Normaal gesproken ben je die kwijt, of je haalt ze nog even in.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had je nooit in moeten toestemmen
Sommige mensen begrijpen niet dat je ook iets aan jezelf kunt veranderen. Zijn niet altijd anderen die je moeten helpen zodat iedereen een topbaan, vrijstaand huis en een fotomodel krijgt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, stikt van de depressieve werkeloze Harry's hier en vaak als ik die lees dan denk ik ja snap ik want je hebt gewoon ook een naar en negatief kutkarakter.
exact ze is zo weg daar en kan ze weer verder met een leukere baan nog 2 daagjesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat roept. Maar dat is nu niet anders. Normaal gesproken ben je die kwijt, of je haalt ze nog even in.
Het is toch veel makkelijker om een ander de schuld te geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen niet dat je ook iets aan jezelf kunt veranderen. Zijn niet altijd anderen die je moeten helpen zodat iedereen een topbaan, vrijstaand huis en een fotomodel krijgt.
middag dutjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren zijn flink aan het klussen. Daar gaat mijn middagdutje straks.
Precies.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact ze is zo weg daar en kan ze weer verder met een leukere baan nog 2 daagjes
Ook wel een hele mooie tegenwoordig, mensen die een lui naar en slap kutkarakter hebben en die nu de coronamaatregelen daarvan de schuld gevenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen niet dat je ook iets aan jezelf kunt veranderen. Zijn niet altijd anderen die je moeten helpen zodat iedereen een topbaan, vrijstaand huis en een fotomodel krijgt.
K hoorde dat er meerdere personeelsleden met vast contract later hebben gebeld dat ze het niet pikken :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat roept. Maar dat is nu niet anders. Normaal gesproken ben je die kwijt, of je haalt ze nog even in.
Of een onrealistisch doel te hebben. Dan kun je hele leven blijven klagen daarover.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is toch veel makkelijker om een ander de schuld te geven.
Dan hadden ze er niet voor moeten tekenen. Als nu alles weer helemaal geweldig gaat kan je baas vast nog een geste doen voor mensen met een vast contract op het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K hoorde dat er meerdere personeelsleden met vast contract later hebben gebeld dat ze het niet pikken :p
laat het los nog 2 dagenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K hoorde dat er meerdere personeelsleden met vast contract later hebben gebeld dat ze het niet pikken :p
Ook niet streven naar dat vrijstaande huis van een ander, maar meer wat binnen je mogelijkheden past en daar ook leren gelukkig mee te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een onrealistisch doel te hebben. Dan kun je hele leven blijven klagen daarover.
Niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden of mensen die ze in de goede richting duwen, maar er zijn altijd wel manieren om zaken aan te pakken.
Ja nou ja 10 uur is toch geld :p. Hij zei dat hij zou kijken wat hij kon doen. We gaan het zien :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat het los nog 2 dagen
Dat is er ook wel eentje ja, het sexappeal van een grasmaaier hebben en dan denken dat je Tatjana Simic kunt wippen terwijl je beter een kopje thee met een scheutje whisky aan Nelly Frijda kunt gevenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een onrealistisch doel te hebben. Dan kun je hele leven blijven klagen daarover.
Niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden of mensen die ze in de goede richting duwen, maar er zijn altijd wel manieren om zaken aan te pakken.
klopt hopelijk wordt er iets opgelost en anders maar opstaan en doorgaan nieuwe kansen zoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja 10 uur is toch geld :p. Hij zei dat hij zou kijken wat hij kon doen. We gaan het zien :p
Precies dit inderdaad. Het hoeft ook niet altijd meer,groter, beter te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet streven naar dat vrijstaande huis van een ander, maar meer wat binnen je mogelijkheden past en daar ook leren gelukkig mee te zijn.
Realisme.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is een beetje van deze tijd ook, iedereen denkt maar recht overal op te hebben en mee te kunnen en mogen praten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Het hoeft ook niet altijd meer,groter, beter te zijn.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Komt ie weer![]()
“The problem with today’s world is that everyone believes they have the right to express their opinion AND have others listen to it.
The correct statement of individual rights is that everyone has the right to an opinion, but crucially, that opinion can be roundly ignored and even made fun of, particularly if it is demonstrably nonsense!”
In Neerlands Hoop in Bange Dagen zeiden Freek en Bram eind jaren zestig; nou al iedereen straks TV heeft wat zal de wereld dan mooi worden omdat alle kennis van de wereld beschikbaar gaat worden, er breekt een gouden tijd aan voor de mensheid aan, boy they were wrong.quote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net een hele kip gekocht voor 2.50 bij de Jumbo. Lekker hoor.
Ik heb hem ontmoet. Wil je me nu aanraken?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Stephen Fry. Die kan het mooi verwoorden. Ik kijk en luister graag naar hem.
Heb je hem aangeraakt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet. Wil je me nu aanraken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet. Wil je me nu aanraken?
Paar seconden hoorquote:
Ik wil je wel aanrakenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanraken
Al heeft dat niks met Stephen Fry te maken
Nou, da's wel erg optimistisch hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Neerlands Hoop in Bange Dagen zeiden Freek en Bram eind jaren zestig; nou al iedereen straks TV heeft wat zal de wereld dan mooi worden omdat alle kennis van de wereld beschikbaar gaat worden, er breekt een gouden tijd aan voor de mensheid aan, boy they were wrong.
Dit gaat in feite nog veel meer op voor het internet, iemand leest twee pagina's over een onderwerp en denkt er vervolgens een mening over te kunnen en mogen hebben en de wijsheid in pacht te hebben.
Haha, maar wel leuk zeg. Dat blijft toch iets raars dat je een bekend persoon ziet en daardoor niet meer weet wat te zeggen of doen. Het voelt ongemakkelijk of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar seconden hoorHij was tien jaar geleden in Den Haag voor The Fry Chronicles, daar vertelde hij dan over en dan kon je daarna je boek laten signeren. Ik stond een beetje met m'n bek vol tanden dus we hebben niet echt iets boeiends tegen elkaar gezegd
Misschien de titel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, da's wel erg optimistisch hoor.
De helft van een korte post op feesboek.quote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, da's wel erg optimistisch hoor.
Dat hep gestaan op feesboek.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De helft van een korte post op feesboek.
Mijn zusje en een nichtje van me zijn regelmatig op TV te zien, blijft supergek om te zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha, maar wel leuk zeg. Dat blijft toch iets raars dat je een bekend persoon ziet en daardoor niet meer weet wat te zeggen of doen. Het voelt ongemakkelijk of zo.
Ik ook, zegt geen fuck.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje en een nichtje van me zijn regelmatig op TV te zien, blijft supergek om te zien.
Ja nou word ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje en een nichtje van me zijn regelmatig op TV te zien, blijft supergek om te zien.
Het ging over bekende mensen, op tv zijn geweest =/= bekend.quote:
Nee het ging erover dat het raar is om bekenden van jezelf te zien op TV, precies andersom dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging over bekende mensen, op tv zijn geweest =/= bekend.
hebben ze daar betere koeien?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Nomnom, vlees voor steaks gaan halen in DuitslandGelijk hele auto ondersteboven gehaald door de douane op de terugweg
Veel controles zo op de eerste dag dat we weer in Duitsland mogen winkelen.
Het ging over Stephen Fry.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het ging erover dat het raar is om bekenden van jezelf te zien op TV, precies andersom dus.
Daadwerkelijk bekende mensen irl dus, je hebt gerrie in je ogen.quote:
dan zou ik ook fijn naar duitsland rijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik hier bio rundvlees koop betaal ik 5x zoveel.
IJsje is wel makkelijk offendedquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging over “being offended, so fucking what”
Da's het ritje wel waard ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik hier bio rundvlees koop betaal ik 5x zoveel.
Ik wijs je op je gebrek aan leeskunsten en ik zou "offended" zijn?quote:
Voor een Neerlandicus ben je erg slecht in begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daadwerkelijk bekende mensen irl dus, je hebt gerrie in je ogen.
Ben je wel eens getest op autisme?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wijs je op je gebrek aan leeskunsten en ik zou "offended" zijn?
Is goed hoor jochie, ik ben de idioot, heus wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een Neerlandicus ben je erg slecht in begrijpend lezen.
Ik heb 'm al geblockt.quote:
Ik zal voortaan erbij zetten; Aangaande het onderwerp bekende mensen, het is ook heel vreemd om...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is goed hoor jochie, ik ben de idioot, heus wel.
Ik zit nog op het werk, nog geen vrijmibo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdagmiddag drama begint wel heel vroeg
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens getest op autisme?
Ik heb 'm serieus geblockt, dus laat dat eerste rusten aub.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Moet dat nou?![]()
Ik had het inderdaad over het tegenkomen van een beroemd persoon in het echt, zoals Stephen Fry. Dat het raar is en dat je dan niet weet wat je moet zeggen.
Geen koekjes bakken dus.quote:
Oké. Ik ga ook maar even wat anders doen zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm serieus geblockt, dus laat dat eerste rusten aub.
Koekenquote:
Gister cake met chocolade gebakken... i fail....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KoekenZoveel zin in maar m'n dieet gaat goed dus ik heb ze net netjes, maar met pijn in m'n hart, laten liggen in de winkel
Ik heb koekjes bij de appie gekochtquote:
Hoe laat gaan we aan tafelquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Nomnom, vlees voor steaks gaan halen in DuitslandGelijk hele auto ondersteboven gehaald door de douane op de terugweg
Veel controles zo op de eerste dag dat we weer in Duitsland mogen winkelen.
Gergi zei dat ie me ging helpen met m'n dieet. Gaat ie gisteren 2 stukken cheesecake kopen en voor m'n neus zitten opetenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister cake met chocolade gebakken... i fail....
Sarcasme en de edele kunst der polemiek, leer het herkennen, Stephen Fry had het over dat bepaalde mensen zo snel offended zijn, en kijk voilā ik geef jullie een gratis live voorbeeldjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Moet dat nou?![]()
Ik had het inderdaad over het tegenkomen van een beroemd persoon in het echt, zoals Stephen Fry. Dat het raar is en dat je dan niet weet wat je moet zeggen.
Bedankt, ik vond het al vervelend dat ik toch al alles via de quotes kon lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm serieus geblockt, dus laat dat eerste rusten aub.
Hmm moet k weg sneakenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als we nu beginnen met rijden zijn we er mss vanavond wel.
Oh, dan moet ik wel echt echt echt weg nu.quote:
Ja dat wordt doorrijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik wel echt echt echt weg nu.
Ik zag vooral een intern mentaal sprongetje naar een onderwerp dat er aan schaart maar goed...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sarcasme en de edele kunst der polemiek, leer het herkennen, Stephen Fry had het over dat bepaalde mensen zo snel offended zijn, en kijk voilā ik geef jullie een gratis live voorbeeldje
Heb je hem geslagen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei dat ie me ging helpen met m'n dieet. Gaat ie gisteren 2 stukken cheesecake kopen en voor m'n neus zitten opetenZegt ie: zo, ik eet ze allebei dan help ik je want nu kan jij er geen meer eten.
Trollvent.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei dat ie me ging helpen met m'n dieet. Gaat ie gisteren 2 stukken cheesecake kopen en voor m'n neus zitten opetenZegt ie: zo, ik eet ze allebei dan help ik je want nu kan jij er geen meer eten.
Ik zou een dikke wind laten op z'n kussen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, als het elders aan de kust net zo is als hier, mis je er niks aan hoor. Grijze bende.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou met een vriendin naar het strand gaan maar er was enorm kutweer voorspeld dus afgezegd, nu is het dus mooi weerNog voorgesteld om alsnog te gaan maar daar reageert ze niet op dus volgens mij is ze pissig dat ik het eerst had afgezegd
Ja maar uitwaaien en kibbeling.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, als het elders aan de kust net zo is als hier, mis je er niks aan hoor. Grijze bende.
Hier is het ook zo'n weer. Zou de hele dag regenen en nu is het zonnig. Anders alleen gaan? Lekker wandelingetje maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou met een vriendin naar het strand gaan maar er was enorm kutweer voorspeld dus afgezegd, nu is het dus mooi weerNog voorgesteld om alsnog te gaan maar daar reageert ze niet op dus volgens mij is ze pissig dat ik het eerst had afgezegd
Nah, het zou gewoon fijn zijn als je quotes van geblockten ook niet zag.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan is het gewoon tijd om op het kruisje te klikken.
Wie heb je geblocktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het zou gewoon fijn zijn als je quotes van geblockten ook niet zag.
Uitwaaien lukt ja.quote:
Nopes, het is wel degelijk snel offended zijn, zijn niet de leukste mensen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag vooral een intern mentaal sprongetje naar een onderwerp dat er aan schaart maar goed...
Wie weet is het een functionaliteit die Danny ooit eens inbouwt in 2035....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het zou gewoon fijn zijn als je quotes van geblockten ook niet zag.
Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde jouw denksprongetje. Wat je daarna voor de rest van iemand anders denkt vecht je maar lekker ergens anders uitquote:
Hoe? want 1 op 1 werkt dat niet zoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een goed mens, ik heb net een vaccinatie met Pfizer weggegeven aan iemand die hem beter kan gebruiken.
Ik kon ook niet meer wachtenquote:
Ik kom net terug van boodschappen doen. Ben ik eieren vergeten. Nou heb ik er nog wel een paar maar niet genoeg voor nu lunch en dan morgen ontbijtquote:
Mijn zusje als ex-keelkankerpatiënt kreeg maar liefst drie uitnodigingen om een spuitje te komen halen bij de huisarts en toen ze belde kreeg ze te horen, ja ok dan geef zelf maar een naam op van iemand die het ook nodig heeft dan in je naaste omgeving, belt ze mij op maar ik zei, nou ik ben kerngezond (denk ik) dus laat hem maar in iemand anders zetten.quote:
Goeie. Mijn voor-botanical-forest-garden is om te huilen... achter moet ik eigenlijk nog de tegels doen die niet met de hogedrukreiniger mogen maar who cares... ik in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kon ook niet meer wachten
Nu mij emotioneel voorbereiden op nog een beetje tuinieren.
Ik ga lekker niet tuinieren vandaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kon ook niet meer wachten
Nu mij emotioneel voorbereiden op nog een beetje tuinieren.
Ach shit.. die ben ik ook vergeten realiseer ik me nu.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom net terug van boodschappen doen. Ben ik eieren vergeten. Nou heb ik er nog wel een paar maar niet genoeg voor nu lunch en dan morgen ontbijt
So sad.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom net terug van boodschappen doen. Ben ik eieren vergeten. Nou heb ik er nog wel een paar maar niet genoeg voor nu lunch en dan morgen ontbijt
Hier is het weer broeierig warm en begint het alweer langzaam dicht te trekken, zal vanmiddag vanaf 15/16 uur wel weer gaan regenen zoals al heel de weekquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog een paar struikjes met de heggenschaar bewerken. ik wil de gft bak vol hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker niet tuinieren vandaag.
Al heb ik nog steeds teveel paardenbloemen.
Ik was ze van de week al vergeten dus net maar gehaald want hier waren ze wel helemaal opquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die volle bak is waarom ik niet verder ga. Hij was afgelopen week net geleegd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar struikjes met de heggenschaar bewerken. ik wil de gft bak vol hebben
Huisartsen zijn raar. Lekkere administratie als ze 3x een uitnodiging krijgt....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje als ex-keelkankerpatiënt kreeg maar liefst drie uitnodigingen om een spuitje te komen halen bij de huisarts en toen ze belde kreeg ze te horen, ja ok dan geef zelf maar een naam op van iemand die het ook nodig heeft dan in je naaste omgeving, belt ze mij op maar ik zei, nou ik ben kerngezond (denk ik) dus laat hem maar in iemand anders zetten.
Ja beetje vaag, nou ja ik geloof dat ze van drie kanten kwamen zelfs, een via de HA, eentje had ze zelf geregeld via die website en eentje via het ziekenhuis, dat verklaart misschien de chaos.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Huisartsen zijn raar. Lekkere administratie als ze 3x een uitnodiging krijgt....
(beetje hetzelfde als ik heb voor 150 mensen vaccin gemaakt maar er kwamen er maar 65, ja joh mafklapper, misschien moet je het dan anders inregelen)
Ben hem van de week vergeten buiten te zetten en nu komt die over 2 weken pas weer, alleen in jun-jul-aug wordt die wekelijks geleegdquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die volle bak is waarom ik niet verder ga. Hij was afgelopen week net geleegd.
Bij ons komen die soms na 4/5 dagen al weer... snap er nooit een reet van hoe dat zit met groen....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die volle bak is waarom ik niet verder ga. Hij was afgelopen week net geleegd.
Crap.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben hem van de week vergeten buiten te zetten en nu komt die over 2 weken pas weer, alleen in jun-jul-aug wordt die wekelijks geleegd
Ja en volgens mij is die dit jaar nog niet eens geleegd dus zal wel onmogelijk zwaar zijn om te verplaatsenquote:
Hier zijn ze erg duidelijk, om de week legen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons komen die soms na 4/5 dagen al weer... snap er nooit een reet van hoe dat zit met groen....
Zoiets staat me ook bij ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat US al een keer een prik had geregeld.
Neefjes in Spanje buiten de disco en mijn zwager heeft hier een spuitje gekocht een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar al die contacten her en der, je hoeft alleen maar met geld te wapperen naar die Spaanse tandarts.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ehehehe.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en volgens mij is die dit jaar nog niet eens geleegd dus zal wel onmogelijk zwaar zijn om te verplaatsen
Vreemd, als ze in de doelgroep 'kwetsbaar' valt had ze nu sowieso een uitnodiging gekregen via de GGD.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje vaag, nou ja ik geloof dat ze van drie kanten kwamen zelfs, een via de HA, eentje had ze zelf geregeld via die website en eentje via het ziekenhuis, dat verklaart misschien de chaos.
4quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier zijn ze erg duidelijk, om de week legen.
Maar ik heb ook drie kliko's, dus meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |