Dat is lekker idd. Hebben wij ook, in de familie zelf. Een gezin met volop opvoed ellende, 2 kinderen met serieuze gedragsproblemen. Dat laat wel even zien dat de dingen relatief zijn. Dan zijn wij echt gezegend met onze kinderen en onze uitdagingen. Dat helpt enorm om te relativeren. Ik adviseer iedereen om zo een gezin in de familie of vriendenkring te hebben, en er dan af en toe even op bezoek te gaan om te observeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de struggles bij mijn kinderen als relatief acht.
Ik heb een vriendin met een dochter die echt niet te hendelen is. Heeft ook mogelijk ADHD wat ze nu aan het uitzoeken zijn. Dat zet me altijd wel weer met beide benen op de grond.
Hahaha, zou je daar ook contactadvertenties voor hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:44 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is lekker idd. Hebben wij ook, in de familie zelf. Een gezin met volop opvoed ellende, 2 kinderen met serieuze gedragsproblemen. Dat laat wel even zien dat de dingen relatief zijn. Dan zijn wij echt gezegend met onze kinderen en onze uitdagingen. Dat helpt enorm om te relativeren. Ik adviseer iedereen om zo een gezin in de familie of vriendenkring te hebben.
Hehequote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha, zou je daar ook contactadvertenties voor hebben?
Gezocht: serieus probleemgezin, zodat ik me wat beter kan voelen over mezelf.
Ik heb er gewoon mn werk van gemaakt, krijg ik er nog voor betaald ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha, zou je daar ook contactadvertenties voor hebben?
Gezocht: serieus probleemgezin, zodat ik me wat beter kan voelen over mezelf.
Zo uitwassen en terug in de kast mikken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef Phaidra het volgende:
Sowieso, altijd ALLES binnenstebuiten uittrekken en dan het liefst met 1 mouw of pijp nog opgetrommeld. Een was doen kost me zo een half uur als ik alles eerst moet losfrotten en omkeren
4 glazen in de kast zetten, iedereen 1quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:33 schreef BE het volgende:
[..]
Dat omkeren doe ik dus niet!het droogt binnenstebuiten prima en als ze het waar aan willen doen ze dat maar lekker zelf!
Ergernis hier: voor álles een nieuw glas! Dus ook voor de tweede of derde keer melk die dag! 🤨
F en ik gebruiken elk maar 1 glas op een dag, want we drinkdn eig. alleen maar thee, maar de pubers draaien er samen rustig acht doorheen met z’n 2-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |