Gaan we nou ook al de trainer de schuld geven van de opstelling?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
Fer gaat woensdag gewoon weer spelen hoor
DICKED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme zegquote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
DICKED
Een poging doen tot komt meer in de buurt van de waarheid.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
DICKED
iets voor feyenoord?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Nou is het wel zo dat Fraser daar een prima elftal van heeft gemaakt. Ik ben nooit zo’n fan van de trainer Fraser, maar toch wel knap wat hij daar heeft neergezet.
En 23 puntjes uit de laatste 10 potjes is een wel een aardige vorm.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Nou is het wel zo dat Fraser daar een prima elftal van heeft gemaakt. Ik ben nooit zo’n fan van de trainer Fraser, maar toch wel knap wat hij daar heeft neergezet.
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al de trainer de schuld geven van de opstelling?
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.
Fraser is #teamAdvocaatquote:Feyenoord sluit zondag met de wedstrijd tegen RKC het reguliere seizoen af en zal eindigen op de vijfde plek in de Eredivisie. Sommige analytici vinden dat Dick Advocaat niet alles eruit heeft gehaald bij Feyenoord. Daar kan Henk Fraser, oud-Feyenoorder en trainer van Sparta, zich soms aan ergeren.
''Ik kan me weleens storen aan analytici. Neem nu ook weer de manier waarop sommigen over Dick Advocaat praten'', begint Fraser in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dan zeggen ze: 'Hij heeft er niet alles uitgehaald bij Feyenoord.' Hoezo, denk ik dan? Iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet toch dat Ajax beter is dan Feyenoord, PSV en AZ eveneens, en misschien Vitesse ook wel?''
''Dat is zó makkelijk, vind ik. Zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen en ondertussen maar roepen hoe het niét moet. Dat vind ik respectloos naar een trainer met de statuur van meneer Advocaat. Geloof me, het is niet makkelijk om een club te managen. Dat merk ik zelf ook bij Sparta. Het is niet snel goed.'' Ook Fraser heeft soms met kritiek te maken. '''Jullie zouden frivoler moeten spelen', zeggen critici soms. Dan denk ik: frivool? Hebben wij een Ziyech of een Tannane dan? Realistisch. Dat ben ik altijd geweest, en dat zal ik ook altijd blijven. Simpelweg omdat het volgens mij de manier is om het verst te komen met een elftal. We kennen bij Sparta onze kwaliteiten, maar ook onze beperkingen.''
Zelden iemand meegemaakt die het zo moeilijk vindt dat mensen ook een andere mening kunnen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zwakzinnige mongool he.
Fraser is zo'n no-nonsense trainer die een topteam niet naar een hoger niveau gaat brengen. Ideaal voor een middenmoterquote:Op zondag 16 mei 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Tot voor kort was het vooral een betonvoetbal trainer die ik meer vond passen bij een lager geklasseerde club. Misschien over een aantal jaar als hij zo goed blijft presteren.
Maar kwamen ze binnen het stadion?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben die zogenaamde supporters die nu het stadion zijn binnengedrongen voldoende geld op hun bankrekening om de boete die Feyenoord krijgt, op hen te kunnen verhalen.
mimimimimimiquote:Op zondag 16 mei 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelden iemand meegemaakt die het zo moeilijk vindt dat mensen ook een andere mening kunnen hebben.
Dat schelden wordt inmiddels wel een beetje zielig.
Ik denk het niet, het was dit jaar vanwege het vollere programma door de uitloop van de coronacrisis en het aanstaande EKquote:Op zondag 16 mei 2021 16:22 schreef RvLaak het volgende:
Blijft volgend seizoen trouwens die 5 spelers wisselen regel?
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
MEER PERSOONLIJKHEIDGROOT STERK ZWARTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zwakzinnige mongool he.
Ah, het gehandicapte broertje wil ook nog even iets zeggen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie brengt weer eens rust en nuance in het topic.
quote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh we gaan persoonlijk worden.
Kanker toch op.
quote:
Misschien een idee om hier toch eens wat meer naar te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Beste moderators, aka @:GGMM en weet ik veel wie nog meer @:Onlogisch of zo?
Kan de user @:Scrummie eens worden gewezen op zijn nodeloos ziedende toon en het dedain richting andere users als ze over een onderwerp posten dat hem niet bevalt. Dan maakt hij de schwalbe door andere users de schuld te geven, maar dan is het toch echt hij die tekeer gaat en de sfeer verziekt.
Groet namens mij en vast nog meer enthousiaste users zoals @:maxi-mus
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
MEER PERSOONLIJKHEID“Er komt wel iemand binnen met Fer”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
Nou wil ik niet weer de "Advocaat is heilig" figuur uithangen, want ik zou ook veel liever met El B. spelen, eigenlijk al eerder dan vandaag, maar 'jullie' kennen Advocaat toch ook wel langer dan vandaag neem ik aan. Ik sluit het niet 100% uit maar anders verwachten dan Fer woensdag is toch best apart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |