Morgen in Chieti stuurt Ciccone z'n vrienden op Bettiol af.quote:
Ciccone kan nu lekker in de wielen blijven hangen. Ook Mollema hoeft niet vol door te rijden. Ideale situatie dus voor Trek.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef wimderon het volgende:
Ook dat nog ja, Ciccone gaat gewoon lekker aanvallen met Mollema voorop.
Als hij niet aanvalt gaat Ineos wellicht gewoon op het gemakje naar de voet van de slotklim. Mollema moet evengoed rijden om het peloton eventueel voor te blijven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ciccone kan nu lekker in de wielen blijven hangen. Ook Mollema hoeft niet vol door te rijden. Ideale situatie dus voor Trek.
Maar hij rijdt tochquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ciccone kan nu lekker in de wielen blijven hangen. Ook Mollema hoeft niet vol door te rijden. Ideale situatie dus voor Trek.
Hier inderdaad ook geen geluid op die stream.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie ook problemen met geluid op de reclameloze livestream? eurosport player
Beetje jammer wel
nee, dat werkt hier prima bij mij, ik kijk via een PC naar de eurosport playerquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie ook problemen met geluid op de reclameloze livestream? eurosport player
Beetje jammer wel
Ik heb geluidquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beetje jammer wel
update: mijn url eindigd op ..8742quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Rudy heeft tenminste zijn naam op zijn helm staan, dat zouden ze allemaal moeten doen
[..]
nee, dat werkt hier prima bij mij, ik kijk via een PC naar de eurosport player
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beetje jammer wel
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier inderdaad ook geen geluid op die stream.
Mollema en Mäder kunnen prima overleven, tenzij Bernal er echt vroeg aan begint. Is geen enorm zware slotklimquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziet er matig uit voor CM tenzij Mollema vooruit blijft.
Die was al gelost denk ik bij het waaier trekken van Ineos toch?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zit De Marchi zo ver achter? Is die zo vroeg gelost?
Hij was ooit de protege van Pirazzi he.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:32 schreef wimderon het volgende:
Groepje met de drie mongolen heeft nog amper 20 seconden op Ganna en het peloton heeft de kopgroep binnen schot.
Brilliant tactics, Giulio.
ploegenaanval van Ineos op 2de klim brak peleton in stukkenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zit De Marchi zo ver achter? Is die zo vroeg gelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |