Even wind boren in de vallei tegenover Ganna en dit dan alsnog kunnen. Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ciccone, met al die doldwaze aanvallen toch zo sterk. Verrassing van de Giro tot nu toe.
Niet als Bernal dezelfde koers rijdtquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Evenepoel gaat met minuten voorsprong de Giro winnen.
Tour winnaar van 2022 t/m 2038 is bekend.
quote:
Hij kwam niet op kop toch? Alsnog is ie sterker dan ooit natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even wind boren in de vallei tegenover Ganna en dit dan alsnog kunnen. Nee, dit kan niet.
Z'n eigen voorraad + de voorraad van Nibali, droomplan. Heeft nu alleen nog een brein nodig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even wind boren in de vallei tegenover Ganna en dit dan alsnog kunnen. Nee, dit kan niet.
Kansloos.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n eigen voorraad + de voorraad van Nibali, droomplan. Heeft nu alleen nog een brein nodig.
Zijn die zo dom en/of blind dan?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Eurosport commentator gaat boze telefoontjes krijgen van andere Belgische journalisten.
Morgenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Obsessief tegen een bepaald vlaggetje zijn is het allerergste vlaggetjesgedrag.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
Jullie nationalisme is stommer dan ons nationalisme.
Je lacht wel in je vuistje hequote:
Massasprintquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ziet het profiel eruit voor morgen
Oh je bent een Belg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
Jullie nationalisme is stommer dan ons nationalisme.
Ik ben geen Belg, lieverd. Ik verbaas me alleen over obsessies (hoewel ik ook mijn obsessies heb en ik stront hypocriet ben).quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh je bent een Belg.
Vandaar dat je meteen hapte op mijn ‘grap’ en zelfs oude posts van Mollema ging opzoeken.
Remco reed amper 5 meter in Bernal z’n wiel en ik noemde hem wieltjeszuiger. Dacht dat het wel duidelijk was dat ik niet serieus was. Voortaan maar weer de PI gebruiken.
overmorgenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |