SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heel lekker ja!quote:
Bijna..quote:
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ookquote:
Hou toch wel van jequote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ook
Je deed er niemand kwaad mee toch, dus lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet me als Nederlander pijpen in Spanje door Italiaanse vrouwen voor een joint op deze plaat, kweenie of ik daar trots op moet zijn of dat ik moet denken vieze gore US was je toch ook
Ok, ik heb het een plekje gegeven em het was best leuk voor hen en voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je deed er niemand kwaad mee toch, dus lekker belangrijk.
Jij ook al ?quote:
My point exactlyquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik heb het een plekje gegeven em het was best leuk voor hen en voor mij
Wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat Straycat een kloon was van het vriendinnetje van US. En dat Foshizzle een soort van de zoveelste fok groupie van US was. Nu ben ik in de war, Dan maar slapen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook alles bloot geven als ik jou was.
Ja, kan het niet eens met een straight face zeggen ook..quote:
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt teveel fokvriendinnetjes, ik kan het niet meer bijhouden.
Haha ja vond het al zo vreemd ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, kan het niet eens met een straight face zeggen ook..
I triedquote:
Je hebt van die typetjes wel op fok toch, die ken jij ook wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel groupies willen maar zo knap en beroemd ben ik nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat Straycat een kloon was van het vriendinnetje van US. En dat Foshizzle een soort van de zoveelste fok groupie van US was. Nu ben ik in de war, Dan maar slapen.
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt van die typetjes wel op fok toch, die ken jij ook wel.Dat je een keertje aardig tegen ze doet en dan is het hek van de dam.
Maar toch ook onderdeel van het rijke spectrum aan Fok typesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoor
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat niemand verwacht ben ik vrij authentiek hoor
Zeker!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar toch ook onderdeel van het rijke spectrum aan Fok types![]()
Ik een flirt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.
Morgen lange dag kinderen vermaken, dus ik duik mijn nest in.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldige zin. In tegenstelling tot wat niemand..... dus iedereen. Iedereen verwacht dat je jezelf bent. En iedereen weet dat je een enorme flirt bent. En dan komen die vrouwen hier posten en lezen wij mee met plaatsvervangende schaamte.
Morgen lange dag kinderen vermaken, dus ik duik mijn nest in.
Die twee hadden wel ooit wat lekkers en moois samen.quote:
Klopt ja...zo'n can't live with 'm can't live without 'm-achtig koppeltjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die twee hadden wel ooit wat lekkers en moois samen.
Precies dit ja, twee zielsverwante kaarsen dicht naast elkaar die elkaar proberen aan te steken maar uiteindelijk elkaar uitblazen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt ja...zo'n can't live with 'm can't live without 'm-achtig koppeltje
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit ja, twee zielsverwante kaarsen dicht naast elkaar die elkaar proberen aan te steken maar uiteindelijk elkaar uitblazen.
Maar goed, of je haar tongetje nu debiel vind of juist geil vind (laat ik zelfs even de echte muziek weg, om dit soort shit snap ik niet waarom mensen nepmuziek geil of mooi of leuk vinden want dit is waar het om gaat), je zult zo'n blik krijgen als manquote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden.
Mee eens!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar goed, of je haar tongetje nu debiel vind of juist geil vind (laat ik zelfs even de echte muziek weg, om dit soort shit snap ik niet waarom mensen nepmuziek geil of mooi of leuk vinden want dit is waar het om gaat), je zult zo'n blik krijgen als man
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 06:51 schreef Karzai het volgende:
Jij nog twee daagjes bij de zakkenvullende zaklopers![]()
Bijnaquote:
Succes met dat handelpunt zoekenquote:
Prima weer om het terras te doenquote:
Groeten terugquote:
Baas ziet me aan komen zegquote:
weer een Baas gevonden die je wilt uitproberen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baas ziet me aan komen zeg
Eerst even de proeftijd vol maken![]()
vaarwelquote:
Je loopt zeker in je badjas nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwam er gelukkig onderweg naar metro station achter dat mijn portemonnee was vergeten
Dacht dat k de metro zou missen maar heb nog 4 minuten wachttijd
Tijd zatquote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwam er gelukkig onderweg naar metro station achter dat mijn portemonnee was vergeten
Dacht dat k de metro zou missen maar heb nog 4 minuten wachttijd
Blijf zitten!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Moet k bij Rotterdam cs wel blijven zitten en niet op de automatische piloot uit stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |