Heerlijk programma inderdaad...en je steekt er ook nog wat van op. Hier is de publieke omroep voor bedoeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:09 schreef svann het volgende:
Wat een familie!
Maar het geeft een leuk programma, ook vanwege hun aanvullende vakgebieden.
Teruggespoeld. Ik kan er niets van maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
Wat zei Maarten nu op het laatst na Paul’s “dank voor je komst”? “Ik geloof ……”
Misschien “Ik geloof in Nijmegen”? Daar zijn ze in de uitzending van morgenavond.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Teruggespoeld. Ik kan er niets van maken.
Dan hoop je toch dat die meiden van Ogene geen fan zijn van Finland...quote:Op maandag 17 mei 2021 17:47 schreef dvdfreak het volgende:
Cornald Maas en Peter van de Veire voorzien al jaren Nederland en België van commentaar tijdens het songfestival
Waar Cornald Maas ons elk jaar voorziet van vlijmscherp commentaar tijdens het Eurovisie Songfestival, kunnen de Belgen zich geen songfestival voorstellen zonder Peter van de Veire. Al meer dan tien jaar voorziet Peter de Vlaamse kijker van commentaar. Hoe kijken de twee vakgenoten naar hun werk? Ze bespreken het vanavond in Op1.
OG3NE met hun eigen versie van een iconisch songfestivalnummer
Het is dit jaar de eer aan Jeangu Macrooy, maar in 2017 stond OG3NE namens Nederland op het grote songfestivalpodium. Lisa, Amy en Shelley weten dus precies hoe het is om de druk van een heel land op je schouders te voelen. Ze sluiten de uitzending van Op1 af met een eigen versie van één van hun favoriete winnende songfestivalnummers.
Said Kasmi, Vincent van der Kaai en Mitchel Viljeer de stad Rotterdam tijdens de songfestivalweek
De verkeerslichten bij Ahoy spelen ‘Waterloo’ van ABBA en de Erasmusbrug wordt speciaal aangekleed: Rotterdam is helemaal in de Songfestivalsferen. Dit gigantische evenement mag wat kosten (ruim 22 miljoen!), maar levert het ook wat op? Cultuurwethouder Said Kasmi en de Rotterdamse vloggers Vincent van der Kaai en Mitchel Viljeer van Stadsbeheer vertellen daar vanavond alles over in Op1.
Jeroen Pauw en Marcia Luyten over het interview met koningin Máxima
Koningin Máxima is vandaag vijftig jaar geworden. Voor deze gelegenheid mocht Matthijs van Nieuwkerk een bezoek brengen aan het paleis voor een uitgebreid interview dat vanavond wordt uitgezonden. Het is pas het derde interview met onze koningin alleen, Jeroen Pauw ging hem in 2005 voor. Marcia Luyten schreef de biografie over Máxima die tijdens het gesprek op tafel lag. Vanavond in Op1 bespreken ze alles over het interview.
Emmie van Stijn werd opeens invaller voor de Oekraïense inzending van het songfestival
De 24-jarige studente Emmie van Stijn is van Taco Bell naar Ahoy gerend om in te vallen voor de Oekraïense inzending van het Eurovisie Songfestival. Haar repetitiefilmpje werd een internethit. Is zangeres Katarina Pavlenko morgen beter of houdt Van Stijn haar agenda vrij? Vanavond vertelt ze er alles over in Op1.
Konden ze dat niet in het tijdslot van Koffietijd doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Een week lang songfestival geneuzel.
Nope, ik vond Help, mijn man is klusser interessanterquote:Op maandag 17 mei 2021 23:09 schreef svann het volgende:
Hebben jullie het interview gezien?
Ik had net bezoek.
NietMijnKoningshuis.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:09 schreef svann het volgende:
Hebben jullie het interview gezien?
Ik had net bezoek.
quote:Op maandag 17 mei 2021 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Nope, ik vond Help, mijn man is klusser interessanter
Opiumquote:Op maandag 17 mei 2021 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat doet die cornald buiten het songfestival eigenlijk?
De rest vh jaar dus
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cornald_Maasquote:Op maandag 17 mei 2021 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat doet die cornald buiten het songfestival eigenlijk?
De rest vh jaar dus
Denk dat het Rijk ook wel meehelpt. En terecht...er kijken 200 miljoen mensen naar deze show.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:29 schreef svann het volgende:
Moet Rotterdam 20 miljoen dokken?
Is dat ooit terug te verdienen (voor de gemeente).
mijn keiharde belastingcentenquote:Op maandag 17 mei 2021 23:29 schreef svann het volgende:
Ja hoor, ze sturen dvdfreak gewoon een factuurtje.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:29 schreef svann het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2021 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ze sturen dvdfreak gewoon een factuurtje.
moest je niet slapenquote:
Ik ben onderwegquote:
Dat is niet meer nodig...95% van de liedjes zijn tegenwoordig Engels.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:48 schreef svann het volgende:
Wanneer worden die liedjes nou eindelijk eens vertaald en ondertiteld.
Een treintje op zijn woonboot.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
pauwgod neemt OG3NE mee naar zijn woonboot
Hij meert aan in rotterdam deze week. Jagen op wat hertjes van het songfestivalquote:Op maandag 17 mei 2021 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
pauwgod neemt OG3NE mee naar zijn woonboot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |