Mijn portemonnee wel.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
Vind sowieso dat hele "nieuwe ATH" en "straks/vanavond/morgen/volgende week X dollar"-geneuzel niet zo boeiend.
Ik had m'n eerste Litecoins in 2013, maar dat komt door dat automatische omzetting en je hebt je EUR wallet, iDeal is in euro's, vind het wel irritant hoor, want betrap me er vaak op dat ik denk oh door de 30.000 grens ofzo, maar dat de rest van de wereld in dollars denkt. Maar dingen die ik koop zijn wel altijd nog in Euro's.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:37 schreef D. het volgende:
Valt me op dat ‘nieuwe’ mensen meestal in euro’s praten
Ja, voor de mijne ook. Maar dat betekent niet dat het wat toevoegt om hier 12x per dag te lezen wat op dat moment de koers was. Dat kunnen we, als we daar behoefte aan hebben, allemaal zelf wel in de gaten houden hè.quote:
Zou kunnen dat hij nog gaat zakken maar zou ook juist kunnen stijgenquote:Op zondag 16 mei 2021 09:57 schreef julian6 het volgende:
Ik wil ook in de Ada’s stappen. Raden jullie aan nu te kopen of zal hij nog wel zakken straks ?
Dat weet natuurlijk niemand wat het gaat doen. Feit blijft wel dat het meer potentie heeft dat de energieslurpende Bitcoin en Ether.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:57 schreef julian6 het volgende:
Ik wil ook in de Ada’s stappen. Raden jullie aan nu te kopen of zal hij nog wel zakken straks ?
Op het moment dat de Euro's mijn bankrekening verlaten kijk ik naar dollars. Hele wereld kijkt naar en praat over dollars, trading pairs zijn vaak met USDT, USDC en BUSD, dus EUR is alleen maar verwarrendquote:Op zondag 16 mei 2021 09:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste Litecoins in 2013, maar dat komt door dat automatische omzetting en je hebt je EUR wallet, iDeal is in euro's, vind het wel irritant hoor, want betrap me er vaak op dat ik denk oh door de 30.000 grens ofzo, maar dat de rest van de wereld in dollars denkt. Maar dingen die ik koop zijn wel altijd nog in Euro's.
Volg de realtime koers wel in USD.
Sowieso traden de pro's niet met Coinbase en minen niet met Nicehash toch?
quote:Op zondag 16 mei 2021 09:57 schreef julian6 het volgende:
Nieuwe ATH melden is nu wat overbodig, want als ie vanuit een ATH stijgt heb je altijd een nieuwe ATHquote:Op zondag 16 mei 2021 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
Vind sowieso dat hele "nieuwe ATH" en "straks/vanavond/morgen/volgende week X dollar"-geneuzel niet zo boeiend.
Het is een beetje als de weervoorspelling dusquote:Op zondag 16 mei 2021 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij nog gaat zakken maar zou ook juist kunnen stijgen
Het is verschrikkelijk verwarrend, ik heb overal location op USA en taal op Engels (Windows, Twitter) en geld op USD (Steam, PokerStars), maar sommige doen erg moeilijk, staan opeens weer op EUR ofzo, echt verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Op het moment dat de Euro's mijn bankrekening verlaten kijk ik naar dollars. Hele wereld kijkt naar en praat over dollars, trading pairs zijn vaak met USDT, USDC en BUSD, dus EUR is alleen maar verwarrend
Hij staat nu op $2,41. Hij zal zeker gaan zakken, maar vanaf waar tot waar weet niemand.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:57 schreef julian6 het volgende:
Resumerend: hij kan dalen maar ook stijgen.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat nu op $2,41. Hij zal zeker gaan zakken, maar vanaf waar tot waar weet niemand.
Misschien stijgt ie schommelend door tot $3,20 en zakt ie daarna tot $2,60, dan had je beter nu kunnen kopen.
Misschien gaat ie vanavond nog naar $1,80. De tijd zal het leren.
Als je snelle winst wilt kun je (waarschijnlijk) beter iets kopen wat nu net flink gezakt is, maar voor lange termijn zit je bij ADA goed.
Not financial advice
Resumerend; hij gaat ook dalen en stijgen, maar als je er vertrouwen in hebt dat ie uiteindelijk meer stijgt dan daalt kun je voor ADA kiezenquote:Op zondag 16 mei 2021 10:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Resumerend: hij kan dalen maar ook stijgen.
Ook dat weet je niet, wat nou als ze opeens een super zuinige manier vinden om BTC/ETH te minen?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
maar voor lange termijn zit je bij ADA goed.
In ADA heb ik inmiddels meer vertrouwen dan in Dogecoinquote:Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Resumerend; hij gaat ook dalen en stijgen, maar als je er vertrouwen in hebt dat ie uiteindelijk meer stijgt dan daalt kun je voor ADA kiezen
Waar was dat vertrouwen op gebaseerd, geschreeuw op Twitter?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
In ADA heb ik inmiddels meer vertrouwen dan in Dogecoin![]()
Dan nog zit je bij ADA goedquote:Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, wat nou als ze opeens een super zuinige manier vinden om BTC/ETH te minen?
Daarover, hoe werkt dat staken precies? (ongeveer is ook goed).quote:Op zondag 16 mei 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan nog zit je bij ADA goed
En nee, dat weet ik niet, dat denk ik, en daar heb ik vertrouwen in
Mij valt op dat veel coins in het weekend sterk stijgen of dalen. Waarschijnlijk wordt er dan massaal gekocht/verkocht, omdat mensen dan de meeste tijd hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:57 schreef julian6 het volgende:
Je zet je coins vast (via je wallet of op Binance) en dan worden ze ingezet om de rekenkracht van het systeem te vergroten, en al beloning krijg je extra coinsquote:Op zondag 16 mei 2021 10:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarover, hoe werkt dat staken precies? (ongeveer is ook goed).
Dan verkoop je het toch weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Mij valt op dat veel coins in het weekend sterk stijgen of dalen. Waarschijnlijk wordt er dan massaal gekocht/verkocht, omdat mensen dan de meeste tijd hebben.
Ik wacht nog af wat het komende week gaat doen.
Er wordt gezegd dat je van ADA sowieso geen hoge koers kan verwachten, omdat de marketcap anders onrealistisch hoog is.
Tevens wordt er gezegd dat de huidige bullmarket sowieso dit jaar gaat stoppen en dan komen we in een bearmarket terecht. Dan dalen de prijzen en als je te hoog hebt ingekocht dan ben je genoodzaakt te hodlen totdat de bullmarket weer begint.
En je zet ze dan vast voor een bepaalde periode?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je zet je coins vast (via je wallet of op Binance) en dan worden ze ingezet om de rekenkracht van het systeem te vergroten, en al beloning krijg je extra coins
Hypequote:Op zondag 16 mei 2021 10:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Waar was dat vertrouwen op gebaseerd, geschreeuw op Twitter?
Of het cute logo
Goede tip. Halverwege komende week besluiten of ik ze aanschafquote:Op zondag 16 mei 2021 10:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Mij valt op dat veel coins in het weekend sterk stijgen of dalen. Waarschijnlijk wordt er dan massaal gekocht/verkocht, omdat mensen dan de meeste tijd hebben.
Er wordt gezegd dat je van ADA sowieso geen hoge koers kan verwachten, omdat de marketcap anders onrealistisch hoog is.
Tevens wordt er gezegd dat de huidige bullmarket sowieso dit jaar gaat stoppen en dan komen we in een bearmarket terecht. Dan dalen de prijzen en als je te hoog hebt ingekocht dan ben je genoodzaakt te hodlen totdat de bullmarket weer begint.
Wat is volgens jou 'een hoge koers' dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Via een wallet kun je je aansluiten bij een stakingpool, da's onbeperkt, bij Binance kies je voor 30, 60 of 90 dagen (en soms hebben ze 15 dagen promotiestunts met extra hoge APY), en hoe langer je ze vastzet, hoe hoger de beloning.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef JDx het volgende:
[..]
En je zet ze dan vast voor een bepaalde periode?
Hmm heb bijna niks op Binance, alles zit nog in Coinbase.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Via een wallet kun je je aansluiten bij een stakingpool, da's onbeperkt, bij Binance kies je voor 30, 60 of 90 dagen (en soms hebben ze 15 dagen promotiestunts met extra hoge APY), en hoe langer je ze vastzet, ho hoger de beloning.
Is een gewilde optie bij Binance, dus ze zitten vaak (voor die van 90 dagen) vol
Geen ervaring mee, dus weet niet of je daar ook kunt staken.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmm heb bijna niks op Binance, alles zit nog in Coinbase.
Staken kan wel bij bijvoorbeeld Algorand, maar dat gaat automatisch, 6 procent ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, dus weet niet of je daar ook kunt staken.
Anders verplaatsen, want gratis geld
dromen blijven bedrog al hoewel ik teken ervoorquote:Op zondag 16 mei 2021 09:48 schreef Sunri5e het volgende:
Precies 1 jaar geleden stond de koers op 5 cent. Inmiddels staan we op 2,45 dollar. We zijn dus bijna 50 keer over de kop gegaan. Volgend jaar koersen van 122 dollar?
Ik stake Algo ook op Binancequote:Op zondag 16 mei 2021 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Staken kan wel bij bijvoorbeeld Algorand, maar dat gaat automatisch, 6 procent ofzo.
Coinbase is een beetje de instapper voor traden, veel dingen worden voor je gedaan tegenover hogere fee's volgens mij.
Al mijn uitgaven zijn ook in euro'squote:Op zondag 16 mei 2021 09:37 schreef D. het volgende:
Valt me op dat ‘nieuwe’ mensen meestal in euro’s praten
Markten open gaan??? Het is niet de beurs die om 09:00 uur start en om 17:00 uur sluitquote:Op zondag 16 mei 2021 10:33 schreef JDx het volgende:
Ik denk dat het voorlopig niet meer zakt naar de prijs van eergisteren, maar als je nog relatief goedkoop in wil stappen moet je dat volgens mij gewoon zsm doen, misschien morgenvroeg nog een dipje of als de markten in USA open gaan?
Verwacht gezien het vertrouwen een op en neer gaande maar overall stijgende lijn.
Overigens mine ik BTC, denk ook niet dat BTC en/of ETH blijven plakken zoals nu. Weet alleen niet of ik het omzet naar ETH of gewoon in BTC laat. Wel lekker dat ETH even weer rustig(er) is.
Nee, maar wel het bedrijfsleven dat op gang komt.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Markten open gaan??? Het is niet de beurs die om 09:00 uur start en om 17:00 uur sluit
Ik! top systeem. altijd verstandig om zelf eigenaar te zijn van je munten en die niet op een exchange laten staan. in het geval van Cardano kan je via je ledger je munten op yoroi of daedelus zetten. bij deze wallets krijg je gemiddeld 5,5% APY. op youtube staan honderden filmpjes hoe het werktquote:Op zondag 16 mei 2021 09:56 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn er hier mensen die gebruik maken van Ledger Live? Ik zie het nu voor het eerst voorbij komen (blijkbaar is het nieuw). Heeft het toegevoegde waarde?
quote:Op zondag 16 mei 2021 10:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarover, hoe werkt dat staken precies? (ongeveer is ook goed).
5,5% APY is dat per dag of per haar?quote:Op zondag 16 mei 2021 11:53 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Ik! top systeem. altijd verstandig om zelf eigenaar te zijn van je munten en die niet op een exchange laten staan. in het geval van Cardano kan je via je ledger je munten op yoroi of daedelus zetten. bij deze wallets krijg je gemiddeld 5,5% APY. op youtube staan honderden filmpjes hoe het werkt
Dat laatste begrijp ik even niet. Ze staan toch op de Ledger OF op Yoroi?quote:Op zondag 16 mei 2021 11:53 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Ik! top systeem. altijd verstandig om zelf eigenaar te zijn van je munten en die niet op een exchange laten staan. in het geval van Cardano kan je via je ledger je munten op yoroi of daedelus zetten. bij deze wallets krijg je gemiddeld 5,5% APY. op youtube staan honderden filmpjes hoe het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |