Je lacht wel in je vuistje hequote:
Massasprintquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ziet het profiel eruit voor morgen
Oh je bent een Belg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
Jullie nationalisme is stommer dan ons nationalisme.
Ik ben geen Belg, lieverd. Ik verbaas me alleen over obsessies (hoewel ik ook mijn obsessies heb en ik stront hypocriet ben).quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh je bent een Belg.
Vandaar dat je meteen hapte op mijn ‘grap’ en zelfs oude posts van Mollema ging opzoeken.
Remco reed amper 5 meter in Bernal z’n wiel en ik noemde hem wieltjeszuiger. Dacht dat het wel duidelijk was dat ik niet serieus was. Voortaan maar weer de PI gebruiken.
overmorgenquote:
Je eigen tweets hier postenquote:
Tenzij het tegen Portugal is, al zorgt werkelijk elke Portugeze sporter er zelf wel voor zorgt dat je tegen hem bent.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Obsessief tegen een bepaald vlaggetje zijn is het allerergste vlaggetjesgedrag.
Dat is zeker waar, vlaggetjesgedrag zien we bij jou niet. Maar lach dan ook iets meer om het rare gedrag van de Belgen en niet alleen wanneer de Nederlanders het doen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben het dus niet. Een vlaggetje heeft echt 0 relevantie.
Nu doe je José de Sousa toch echt tekort.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tenzij het tegen Portugal is, al zorgt werkelijk elke Portugeze sporter er zelf wel voor zorgt dat je tegen hem bent.
Heten ze niet allemaal Rui Costa?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nu doe je José de Sousa toch echt tekort.
Ik heb niks tegen Almeida, maar iets zegt me dat dit over voetbal ging.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tenzij het tegen Portugal is, al zorgt werkelijk elke Portugeze sporter er zelf wel voor zorgt dat je tegen hem bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |